rek
rek
11.06.2013
Często komentowane 22 Komentarze

E3 2013: Need for Speed Rivals – I jeszcze trochę gameplayu [WIDEO]

E3 2013: Need for Speed Rivals – I jeszcze trochę gameplayu [WIDEO]
Na konferencji EA zaprezentowano gameplay z Need for Speed Rivals, w którym dwóch graczy stanęło po przeciwnych stronach barykady wcielając się w "złego" kierowcę i policjanta. To jednak nie wszystko, co przygotowano na E3 - na antenie GTTV pokazano kolejne fragmenty z rozgrywki, tym razem z sześcioma użytkownikami podzielonymi pomiędzy gliny i brawurowych mistrzów kierownicy.

Gameplay z Need for Speed Rivals:

rek

22 odpowiedzi do “E3 2013: Need for Speed Rivals – I jeszcze trochę gameplayu [WIDEO]”

  1. Na konferencji EA zaprezentowano gameplay z Need for Speed Rivals, w którym dwóch graczy stanęło po przeciwnych stronach barykady wcielając się w „złego” kierowcę i policjanta. To jednak nie wszystko, co przygotowano na E3 – na antenie GTTV pokazano kolejne fragmenty z rozgrywki tym razem z sześcioma użytkownikami podzielonymi pomiędzy gliny i mistrzów kierownicy.

  2. Wygląda tak samo badziewnie jak poprzednia część.

  3. Rivals = Hot Pursuit 2

  4. @darktangram – Raczej Hot Pursuit 4

  5. NFS bez policji to nie NFS. Dobrze, że znów poszli tym torem.

  6. Co rok mam nadzieję że tym razem wyjdzie dobra część nfs i chyba znów się rozczaruje :/ Podniecają się że na frostbite 3 a grafika w porównaniu do drive club ,project c.a.r.s. albo forzy 5 nie zachwyca . Mam tylko cichą nadzieję że będzie można upgradeować i tuningować autka bo w przeciwnym razie będzie to po prostu nuuudne …

  7. NFS – Porządna fabuła, otwarty świat, tuning, system zniszczeń + koszty naprawy. Na razie NFS odbija się od kaszanka Zone tym że ma licencje na fury, grafikę i system jezdny dla casuali 🙂 Nic po za tym.

  8. Zapowiada się na to… Co poprzednio. Mnie się marzy taki NFS: Tuning osiągów z Underground 2 klimat i pościgi z Most Wanted, a tunning wizualny z Carbon plus do tego masa licencjonowanych samochodów i mamy przepis na HIT.

  9. Dokładnie ten sam shit co od 2005. Po pierwszym Most Wanted ta seria się skończyła.

  10. MocnyKalafior 11 czerwca 2013 o 12:11

    Grafika jest piękna, idea w sumie tez w miarę, obawiam się tylko tego modelu jazdy.

  11. Twórcy gry ciągle podniecają się tym samym. Rzeby można było mówić o postępie musieliby połączyć Shifta i Most wanted.Do bani.

  12. *Żeby 🙂

  13. jezu to wygląda jak hot pursuit 2 tylko inna nazwa i grafika nawet wybieraniec wyścigu takie same!!! SPIERDOLILI NOWEGO NFS!!!

  14. EastClintwood 11 czerwca 2013 o 13:56

    Oddałbym policję za dobry model jazdy.

  15. @PETRAS36 a w którym NFS (poza shift, shift 2, pro streat i world) nie ma policji ?|Co do samej gry to jak ma być coś jak ten nowy most wanted to podziękuje. brak frajdy ze zbierania na nową fure i brak możliwości tuningu wizualnego równa się brak frajdy z tej gry.

  16. EastClintwood 11 czerwca 2013 o 14:03

    @ SZYSZAK|Zgadzam się – przetrawiłbym brak tuningu gdyby jeszcze fajnie się jeździło, niestety te szity od Criteriona mają model jazdy gorszy niż w Burnout (w którym były chociaż fajne kraksy). Nowe NFS są strasznie bezpłciowe i nużące.

  17. EastClintwood 11 czerwca 2013 o 14:04

    Poza tym jak grę robi studio od Burnout możemy być pewni że zamiast dobrego singla dostaniemy masę „sweetaśnych” opcji dla społeczniaków.

  18. @SZYSZAK|Chociażby w Underground’ach

  19. Znowu jakiś driftowany model jazdy. Co jest z tymi ścigałkami?! Jak będę chciał się poślizgać, to zagram w Undergrounda.

  20. @SZYSZAK. |w NFS 1, NFS2, hm..4 nie pamiętam.. Porshe, U1,U2 -nie było policji ;]|Kurde, pod każdym newsem o NFS ten sam ból [beeep], że nie ma ”tjuningu”, modelu zniszczeń. Kurde NFS jest taki sam ja kiedyś, za nim pojawiły się Undergorun’dy. Szybkie, egotyczne auta i wyścigi. Ale co ja bd pierdzielić i tak większość z Was ”fanów” NFS grało od U1/MW. Tyle

  21. Po prostu Hot Pursuit (2010) na silniku Frostbite… Nuuuda. Ale szczerze przyznam że po Criterionie nie spodziewałem się rewolucji w NFS. Odkąd „porzucili” Burnouta robią same crapy.

  22. chyba ktoś postawił COD i NFS obok siebie i powiedział „and now kiss” i tak powstały dwa tasiemce. IrisDragov kiedyś brak „tjuningu” nie raził bo to wszystko co się wtedy pokazywało było czymś nowym i cieszyło bardzo. Możliwość rozbudowy auta która pojawiała się w późniejszych czasach bardzo cieszyła i moim daniem była czymś co powinno zostać na zawsze w serii. Zamiast dawać więcej możliwości rozbudowy to zrobili gre w stylu: ooo zakręt… pokonam go driftem z prędkością 300km/h jadąc moim kochanym czołgiem

Dodaj komentarz