rek
rek
11.06.2013
Często komentowane 25 Komentarze

E3 2013: BlazBlue Chrono Phantasma: Bohaterowie kłaniają się [WIDEO]

E3 2013: BlazBlue Chrono Phantasma: Bohaterowie kłaniają się [WIDEO]
W bijatyce BlazBlue Chrono Phantasma na Vitę fani serii powitają zarówno znane postacie, jak i zupełnie nowe twarze. Kadrę "fajterów" prezentuje nowy zwiastun, opublikowany przy okazji targów E3.

Postacie w BlazBlue Chrono Phantasma:

rek

25 odpowiedzi do “E3 2013: BlazBlue Chrono Phantasma: Bohaterowie kłaniają się [WIDEO]”

  1. W bijatyce BlazBlue Chrono Phantasma na Vitę fani serii powitają zarówno znane postacie, jak i zupełnie nowe twarze. Kadrę „fajterów” prezentuje nowy zwiastun, opublikowany przy okazji targów E3.

  2. To intro wersji arcade pokazane już dawno temu. Nie ma tu nawet zapowiedzianych jako konsolowe DLC postaci jak Yuuki Terumi i Kagura Mitsuki

  3. Ah, BB. Dopiero od continuum shift extended ta seria zaczęła być naprawdę dobra. To w ogóle cud że Mori przypomniał sobie że robi bijatyki a nie visual novel i co powinno być priorytetem. Mam nadzieje że arc system pokaże późnej jakiś trailer z nowego guilty geara.

  4. Super macie jakieś roczne spóźnienie… Dodajcie jeszcze newsa o Guilty Gear Xrd jak już są gry ArcSys

  5. @QuadDamage Ja bym powiedział że seria raczej się stacza. Z fajnych i skomplikowanych postaci robią bezmyślne rushdown (Hazama), bursty z fajnego systemu będącego ryzykownym, ale nieocenionym jeśli wiesz jak go użyć stały się bezmózgim narzędziem, które używasz jak tylko zaczną cie kombosować, kombosy robią się długie aż do przesady i próbują je naprawić w porąbany sposób (Chrono Phantasma ma timer, który po około 10 sekundach nie pozwala ci już kombosować)…

  6. …a biednemu Tagerowi zabrali połowę obrażeń z CT mimo że już był lowest of low-tier. Co z tego że postacie które walczyły na odległość go dominowały jeśli wystarczyło mu podejść raz albo dwa razy i mógł wygrać? Gra nadal jest fajna ale na pewno nie robi się lepsza… Ah i niemal zamordowali muzykę w Chrono Phantasma. 🙁

  7. Jaram się, ale jak już wspomniał Kawalorn to tylko arcade’owe intro.|@Kawalorn Według mnie Tager nadal jest strasznie mocny.

  8. @Kawalorn to we wcześniejszych częściach kombosy były faktycznie długie i jeszcze do tego na dodatek każda postać może miała po dwa/trzy naprawdę efektywne co kończyło się ciągłym oglądaniem w kółko tego samego. Wolę próby nawet nieudolnego naprawiania niż zostawić to tak jak jest. Zatrzymanie kombo po 10 sekundach to akurat dobry pomysł bo to absurd żeby to trwało dłużej.

  9. Brusty nadal da się trapnąć, tylko że jest bait jest teraz trudniejszy ale z drugiej strony jak już komuś się uda to hajp rośnie. Hazama to typowy rushdown od początku, nie widzę problemu.|No i jeszcze doliczając do tego poprawianie balansu (w sumie to teraz jedna z najbardziej zbalansowach serii) i parę innych spraw moża spokojnie powiedzieć że ta seria idzie do przodu.

  10. A Tager to i tak nadal B tier. …i muzyka nigdy nie była dobra. Szczególnie w porównaniu do GG.

  11. @QuadDamage jak dla mnie to muzyka w blazblue była super.

  12. @Kawalorn zdajesz sobie sprawę że tager z CT był najgorszą postacią? Z każdą grą go wzmacniali dodając mu narzędzia dzięki którym może sobie lepiej radzić jak Gedget Finger. Zgadzam się na temat muzyki, remixy to gwałt na kunszcie Ishiwatariego

  13. @QuadDamage Ograniczanie kombosów powinno się odbywać przez wglad na umiejętności a nie „nie ważne ile potrafisz kombo się kończy”. To jest jak wbicie śrubki cegłówką zamiast ja wkręcić wiertarka. Kombosy nie były długie w Calamity Trigger. Dopiero Continuum Shift zaczął je bezmyślnie wydłużać. Właśnie też w Continuum Shift Hazama nie był głupim rushdownem, tylko trzeba było się porządnie pozycjonować Ouroborosem. O muzyce już nie mówię bo wdać mamy różne gusta, ale ten techno miks tutaj nie jest lepszy.

  14. @miodzio9 Tak dają mu ale zmiejszają ciągle jego damage. W CT wystarczyło do Nu dojśc raz i było po niej jeśli wiesz co robisz a tutaj trzeba kilku kombosów co daje jej więcej okazji na odejście i ponowne naparzanie mieczami.@kugron Właśnie taki Tager jest na pewno wydaje się strasznie mocny zwłaszcza jak grasz przeciw komuś jak Ragna ale traf na dobrego Arakune lub Nu/Lambda a będzie leżał i kwiczał.

  15. To nie tak działa, jeśli będziesz powtarzal jeden cios np. Heart Car Platinum to gra najpierw ostrzeże cię o same move combo po czym jeśli zrobisz go jeszcze raz przeciwnik automatycznie wstaje po tym jak go uderzysz i ma znaczny frame advantage. Dzięki temu mają się pozbyć loopów jak dustloop Hakumenem

  16. Co do Calamity… Ta gra była prawie tak zła jak słynny fighter Hokuto no Ken. Rachel była poważnie przegięta, tak samo Nu. Dopiero teraz z następnymi częściami człowiek jak wraca to sobie to uświadamia

  17. @miodzio9 Nie zmienia to faktu że timer na kombosach też jest. Im dalej idzie kombo tym mniej hitstunu ciosy robią i po 10 sekundach hit-stun wynosi 1 klatkę animacji. Takie coś jest po prostu zabójstwem kreatywności. Nie mówiąc już o tym że znacznie zwiększa szansę na błąd podczas kombosu ponieważ każde opóźnienie nawet na początku sprawi, że późniejsze ciosy mogą nie trafić i przez to wróg będzie z nich randomowo wypadał. No i straciliśmy Nu i Rachel (którą znerfili aż do przesady w CS) ale zyskaliśmy Banga a potem Ragnę.

  18. @Kawalorn Ragna przegięty? Oczywiście zadaje z d wzięte obrażenia ale jego mixup to jeden wielki żart tak samo życie. Valkenhayn jest gorszy. A ten system nie brzmi tak źle, jak wiesz co robisz

  19. @Kawalorn zabójstwem kreatywności to już było to o czym już wspomniałem. Po dwa, trzy comba na krzyż – najnormalniej w świecie nie było sensu klepać niczego innego. Te 10 sekund to przecież sporo czasu, ciągniecie tego dłużej całkowicie zabija hype płynący z walk.|@miodzio9 Porównanie BB do HnK jest mocno nietrafione. Hokuto no ken był przynajmniej zabawny 🙂

  20. @QuadDamage No tak, Toki mistrz basketballu. Oj ta gra ma swoje mejsce w moim sercu, chyba tylko dlatego że uwielbiam samo HnK

  21. @Kawalorn nie wiem jak z arakune i lambdą, ale właśnie ragna wydaje się mocny przeciw tagerowi, bo ragna jest dosyć szybki, a tager wolny. Poza tym tager przeciwko wojownikom na dystans ma jakieś magnetyczne pchnięcie.

  22. Chrono Phantasma? Anime w produkcji…plus nowy GG z podtytułem Xrd.

  23. A Ragna przegięciem? Hakumen to dopiero machina mordu bez hamulców. Teraz on jest postacią typu: „Trudna w opanowaniu, ale potężna gdy się gracz wprawi”. Każdy dobry gracz grający Hakumen-em jest w stanie zablokować prawie wszystkie ataki przeciwnika i kontratakować z morderczą siłą. Tak więc Hakumen jest Top Tier.

  24. @Maciejka01 NOWY GG? GAAAAD OMAGAAAAD!

  25. @Frederick https:www.youtube.com/watch?v=ppdRwaSrZJ8

Dodaj komentarz