rek
rek
10.06.2013
Często komentowane 60 Komentarze

E3 2013: Battlefield 4 – Nowy gameplay z misji „Wzburzone morze” [WIDEO]

E3 2013: Battlefield 4 – Nowy gameplay z misji „Wzburzone morze” [WIDEO]
Duże łodzie, małe łodzie, motorówki, samoloty spadające do wody. I wybuchy, dużo wybuchów. Tak jest: zobaczyliśmy nowy gameplay z Battlefield 4.

Ładną prezentację z misji „Wzburzone morze (na Xbox One, ale puszczoną z PC) możecie obejrzeć poniżej. Ponadto, dowiedzieliśmy się, że nowy, multiplayerowy map-pack do Battlefield 4 (DLC zapowiedziane przed premierą!) o nazwie Second Assault będzie miał swoją premierę na Xbox One, ale oczywiście nie było mowy o żadnej ekskluzywności.

rek

60 odpowiedzi do “E3 2013: Battlefield 4 – Nowy gameplay z misji „Wzburzone morze” [WIDEO]”

  1. Dawid „spikain” Bojarski 10 czerwca 2013 o 18:05

    Duże łodzie, małe łodzie, motorówki, samoloty spadające do wody. I wybuchy, dużo wybuchów. Tak jest: zobaczyliśmy nowy gameplay z Battlefield 4.

  2. WHERE IS MULTI? Mam nadzieję, że o 22 (konferencja EA) obejrzymy sobie multi 😀

  3. B4 i 60 klatek na konsoli ladnie ladnie 😀

  4. Battlefield 4 – gra, która zawiesiła Xbox’a na na konferencji Microsoftu – nie wiem kogo to bardziej zawstydza Xboxa czy EA 🙂

  5. Wszystko ładnie ale i tak singiel coda będzie lepszy bo RC pies… 😀 No, teraz czekam 23:00 na multi o ile pokażą i jak będzie wyglądać… Ale chyba będzie to na końcu po tych wszystkich sports, sports, sports. Mam jedno zastrzeżenie do efektu strzelania, a konkretnie wyglądu ognia z lufy… Takie było w bf3 i wygląda jak tekstura z czasów quake 1… Już w bad company 2 to wyglądało ładniej…

  6. PaVel1224 to szlo z pc nie xa

  7. Jednak EA i Dice to Ku**y. Seria Battlefield z ktora wiele graczy jest od poczatku [osobiscie moja ulubiona seria] – zawsze byla na PC. Ok z bad company/bf3, ok niech bedzie na konsole ale i tak PS3 dostal early access co mnie wkurzylo (i nie tylko mnie) a teraz co ? XBOX FIRST! Alez to sa lasi na pieniadze. Sam business i kasa.

  8. Pavel. On gral padem na pcecie.

  9. Łotweski chłop oglądał konferencje Microsoftu, usłyszał dźwięk podczas prezentacji Battlefielda 4, ale to tak naprawde nie był dźwiek to była halucynacja z nieżywienia, a w Gułagu nie ma internetu, Łotysz pogodził sie z losem i zakończył swój trud. lol

  10. Żal jaki odgrzewany kotlet,żal.ŻAL!!!|Nie no żartowałem, jednak szczerzę woda lepiej wyglądała w Cod Ghost co do reszty i tak czekam na Multi.|Jednak mam pewne wrażenie że BF 4 nie zachwyci tak jak to zrobił BF 3

  11. Jakość filmu fatalna! Singleplayer w BF nie robi na mnie żadnego wrażenia (w COD z resztą też). Po prostu nie lubię klimatów wojennych 🙂 Co innego multi w BF. Co mi się rzuciło w oczy, bo ciężko cokolwiek dostrzec w tej fatalnej jakości to ładny rozbryzg wody, jak player do niej wpada. Heh, ale i tak mi to nie ruszy na moim złomie 🙂

  12. Dziwne jest to że było”wiele” oficjalnych plotek na temat tego że BF 4 ruszy na DX 10.|Czyli aż takiego szoku graficznego nie ma,bo z tego co widzę to poprawili głównie oświetlenie i twarze.

  13. O i jeszcze jedno,czy tylko mi ta misja kojarzy się z jedną misją z Blopsa 2?

  14. Łotewski chłop zobaczył na konferencji microsoftu nowego Battlefielda ale tak naprawde był to odgrzewany kotlet i halucynacje z niedożywienia bo z gułagu sie nie wychodzi

  15. @C2Skidrow | To w singlu, ciekawie jak będzie wyglądać w multi… Dla mnie w BC2 woda na mapie Isla Innocientes (czy jak tam) wygląda lepiej niż ta maź w bf3…

  16. Jeszcze tylko dopowiem że AI to jest jakieś tępe, stoi i się gapi?!

  17. Czekam, aż EA pokaże na swojej konferencji multi.

  18. Da się oglądać http:www.youtube.com/watch?v=IEZhbV9s1Ag

  19. @ PETRAS36|No dokładnie, singiel od Coda,Multi od BF 😀

  20. Woda w BF3 i z resztą w BC2 nie zachwyca w porównaniu do tej z crysis 2 na dx11 (chociaż i tam jest kilka tanich sztuczek z rozbryzgami 🙂 Przede wszystkim woda w żaden sposób nie reaguje, jak np. poruszają się po niej pojazdy kołowe/gąsienicowe. Wyobrażam sobie taki ładne chlusty wody po uderzeniu pojazdu, a potem ładny warkocz i piana ciągnąca się za pojazdem, a tu nic 🙂

  21. Pomimo wszystko jednak te 6 min to za mało by zdobyć tytuł gry targów

  22. @C2Skidrow Nie ma co oceniać AI po tej prezentacji. Te gameplay’e są tak montowane, że poziom trudności jest zaniżony.

  23. @konres44 – to ja rozumiem 🙂

  24. @Petras| włącz multi bf3 z colour modem:)

  25. Strasznie to słabo wygląda, zresztą jak nowy CoD, kolejny rok słabych sieciowych shooterów…

  26. A, teraz widziałem ten rozbryzg wody dokładnie – nic specjalnego – taki standard – zwykły sprite-particle.

  27. Dźwięk będzie… w DLC.

  28. Nie wydaje się wam, że dźwięk broni jest jakiś taki płaski/słaby, nie „czuć” tej siły broni jak w BF3/BC2 na przykład.

  29. Chcesz nowe mapy-kup DLC. Chcesz nowe bronie-kup DLC. Chcesz grać w multi-kup DLC. Chcesz lepszą grafiką-kup DLC. Chcesz lepszą rozgrywkę-kup DLC. Battlefield 4 od EA.

  30. No musze powiedzieć że to zrobiło na mnie wrażenie, single na razie dla BFa ale w multi jak dla mnie CoD lepszy.

  31. @ManJackPl Teraz to tak wygląda z grami 🙂 |Pomyślcie tylko gdyby można było robić własne mapy i mody do BFa to by było piękne, ale nie – mamy płatne dlc. Ja to traktuje w ten sposób – wychodzi gra, potem milion-dwieście tysięcy dlc, potem następna część, wtedy ta poprzednia tanieje i można kupić pełną wersję z wszystkimi dodatkami 😀

  32. EastClintwood 10 czerwca 2013 o 19:33

    @DoomMarine95|przeciesz robjenie map to ćenszka praca twurcy zasługujom na pjeniondze.Do tych którzy jeszcze napiszą ostatnio popularny argument wśród fanbojów BF „narzekacie a i tak kupicie”… a idź się chędoż – nie, nie kupię

  33. @ManJackPL|Co ma DLC do chęci grania w multi, „lepszej rozgrywki” i lepszej grafiki? lol?

  34. @m4t3r4c niby w czym? ja pykam w obie gry,ale Bf ma więcej do zaoferowania dla mnie.

  35. Skrypty Skrypty Skrypty Skrypty Skrypty ale tak się teraz robi fps więc się niema co dziwić

  36. [beeep] tylko odpalone to było na Radku 7990 lol

  37. @Attack|A kiedyś niby fps’y nie były oskryptowane? Na jakim ty świecie żyjesz haha.

  38. Jakoś mnie nie zaskoczył ten gameplay. Idziemy idziemy strzał broni taki płaski praktycznie tak samo tandetny jak w BF3 nie słychać różnicy między kalibrem 5,56 a 7,62 czy nawet minimalnej różnicy pomiędzy AK-74 a M16 co mnie strasznie zniesmaczyło do BF3.

  39. @glebiu|Z tym Łotyszem to do mnie?? |Fakt jest faktem – fail był – nawet na konferencji było słychać chichoty.|Sorry nie przyglądałem się na czym gość gra – widziałem, że poszedł obraz a dźwięk nie.|Takie rzeczy na konferencji sprzętu, który ma otwierać nową generację (pomińmy WiiU) – Wstyd|Dziękuję dobranoc.

  40. Wewnątrz wszystko się świeci jak choinka na boże narodzenie…

  41. @Matison|Że co niby nie słychać różnicy w brzmieniu AK-74 i M16 w BF3? 😀 Idź lepiej uszy umyj i nie rób wstydu. Ewidentnie słychać różnice w tonacji wystrzałów gdzie AK74 ma charakterystyczny niski głeboki ton, a M16 wyższy pozbawiony głębi ton. Żeby tego mało było na kilka set metrów słychać różnice w częstotliwości ognia między leniwym AK i szybkim M16. A broń w powyższym filmiku brzmi jak brzmi zwłaszcza w pomieszczeniach bo tak brzmi broń jeżeli strzela się w otoczeniu metalowych elementów jak ściany.

  42. Choć przegrałem więcej godzin w BF, to ciągle mistrzami skryptów są dla mnie twórcy CoDa. To Duchy zrobiły na mnie większe wrażenie. Oceniam oczywiście jedynie filmowość produkcji, bo samych gier „dotknąć” nie mogę. Kto tym razem wygra wojnę? Przekonamy się wkrótce.

  43. Ładne to, fajnie wygląda, tylko czemu pokazówka na padzie? A jeśli to rzeczywiście z nowego xklocka, to grafika głowy nie urywa, na PC obecnie jest taka.

  44. @PaVel1224 Ten łotewski chłop to taki nowy hit internetu jakby co;)

  45. Poza motywem, że to Hameryka dostaje po dupie nic nadzwyczajnego nie zobaczyłem. Co z tego, że ładna graficzka, skoro to znów liniowe bieganie po sznurku.

  46. Szału nie ma, szczególnie, że „dobrotliwe” EA udostępni nam tę misję jako DLC -_-

  47. @DUSTDEVIL|FPS’y to nie RPG’i nie chcesz latac „po sznurku” to graj w rpgi mmo albo inne takie. Żalisz się na coś co jest domeną gatunku od zarania dziejów.

  48. @KewL|No, no trochę się zapędziłeś , też jestem miłośnikiem BF ale nie wprowadzaj biednej młodzieży w błąd 😛 , bo u „zarania dziejów fpsów” były produkcje takie jak Hidden and Dangerous (1i2) Operation Flashpoint, Ghost Recon, Rainbow Six – i tam tylko od gracza zależało jak wykona misję – a dopiero potem wszystko „zeszło na psy” , oskryptowane „psy” 😉

  49. @le_Fey|U zarania dziejów mój drogi to był Wolfenstein 3D, Doom, Quake…. a Ty wymieniasz „ewenementy” w swojej klasie, które jeno deczko dawały możliwość obszerniejszego działania. Poza tym nie wiem czemu wymieniasz Rainbow Six skoro to totalny wagon na szynasz, już lepiej było powiedzieć FarCry1 😉

  50. Juz wole, aby ten nowy DLC byl ekskluzywny tylko dla XOne. Oszczedza tej komedii PCtowcom i pozostalym konsolom.

  51. @KewL |”jeno deczko” ? – w Hidden and Dangerous jedną misję przeszedłem sobie na trzy zupełnie inne sposoby – w obecnych fpsach ->n.i.e.m.o.ż.l.i.w.e. 😉 a Wolf,Doom i Quke to raczej słabe przykłady na gry nieoscryptowane n’est-ce-past? w R6 każdą akcję można było zaplanować indywidualnie na kilka sposobów – się nie kłóć bo mam rację 😛 jedno jest pewne – nieoskryptowane fps -> to se ne vrati – młodzieży nie chce się mysleć

  52. @le_Fey|Coś Ci się poplątało ja nie mówię że Wolf Quake czy Doom to przykłady gier nieoskryptowanych tylko podaje Ci dobitny dowód na to że gatunek FPS od wczesnych korzeni działa na zasadzie ” z punktu A do punktu B” i żadne tam pojedyncze przypadki tego faktu nie zmienią. Gatunek FPS to jazda na szynach.. tak było jest i będzie.

  53. A ten cały Rainbow Six to takie walenie w …. jeżeli chodzi o wolność wyboru bo liniowe działanie w ramach danej taktyki jest odgórnie wymuszone na graczu przez zasady gry i otoczenie.

  54. @KewL – no ok jeżeli chodzi o korzenie fps masz rację , ale te gry które podałem to był następny krok, krok w dobrym kierunku, nowe technologie umożliwiły rozwój fps – sam decydowałeś jak masz grać – a potem ktoś wpadł na pomysł -„a teraz wam pokarzę co się stanie jak zrobicie to i to…” i tak zaczęły powstawać miałkie scenariusze, prowadzenie za rączkę i…. przestałem grać w singla w fps – zero wyzwania – dobrze że chociaż multi wymyślili ale to nie to samo , szczególnie na publicach z „nieogarami”

  55. – wynika z tego, że cała branża gier fps cofnęła się w rozwoju do czasów Wolfensteina 3D (gra sprzed 20lat!) – wyjątkiem są tylko dzisiejsze graficzne „wodotryski” w fpsach – szkoda

  56. Jakieś to strasznie anemiczne. Do tego DLC zapowiadane jeszcze przed premierą (czy wychodzące razem z grą) to kompletne nieporozumienie. Kiedyś takie DLC były zwane patch’ami i instalowały się automatycznie za darmo.

  57. Le_Fey |Oskryptowane gry hmm… No są ale nie uważam że kiedyś były bardziej wolne 🙂 tym bardziej że wymieniasz produkcje w które grałem a nie zauważyłem jakiejś super swobody. Zawsze był do wykonania jeden cel a twoja swoboda ograniczała się do wybierania sobie trasy i bawienia się bajerami typu rozkazy dla drużyny itp Czasem pojawiały sie opcje by zrobić pułapkę, czmychnąć niepostrzeżenie czy jednak wedrzeć sie frontalnie, ale… nowe gry często też to oferują, może znacznie ułatwione, ale jednak jest.

  58. Bo ludzie zawsze będą kojarzyć stare czasy za lepsze czasy. Tak jest z muzyką, filmami, grami, samochodami i tak dalej…

  59. KewL|Nie rozumiem całego tego pieprzenia o oskryptowanych grach. ŻADNA gra nie istniałaby bez skryptów, Dajmy na to tego wolfensteina, to że przeciwnicy do ciebie strzelają to nic innego jak skrypt, tak samo jak to że postacie się poruszają. Co chciałbyś żeby singleplayer wyglądał jak multi z botami?

Dodaj komentarz