
E3 2013: Batman: Arkham Origins – Stary, dobry Batman. Gameplay! [WIDEO]
![E3 2013: Batman: Arkham Origins – Stary, dobry Batman. Gameplay! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/54ce3609-d9ea-4f1f-9dc0-7d4e2c6c0567.jpeg)
Choć dwie poprzednie gry z Mrocznym Rycerzem były świetnymi produkcjami, nadchodzące Batman: Arkham Origins budzi sporo wątpliwości, jako że nad projektem nie pracuje Rocksteady a nowa ekipa z montrealskiego oddziału Warner Bros. Na antenie GTTV wyemitowano pierwszy gameplay, z którego zdaje się wynikać jedno - to będzie "Gacek" jakiego znamy. Tyle że podrasowany.
Gameplay z Batman: Arkham Origins:

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “E3 2013: Batman: Arkham Origins – Stary, dobry Batman. Gameplay! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Choć dwie poprzednie gry z Mrocznym Rycerzem były świetnymi produkcjami, nadchodzące Batman: Arkham Origins budzi sporo wątpliwości, jako że nad projektem nie pracuje Rocksteady a nowa ekipa z montrealskiego oddziału Warner Bros. Na antenie GTTV wyemitowano pierwszy gameplay, z którego zdaje się wynikać jedno – to będzie „Gacek” jakiego znamy. Tyle że podrasowany.
Jak dla mnie może być,tego oczekiwałem,wszystko wygląda tak jak w poprzednich częściach+małe nowości,jedyne do czego mogę sie przyczepić to grafika,wygląda tu według mnie gorzej niż w Arkham Asylum i City.
W końcu prequel 🙂
Nowy gameplay:http:www.youtube.com/watch?v=xS3upAxmLaY
Wszystko fajnie, tylko czy mi się będzie chciało grać w to samo po raz trzeci?
Ja jestem akurat zadowolony, że zmian jest niewiele, ale graficznie liczyłem na większe podrasowanie. Niewiele się już chyba da zrobić z tym silnikiem.
Bardzo dobrze, że jest mało zmian bo Arkham City miał dla mnie 10/10 a tutaj mamy bardziej mrocznego i podrasowanego Gacka, jest na co czekać!
Tworzenie prequelu jest trudne, bo przecież twórcy nie mogą skorzystać z wielu rozwiązań, które zostały „stworzone” później (fabularnie później). Przykład: wzmocnienie wyrzutni haków, bardzo przydatne lecz w AC było dopiero (jak mówił Alfred) prototypem. Z tego względu nie może zostać zaimplementowane w grze której akcja dzieje się wcześniej.
@Kirrin jeśli przyjrzysz się gameplayowi to zobaczysz ,że korzysta ze wzmacniacza wyrzutni. Olali to, że AC to był prototyp i w sumie dobrze bo dla mnie to był najlepszy gadżet.
Na pewno nie będzie to zła gra, ale to praktycznie to samo co Arkham City. Dla mnie co najwyżej warte uwagi jak trafi do jakiejś reedycji. dziwne, że przy asasynie nie maiłem takiego wrażenia, no ale jednak tam miasta były w każdej części inne.