
Dying Light: Dwanaście minut rozgrywki! [WIDEO]
![Dying Light: Dwanaście minut rozgrywki! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/20798d9b-c80f-46d1-9bea-0b4b54c198b7.jpeg)
Serwis IGN opublikował materiał, który rozwieje przynajmniej część domysłów i spekulacji. Na waszych ekranach dwanaście minut rozgrywki z nowej zombiastyczno-parkurowej produkcji Techlandu - Dying Light.
Nie zanudzam, więc do rzeczy – dwanaście minut z Dying Light:

Czytaj dalej
67 odpowiedzi do “Dying Light: Dwanaście minut rozgrywki! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Serwis IGN opublikował materiał, który rozwieje przynajmniej część domysłów i spekulacji. Na waszych ekranach dwanaście minut rozgrywki z nowej zombiastyczno-parkurowej produkcji Techlandu – Dying Light.
Podoba mi się to połączenie Dead Island z Mirror’s Edge. Kupuje w dniu premiery. Takie pytanie. Wie ktoś może na jakim silniku tworzona jest ta gra?
Chrome Engine 6
@Micvhu gra jest stworzona na Chrome engine 6.
Chrome Engine 6
Podoba mi się
Ja nie wiem ale silnik i oprawa graficzna wyglądają naprawdę fajnie.
DI mnie strasznie zanudził a tu na jaką większą rewolucje się nie zanosi. |Podkręcone DI + elementy parkuru Ja podziękuje.
Jak zwykle ten sam scenariusz: zombie, jakieś slumsy i tropikalna wyspa. Naprawdę nie stać ich na nic innego? Jak dla mnie słabizna.
Wszystko to wygląda naprawdę zombiastycznie… fantastycznie znaczy. 🙂
Smierdzi DI, ale fajne
Świetnie się zapowiada, ta gra ma wszystko to czego brakowało DI.
jak dla mnie wyglada to o niebo lepiej niz DI ktore tez bylo calkiem calkie. Tak swoja droga rozumiem ze DI byl na Chrome Enine 5 a to bedzie na 6?? Mam jeszcze jedno pytanko z innej beczki na jakim silniku ma byc nowy Wolfenstein New Order?
Wygląda jak Dead Island,no i ten parkour mało widoczny i płynny,co mi się spodobało to noc.
@oktawian pytanie z kategorii „nie mam google”. Nowy Wolf ma hulać na silniku id Tech 5. Co do gry Dying Light to muszę przyznać, iż bardzo mi się spodobała po tym co zobaczyłem a, że nie grałem w żadnego DI to w moim przypadku nawet i lepiej sądząc po poniższych komentarzach.
Rozgrywką nocą jest bardzo solidna czuć tu ten klimat survivalu, i wszechogarniającego niebezpieczeństwa, oświetlenie,dźwięki potęgują efekt tym mnie zainteresowali : ), no i sprawdzony już schemat Dead Island, tyle że w ładniejszej oprawie. Jest na co czekać : )
Świetna grafika, płynna mechanika gry, świeże rozwiązania (np. z tą nocą) i parkour (!! Chyba wypełni niespełnione oczekiwania co do parkour w BRINK 😉 ) Początkowo podchodziłem do tego tytułu z niechęcią, gdy dowiedziałem się, że ma być podobne do Dead Island, ale po obejrzeniu gameplay’u zmieniłem zdanie. Zdecydowany must-have się szykuje 🙂
Jest klimat, a tego brakuje w Dead Island, no i stworzono więcej animacji jak i wiele efektów graficznych.
Jak by to miało jeszcze Co-OP.
Słaby feeling walki wręcz… jakoś tego nie czuję…
Wygląda jak lepsze Dead Island. Jeśli będzie można sobie pobiegać tak po prostu, bez fabularnych pierdół, to to może być całkiem ciekawa rzecz.
w nocy sie robi ciekawie, podoba mi sie to oglądanie się za siebie, za zombi nie przepadam ale w to zagram.
Dead Island przerażało mnie – otwarty świat, jesteś sam a zombie hordy, masz ograniczoną staminę łatwo się ginie, survival przedmioty ulegają zniszczeniu, broni palnej mało i mało amunicji. Głównie walka wręcz i taktyczne podejście do przeciwników. Rozwój postaci i system handlu jak z MMO RPG, Możliwość wspaniałego CO OP z przyjaciółmi. Pełno ciekawych wyzwań dla łowców aczków itp. Grafika jak wtedy bardzo dobra a brutalność – krew leje się gęsto. Dwójka nie wyszła tak dobrze ale na to CZEKAM !!!!!!!!!!
Dying Light jest tak podobne do Dead Island, że mogłoby być kolejną częścią serii, ale z nazwą Dead City. 😀
coś [beeep]istego 😀
Niesamowity klimat nasz polski Techland się rozwija i to jak Nie znudziło mi się apokaliptyczny klimat i motyw setek zombie to wybicia. Mirrors Edge połączone z Dead Island grafa jak z Cryssis 3 w ciemnościach idzie się zesrać. Normalnie jak ktoś ucieknie to będzie nie lada wyczyn. Już widzę skąd czerpią projekty broni ;d Młot ciężki obuchowy, sieczna katana z prądem, siekierka strażacka, bejsbol ;d i te kombo ciosów parkour i wspinanie się na wszystkie możliwe elementy a wślizgi jak z far cry 3
przyznam, ze w koncu widze to co najbardziej mi brakowalo w Dead Island|mobilosc jest tu niesamowita, animacje sa wykonane swietnie, widac ta roznorodnosc oraz pomyslunek w przeciwienstwie do DI, tutaj wybijanie kazdego napotkanego zombi skonczy sie smiercia szybciej niz na to wyglada
Hmm, wygląda ładnie ale ten parkour w ME był zdecydowanie lepiej zrobiony. Tam jakoś to tak sprawniej, płynniej i naturalniej wyglądało. Może to za sprawą pracy kamery czy coś, bo tutaj troche wygląda jak by postać biegała z kijem w dupie. Mam nadzieję, że dodadzą jakiś bieg po ścianie czy odbijanie się od niej. Najlepiej by było jakby parkourem zajęli się ludzie od ME 🙂
Zdecydowanie czekam. Dead Island mi się nie spodobało. Ale to to co innego.
Szykuje się kolejny hit od Techlandu. Ta gra w fazie pre-alfa wygląda, jak niektóre gry w złocie. Sam gameplay po prostu genialny. Już wyobrażam sobie te improwizowane akcje w coopie.
@Wcogram Przecież będzie coop.|@szatek16 Nie zapominaj o tym, że to pre-alfa, więc jeszcze od groma roboty przed nimi.
Jedna z tych gier, które ciśnie się na konsole, na których nie powinny się znaleźć… wszystko jest po prostu zbyt powolne jak na tak dynamiczną grę. Ale muszę przyznać, że nawet na konsoli wygląda to bardzo fajnie, i jak na pre alphę bardzo imponująco. Byle tak dalej, Techland!
przypomina mi sie koncowka misji z MW2 w Rio de Janerio jak bieglo sie do helikoptera
Najbardziej rzuca się w oczy grafika. Ładne światła i roślinność, różnica w porównaniu z wręcz szpetnymi momentami DI i Cartelem jest ogromna (Gunslinger dzięki komiksowej oprawie dzielnie się broni), choć popracować muszą nad skórą, bo zarówno dłonie jak i twarze przeciwników zbyt ładne nie są, a oglądać je będziemy często. Co do samego gameplayu, tu już niestety gorzej bo to dalej jest Dead Island, w dodatku z jeszcze dziwniej wyglądającą walką i takimi sobie na razie elementami parkourowymi.
Dead Island z humbla nawet nie zamierzam instalować w najbliższej przyszłości bo tam tylko trailer dla mnie podobał się… Ale tu sam gameplay wygląda zachęcająco, wprawdzie niektóre animacje jeszcze muszą być poprawione. Grafika też miła dla oka… Pomyślałem, ech znów powolne zombie dopóki nie nastała noc… Klimat jest:D
Po paru filmach i serialach anime, dla mnie najlepszą bronią w walce wręcz z zombie jest Katana, oby pojawiła się w DL z możliwością ucinania części ciała zombie, bo ten przerosnięty scyzoryk elektryczny wygląda… Jak wygląda…:)
ale ładnie spierdala ;D
Troszkę lepsze Dead Island. Nic wielkiego.
Wygląda to dobrze, mam tylko nadzieję, że z tym parkourem nie będzie tak jak z Mirrors edge ;_; Ta dokładość – piksel w lewo od krawędzi – spadasz.
Ach, jeszcze co trochę głupio wyglądało. Uratował dziewczynkę i wyszedł zostawiając szeroko otwarte drzwi. Mógłby choć podeprzeć z podwórza kijem… No i ciekawie… Zombie będą mogły zaleźć na dach budynku, czy gracz będzie mógł po prostu przespać noc na dachu dwu piętrowej chalupki?
Na pierwszy rzut oka świetne, ale zobaczymy jak wyjdzie w praniu. 🙂
Trochę ta falująca roślinność tanio wygląda, takie mam wrażenie. Ogólnie graficznie gra nie powala. Świetne jest za to oświetlenie. A gameplay zbyt ciekawie się nie prezentuje, trochę chaotycznie to wygląda. Ot chodzenie między stadami zombiaków, które niekoniecznie atakują.|Nie powiem żebym się rozczarował, bo w sumie to nawet nie czekałem.
Dead island tez wygladalo na obrazkach i pierwszych prezentacjach gameplayu swietnie, dopiero po osobistym „ograniu” zmienilem zdanie o tej grze (nuda, plastikowa grafika… wiele by wymieniac). Z last light narazie wstrzymuje sie od glosu, bo filmik wyglada na mocno „rezyserowany” i trudno powiedziec, czy faktyczna rozgrywka tak wygladala. Takze poczekamy, zobaczymy. Ale zeby nie bylo, ze ze mnie straszny Polaczek robiacy na swe gniazdo (w koncu techland…) to Wieskiem sie jaram jak glupi 🙂
Bardzo możliwościowe, że to będzie pierwsza gra o zombie w jaką zagram. Trochę wyobraźni i może uda samego siebie przekonać, że to po prostu przeciętni mieszkańcy slumsów ;D|Nie, nie boję się zombie, po prostu są one dla mnie tak nudne, żenojacieniemoge ;]
Boże Polaczki nic wam nie pasuje ,jak nie urok to sraczka sami fachowcy którzy z tysiac gier zrobili banda oszołomów i tyle !!
I co z tego że filmik reżyserowany jest (bądz nie), mnie tam zastanawia to, czy długość dnia jest oskryptowana (tzn. robimy misję i w pewnych miejscach zmienia nam się godzina/pora dnia). Z innej beczki, gry o zombie są super nie realne – bo nawet jak wytniemy całą wieś (powiedzmy 100 zombiaków/100 mieszkańców), to i tak po 5 minutach jest tutaj kolejne 100. Pytanie więc – skąd się to bierze? (w filmach to samo)
Przeczytałem wszystkie komentarze.. Boże jak dobrze, że niedługo 1 września.. Bo jak widzę te wypociny tępych gimbusów, to mam ochotę podpalić te gimbazja z nimi w środku.
zajembiste ^^|jakos kojazy mi sie z dark messiahem momentami 🙂 pograłby! x)
Gra będzie świetna, a debile piszą że grafika słaba i animacje… Wytłumaczyć wam co to jest pre-alpha?
Prezentuje się całkiem niezgorzej, silniczek upodobniony do cryengine, szybka akcja, ciekawe lokacje.|Do tej pory wypada i tak o wiele lepiej od Dead Island, może się skuszę.|Jak mniemam, wszystkie podpowiedzi zostały w tejże prezentacji powyłączane, co oznacza, że podczas finalnej gry będzie więcej oznakowań, co ułatwiłoby orientację w terenie.|Jeśli twórcy postarają się wzbogacić produkcję o ciekawe elementy (bo wiadomo że samo bieganie misja po misji może przynudzać), to może być z tego niezłe must-have.
Mi się bardzo podoba;) będzie Preorder
DI z skakaniem po dachach, ja na razie podziękuje. Zapowiada się przeciętnie ale to może nawet lepiej bo DI zapowiadało się na świetną grę a wyszedł raczej średniaczek, może tu będzie lepiej.
Zombie nigdy dość 🙂 Jestem na TAK 🙂
Kupiłbym ale za cholere nie wiem czy mi ruszy. Wie ktoś może czy będzie demo albo jakie będą wymagania???
Przełomem w takich grach byłaby proceduralna symulacja kończyn/ciała (nie wiem jak to nazwać), bo już nie da się w takich grach FPP wnieść coś nowego, po 30 min. nudzą nam się ruchy. Na razie dwie gry znam które choć trochę przypominają to o czym mówię. Tytułów nie pamiętam ale jedna gra to była kanciasta strzelanka a druga to HnS który nie wyszedł bo nie zebrano kasy. Nie odnoszę się tu tylko do Dying Light, lecz to wszystkich gier FPP.
Mi się podobać to gra. Ja mieć zamiar kupić ta gra. 🙂
Wszystko fajnie tylko jedno mnie razi… Skoro to nowa seria (w końcu Deep Silver zajęło się marką Dead Island), to trochę zbyt dużo rzeczy jest zbyt podobnych (czy nawet identycznych) do tych z DI… Np. klasy wrogów, ich odgłosy… Może do premiery coś jeszcze zmienią…
Chciałbym przypomnieć wszystkim tym którzy się czepiają różnych pierdół, że to jest wersja PRE-ALPHA i wiele rzeczy ulegnie jeszcze zmianie/modyfikacji.
Jak na razie gra prezentuje się ciekawie. Zobaczymy jak będzie dalej.
Super gierka. Mechanika, grafika, klimat – wszystko jak na razie trzyma wysoki poziom. Oby tez tak bylo po premierze.
badziew – kolejna gra o zombi na modle o kase
Zostawił otwarte drzwi do domu z bezbronnym dzieckiem… byłby z niego idealny ojciec…
Zostawił otwarte drzwi do domu z bezbronnym dzieckiem… byłby z niego idealny ojciec…
Zostawił otwarte drzwi do domu z bezbronnym dzieckiem… byłby z niego idealny ojciec…
Roborak@ to były drzwi na balkon.|ps: jeżeli twój post się nie pojawi to poczekaj 5 minut, ta strona ma jakies dziwne opóźnienia;)
Bohater skacze z młotem do burzenia ścian z dachu budynku na zombie przy czym wytwarza falę uderzeniową na 5 metrów i wznosi swych wrogów w powietrze. Jeszcze wcześniej rozpoławia na pół zombiaka od głowy do przyrodzenia jednym zamaszystym cięciem toporka do rąbania drewna.-. Mogli od razu zrobić z naszej postaci Hulka żebyśmy się nie męczyli bieganiem po tych dachach tylko od razu skakali 10 metrów w górę.
Nie wiem jak bedzie w wersji finalnej, ale na chwilę obecną…gra wygląda jak nowe, ładniejsze i wzbogacone Dead Island. Nie żeby to było złe, bo DI bardzo lubię, ale zastanawiam się czy przypadkiem Techland nie robi po raz drugi tej samej gry :I