rek
rek

Dying Light 2 wykorzysta potencjał kart GeForce RTX [WIDEO]

Dying Light 2 wykorzysta potencjał kart GeForce RTX [WIDEO]
Graficzne „ficzery” cieszą oko.

W najbliższy czwartek otrzymamy kolejny materiał z cyklu „Dying 2 Know”. Cyklu, który ma przygotować nas na tegoroczną premierę Dying Light 2. W oczekiwaniu na nowe informacje i fragmenty rozgrywki, możecie zerknąć na poniższą prezentację możliwości kart GeForce RTX.

Jak twierdzi Techland, ray-tracing (śledzenie promieni światła), globalne oświetlenie, okluzja otoczenia i znacząco ulepszone cienie wzbogacają postapokaliptyczne środowisko gry. Natomiast NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling – technika renderingu oparta na SI) ma zapewniać „maksymalną wydajność i jakość obrazu”.

Dying Light 2 trafi 7 grudnia na pecety, PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S.

rek

6 odpowiedzi do “Dying Light 2 wykorzysta potencjał kart GeForce RTX [WIDEO]”

  1. Fajna technologia, ale podczas gry mało kto będzie patrzył na wodę i jak odbija coś.

  2. @sal371 W sumie na cienie czy godrays też, a przecież w ruchu nie potrzeba wcale tekstur w wysokiej rozdzielczości. Tak naprawdę to i bez realistycznych animacji by się obyło, bo liczy się gameplay, a nie jak coś się porusza. A tak w zasadzie to i wystarczyłby rzut izometryczny, taki Project Zomboid sobie dobrze radzi. Jakby się tak zastanowić, to można nawet zrobić zamiast tego coś w trybie tekstowym ze znaczkami ASCII zamiast grafiki, tak w stylu klasycznego Dwarf Fortress. Tak też się opowie historię.

  3. kondiq91: zasadniczo to można napisać książkę po prostu. Albo jeszcze lepiej nagrać audobok żeby nie trzeba było czytać.

  4. @kondiq91 Ktoś narobił Ci do kawy czy jak? To co napisałeś jest prawdą. 9kier gra w takie gry, które raczej nie potrzebują wodotrysków i ten Twój niby szyderczy ton niszczy w zalążku. Mało mnie obchodzi świetne oświetlenie gdy cała gra kuleje. Co mi po ładnych widokach gdy AI chodzi w kółko i znika jak coś się dzieje. Albo cały świat gry się wali, bo jest pełen błędów. Wtedy to i nawet boskie reje mnie nie obchodzą, a tekstówka w ASCII daje mi frajdę. Wyluzuj bo dostaniesz udaru albo wrzodów.

  5. Mówią o fotorealizmie ale grafika nasuwa mi skojarzenia z falloutem 4 – wygląda jakby wszystkie obiekty były z plastiku.

  6. @sal371 Nie planuję grać z zamkniętymi oczami. Będę patrzył i na wodę, i jak odbija cos i na wszystko inne.

Dodaj komentarz