
Dying Light 2: Dłuższy fragment rozgrywki [WIDEO]
![Dying Light 2: Dłuższy fragment rozgrywki [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/290096e5-3cd1-4701-9b47-3d8db68a508f.jpeg)
Dying Light 2 to bez wątpienia jedna z najważniejszych premier nadchodzących miesięcy. Miesięcy, albowiem gra (niestety) ostatecznie nie trafi do sprzedaży w grudniu bieżącego roku. Całe szczęście Techland systematycznie publikuje świeże materiały z cyklu „Dying 2 Know”, z których można wyłuskać całkiem sporo ciekawych informacji. My również staramy się wam osłodzić – ponownie wydłużony – okres oczekiwania na kolejną parkourową przygodę.
I tak oto w aktualnym wydaniu CD-Action (13/2021) znajdziecie czterostronicową zapowiedź Dying Light 2. Ninho miał okazję zapoznać się z wczesnym buildem gry. Dodatkowo poniżej wrzucam fragment kilkugodzinnej sesji testowej. Miłego oglądania!
Dying Light 2 trafi na pecety, PS4, PS5, Xboksa One, Xboksa Series X/S i Nintendo Switcha (dzięki technologii chmury) 4 lutego 2022.

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Dying Light 2: Dłuższy fragment rozgrywki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jeśli SI przecwinkików stoi na tak niskim poziomie jak opisane jest w realcji Eurogamera, to jak czekałem na grę to teraz czekam znacznie mniej.|,,Z jakiegoś powodu przeciwnicy reagują na obecność postaci bardzo wolno i nawet przebiegnięcie wśród grupy ludzi w pełnym pędzie może nie zwrócić ich uwagi w pełni. Wrogowie zdają się też nie przejmować się zbyt mocno widokiem zabitych sojuszników, a także – bagatela – otrzymywaniem obrażeń. ”
Durna tzw. sztuczna inteligencja to dla mnie akurat zaleta w przypadku gier akcji z zombie w roli głównej. Taka konwencja. Jak będę chciał większego zmagania się, to odpalę FEARa, albo jakąś grę taktyczną, Desperados 3 choćby (wspaniała rzecz). Jedynka DL bardzo mi podeszła, dwójka zapowiada się bardzo dobrze. Byle do premiery 🙂
Też się zgodzę, że im głupsze i wolniejsze zombiaki – dla mnie tym lepiej. Jedynka odrzuciła mnie zwłaszcza przez łowców, którzy byli jakimś nieporozumieniem. Ja wiem, że ktoś kto lubi tego typu wyzwania akceptuje fakt, że łowców trzeba unikać. Mnie jednak w takich grach najbardziej kręci bezkarność – jak np. w Prototype. Ważniejsze od SI jest to żeby gra wylądowała bezpiecznie bez bugów i nie straszyła brakiem pomysłu na siebie, odcinając kupony.
ybraks na fali, nieprzerwanie od jakiegoś czasu. Aż mi się przypomina użytkownik Mefedron na Gamezilli :D.
Więcej tego samego to dokładnie to czego oczekuję od nowego DL. Boję się tylko, żeby nie poszło to w stronę pierdyliarda znaczników z klepanymi na kolanie aktywnościami. Jest też kilka mechanik, które wzbudza obawy. Widać kilka inspiracji Far Cryem i o ile jest to dobry wzorzec przy oznaczaniu przeciwników przez lornetkę i eliminowaniu obozów tak nie jestem fanem przejmowania kolejnych obiektów i patrzenia jak nowa frakcja robi tam kraine miodem i mlekiem płynącą. Najbardziej nie podoba mi się zmiana…
… w systemie poszukiwania przez zombiaki w nocy. Wcześniej miało to więcej sensu a teraz wygląda trochę jak policja w GTA. Tak czy inaczej czekam. O ile klimaty zombie to nie moja bajka tak w Dying Light wsiąkłem od pierwszych minut i bardzo liczę, że w wypadku dwójki będzie podobnie.