
Dying Light: 12 minut gameplayu raz jeszcze. Tym razem po polsku [WIDEO]
![Dying Light: 12 minut gameplayu raz jeszcze. Tym razem po polsku [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/5a842897-9b37-46cd-a6e4-fa882505a8e0.jpeg)
Oglądając wczorajszy dwunastominutowy gameplay z Dying Light byłem oczarowany. Doszedłem do wniosku, że połączenie Mirror's Edge z Dead Island (choć ta druga produkcja nie przypadła mi do gustu) może się naprawdę udać. Teraz Techland opublikował zlokalizowaną wersję filmu. To co, rzucicie na niego jeszcze raz, słuchając komentarza Macieja Binkowskiego, projektanta gry?
Polski gameplay z Dying Light:

Czytaj dalej
48 odpowiedzi do “Dying Light: 12 minut gameplayu raz jeszcze. Tym razem po polsku [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oglądając wczorajszy dwunastominutowy gameplay z Dying Light byłem oczarowany. Doszedłem do wniosku, że połączenie Mirror’s Edge z Dead Island (choć ta druga produkcja nie przypadła mi do gustu) może się naprawdę udać. Teraz Techland opublikował zlokalizowaną wersję filmu. To co, rzucicie na niego jeszcze raz, słuchając komentarza Macieja Binkowskiego, projektanta gry?
Miasto bardzo przypomina Moresby z Dead Island. Czy bohater jest odporny na patogen wywołujący chorobę zombie? Bo w pewnym momencie zostaje ugryziony.
Bohater skacze z młotem do burzenia ścian z dachu budynku na zombie przy czym wytwarza falę uderzeniową na 5 metrów i wznosi swych wrogów w powietrze. Jeszcze wcześniej rozpoławia na pół zombiaka od głowy do przyrodzenia jednym zamaszystym cięciem toporka do rąbania drewna.-. Mogli od razu zrobić z naszej postaci Hulka żebyśmy się nie męczyli bieganiem po tych dachach tylko od razu skakali 10 metrów w górę.
Gra wygląda świetnie! Myślałem że to będzie nadal ślizgający się bieg i inne problemy a tu na pierwszy rzut oka wszystko wygląda wspaniale. I ten parkour, mrrrr.
Zombie’s Edge. 🙂
@Lex3er, a do tego jakieś pół-żywe pół-martwe humanoidalne stwory! brr! w ogóle nierealistyczne! jak tak można?!
@Lex3er, a do tego jakieś pół-żywe pół-martwe humanoidalne stwory! brr! w ogóle nierealistyczne! jak tak można?!
@Lex3er|Zombiaki nie są tak stabilne jak ludzie więc przecięcie jednym zamachem tu pasuje ale co do mlota masz racje chyba że je odrzucił odgłos uderzenia tak jak padają na widok światła 😀
Coś pięknego ^^
Czasem odgłosy wydawane przez bohatera przypominają dźwięki wydawane przez Logana z DI podczas walki.
Dżo sie nie namowił.. i widzę ze „Electro” tu też jest:D
Naprawdę zapowiada się ciekawie 🙂 Może nawet da rade to przejść więcej niż jeden raz nawet w solo 😛
Podoba mi się ale ten parkour wydaję mi się trochę biedny.
@Lex3er A taki Mass Effect to w ogóle beznadziejny i nierealistyczny, przecież takie podróże kosmiczne są nieosiągalne, już nie mówiąc o obcych…
Koktajl Mołotowa plus Reflektor jak z Alana Wake oraz granaty błyskowe i mamy światełko xd A tak na poważnie to te Zombie mają jedną przerażającą rzecz te chore żółte świecące oczy albo odgłos obrzydliwy gruchotanych kości jak się kark skręca ale są też minusy jakaś słaba reakcja na ciosy kurna nie to co w dead island gdzie tu latają kończyny albo sika krew się pytam? nawet rozwalona czaszka tak znikomo wygląda. A jak się wali z bejsbola to haha efekt jak z nieudanej gry walking dead tej nowszej
@Sauron299 To dopiero alpha gra zostanie wydana w 2014 to twórcy jerze dużo zmienią.
Motyw z bieganiem po głowach świetny. I oświetlenie z cieniami ładne.
A nie wydaje wam się tak trochę, że to nie czysty gameplay?. Gołym okiem widać reżyserię, choćby poprzez płynność i „bezbłędność” pracy kamery. Wszystko robi wrażenie jakby działo się samo, bez udziału gracza…
@Aaroniero Ale można wiedzieć o czym ty mówisz? Odkąd powidziałem o elementach w grze które OSOBIŚCIE mi się nie podobają, niektórzy po mnie jadą wyskakując że kosmici też nierealni itd. Może skupmy się na temacie panowie i panie, a nie na pieprzeniu farmazonów. No dobrze, może źle że wymieniłem taki moment jak przepoławianie zombiaka na pół co wywołało taką sensację że ktoś ma inne zdanie. Ale wywoływanie fali uderzeniowej poprzez walnięcie młotkiem w ziemie jest WEDŁUG MNIE trochę niecodzienne.
Ach…zapomniałem. To tylko ja taki n00b, ignorant i głupek, co działka plazmowego czy neutronowego na oczy nigdy nie widział co to człeka poczciwego na cząsteczki przeminia. Przepraszam że jestem takim nieukiem, przecież tylko ja tego na codzień nie widze.
@Lex3er Spokojnie 🙂 Po prostu śmieszy mnie zarzucanie nierealności mechanice gry komputerowej o zombi 😉
Jeżeli jest system moralny i otwarty świat, to mam szczerą nadzieję, że gra będzie dawała wybór także w sprawach nocy, w sensie, że nie będzie momentów, w których sztucznie będzie narzucana pora dnia. Chciałbym mieć wybór, czy ryzykuje powrót w nocy, czy staram się bezpiecznie przejść misje za dnia.
dead island z parkurem, aye capitain…
@Lex3er w grach rzeczy niecodzienne chyba nie są rzeczami niezwykłymi więc po co się tego czepiasz?
@LuxON Nie czepiam się. Poprostu ten jedyny element mi nie podpasował. Wiem że jeśli oceniać tą grę w skali realizmu, to w ogóle nie miałaby racji bytu, bo przecież zombie. Ale mi chodzi tylko o jeden drobny element w mechanice walki. IMO mogli zostawić tą z DI.
@Lex3er|główny bohater jest zarażonym i w nocy zdobywa nadludzkie umiejętność stąd ta fala uderzeniowa|spodziewał bym się jeszcze większej ilość podobnych
Trochę system walki drętwy.
Zapowiada się nieźle
Beznadzieja. Drętwe tuziny powolnych zombie. Poziom trudności zero. Podziękował…
Świetnie się to prezentuje a to dopiero wczesna alfa ;]
Za dużo w tym Dead Island… Taran, jeszcze te elektryczne ostrze… Powinni to jakoś zmienić.
Jakoś mi ta gra nie kojarzy się z dead island… jedyne podobieństwo jest w broniach bo zombi nie przypominają tych z martwej wyspy i całe szczęście. A tak ogólnie aż za bardzo widać że to jest alfa 😛 |Faktycznie system walki może i jest drętwy ale jak na wersje alfa i tak nieźle… w finalnej wersji (kiedy gra będzie dopieszczona) to będzie COŚ. Kto wie może (na pewno) znajdzie się w rankingu gier roku.
@SonneZa dnia tak. A w nocy? W DI na upartego też można pokazać powolne zombie i te nieco szybsze 😛
@kmm101: W nocy to samo, tylko dwa razy więcej… :/ Ja bym chętniej zobaczył w nocy zombiaki z filmu „Jestem Legendą” żeby czuć to przerażenie, że jak się gdzieś nie schowasz, to po tobie. A tutaj? Wystarczy wejść na dach samochodu i nic ci nie grozi. Dla mnie – bezmyślne napierdzielanie bez większych emocji i klimatu – dlatego też odrzucam gry typu Dead Island…
Szykuje się liniowa gra.
Efekty wiatru (wyginające się liście na drzewach) wyglądają świetnie. Takich właśnie detali oczekuję po next-genach. Szkoda tylko, że całość wygląda na mocno oskryptowaną. A Demolisher przypomina Berserkerkę z GoW.
Czy tylko mnie system walki jak i ruchów przypomina (prócz tych wszystkich parkour’owych bajerów) ten z gry, która już zresztą była w CDA? Mowa o Dark Messiah of Might and Magic. Wg mnie niemal żywcem zerżnięty
@Allorifys LINIOWA ?! Widzę że nic nie czytałeś o tej grze więc po co się wypowiadasz?! To gra z dużym otwartym światem, a jeśli chodzi o misje nie wiem czy będą różnorodne ale najprawdopodobniej TAK!
Ehh taaak wszyscy czepiają się systemu walki ale nie zapominajmy że gra jest jeszcze w fazie alfa 😛
Wow , czekam z niecierpliwością , to godny następca Dead Island 🙂
Sonne może nie zauważyłeś ale w nocy zarażeni robili się bardziej ruchliwi biegły za postacią i jak się ogląda uważne wspinają się a skoro zamiast walczyć gracz uciekał znaczy to, że są niebezpieczne. PS.W Dead Island wraz z wyższym poziomem walka stawała się trudniejsza więc po pewnym czasie walka z nawet 5 zombiakami może skączyć się śmierci
Znowu elektryczne meczety, system walki ograniczający się tylko do wybijania w pojedynkę tysiąca zedów za pomocą kija baseball’owego. Nie chce nic mówić ale ten projekt już nieświeżo zalatuje, a jak sobie jeszcze to wszystko porównamy do Dead Island, to chyba zabłysnę jako jasnowidz przepowiadając recenzje 3/10, słabą sprzedaż, Meta gdzieś koło 45pkt, i z automatu wpisanie studia, na listę tych, którym ciężko dać wiarę, że mogą zrobić lepszy tytuł.
Techland znów odgrzewa kotleta… Moim faworytem nadal zostaję CDPRED ponieważ u nich wiem że dostanę produkt dopracowany.
Pewnie wszyscy szczęśliwi posiadacze PS3 mnie zjedzą, ale ta gra może mieć lepszą grywalność niż the Last of Us. Tam skradanie było wprawdzie świetne, ale strzelanie biedne jak u Nathana Drake’a. Pewnie nie będzie tak rzewnej i ckliwej historyjki, ale w nocy zawał prawie murowany! Może być naprawdę nieźle – grafa na pewno jest odjazdowa, a walka i parkour też niczego sobie. Stawiam plusa! Nie jestem wprawdzie wielkim fanem Dead Island, ale Mirror’s Edge – już tak.
Widać że panowie z Tehclandu grali w Stalkera o czym świadczy ten zombi na końcu podobnt do pijawki 🙂
Klon Dead Island z Mirrors Edge’m. Znowu elektryczne maczety i cały arsenał pod ręką. I jak z tym po dachach biegać? Pomijając falę uderzeniową od młota. System walki drętwy i wyglądający jak z DI. Jako fan Mirrors Edge cieszę się na parkour. Martwi mnie jednak brak połączenia właśnie parkoura z systemem walki np. ślizgi połączone z uderzeniami, skoki z wysokości na przeciwników, uderzenia z rozbiegu. Mam nadzieję, że finalna wersja będzie lepsza niż to co pokazali tutaj i nie będzie do bólu oskryptowana.
Ludzie wy wszystko oceniacie po gameplay’u TO JEST ALFA do finalnej wersji duuużo brakuje więc wszystko może zostać zmienione a w szczególności walka a co do broni jak w dead island to tylko kilka z nich faktycznie będzie ściągnięte ale twórcy z pewnością dodadzą nowe. Kurde co wam się nie podoba? Grafika, otwarty świat, zombie, PARKOUR !!! Mieszanka zaje*ista!
Gra zapowiada się naprawdę dobrze. Połączenie Dead Island i Mirror s Edge to moim zdaniem dobry pomysł. Po gameplayu widac że wiele zrobili. Ale to Alfa więc zrobią jeszcze poprawki i resztę gry.