
Dragon Ball FighterZ: Sceny z anime odtworzone na silniku gry [WIDEO]
![Dragon Ball FighterZ: Sceny z anime odtworzone na silniku gry [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/65dfa945-cc62-4462-b1d1-20f4f668b2bc.jpeg)
Dla fanów Vegety i kumpli gwiazdka nadejdzie 26 stycznia.
Do premiery rewelacyjnie zapowiadającej się bijatyki studia Arc System Works pozostało około półtora miesiąca, o czym zapewne doskonale wiedzą wszyscy miłośnicy Dragon Balla. Na wszelki wypadek Bandai Namco postanowiło im jednak o tym przypomnieć, publikując nowy zwiastun zawierający między innymi kilka znajomych scen z anime odtworzonych na silniku gry (będzie można je ujrzeć w trakcie walk, po spełnieniu określonych warunków). Jako że przygotowano go na japoński rynek, nie zdziwicie się, gdy na końcu zobaczycie datę premiery ustaloną na 1 lutego – Europejczycy i Amerykanie zaczną zabawę kilka dni wcześniej.

Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “Dragon Ball FighterZ: Sceny z anime odtworzone na silniku gry [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dla fanów Vegety i kumpli gwiazdka nadejdzie 26 stycznia.
Ktoś wie czy była podana już data open bety? Bardzo chce kupić grę, ale chciałbym ograć betę żeby sprawdzić jak będzie mi chodzić ;D
Walka stulecia: Vegeta vs Kucharek 😉
Super to wygląda. 🙂
„Na… NANI?!” – Frieza
Jak coś piosenka to „we were angels” „「僕達は天使だった!”
SSJ Rose <3 Gra typu umrę jeśli nie będę mieć xD
Wygląda to wyśmienicie!! Ale i tak nie kupię, dopóki nie będzie wersji PC :/
@DarZ czyli kupisz Day-One bo wychodzi tego samego dnia na Steamie co reszta?
Tej grze brakuje tylko dobrze zaimplementowanego filtru artefaktów kompresji, ale mam nadzieję że po premierze gry moderzy się tym zajmą. Dlaczego moderzy? Nie wszystkim efekt drobnego zdeformowania kolorów i konturów może się podobać mimo, że graficznie jeszcze bardziej przybliżyłby grę do tego co widzimy w animacji. Na obrazkach wygląda przepięknie (bo są skompresowane i jednocześnie lekko zdeformowane) zaś w ruchu jest nieco gorzej właśnie przez brak deformacji.
Dobry przykład tutaj https:assets.vg247.com/current2017/10/dragon_ball_fighterz_october_screens_1.jpg gdzie widzimy postrzępione krawędzie i zdeformowane kolory – mimo że postacie są „oteksturowane” tylko i wyłącznie stałym kolorem to po zastosowaniu kompresji w niektórych miejscach pojawiają się zakłócenia w kolorze przez co nie jest on jednolity i idealny, zupełnie jak w animacji.
Ja nie pamiętam, żeby Beerus złapał Goku aby ten nie spadł na ziemię.
@Goku07 Oglądałeś film i anime? Zdaje się ta scena jest tylko w jednym z nich.
@Kawalorn przejrzałem na youtubach i w ani jednej wersji tego nie ma
@Goku07 Znalazłem taką scenę w filmie na 1:34:00.
@Goku07 jest 😉 w kinówce dokładnie w 1:33:50 😛 Pozdro
@Kawalorn no masz rację, też znalazłem.
Moim zdaniem to Arc System Works powinno animować nowe serie DB 😉
Redakcjo, co z eventem, w którym zadawaliśmy pytania do twórców gry i mieli nam odpowiedzieć w formie video?
To tylko miesiąc, ale damn, to będzie najdłuższy miesiąc w moim życiu chyba
@Bzdursky: Właśnie dostaliśmy odpowiedzi, ale musimy je jeszcze obrobić.
Dowiedziałem się że ponoć open beta będzie od 14 stycznia, ktoś wie czy open beta będzie też dla PC? Chyba nigdy nie byłem tak podjarany grą ale muszę sprawdzić czy ruszy na moim staruszku ;D
@spikain: dzięki za odpowiedź, myślałem, że zapomnieliście o sprawie 😉