
Doom Eternal na nowej generacji już dostępny [WIDEO]
![Doom Eternal na nowej generacji już dostępny [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/d7bc8481-c654-497f-9c42-ab6e229ffda3.jpeg)
Najnowszy Doom to naprawdę ładna gra, ale – nie oszukujmy się – mało kto zwraca uwagę na grafikę, gdy na ekranie dzieje się tak dużo. Stąd dla zdecydowanej większości użytkowników od jakości obrazu ważniejsza jest jego płynność – i trzeba przyznać, że również i pod tym względem Eternal nie zawodził.
Na mocniejszych wersjach PS4 i Xboksa One tytuł utrzymuje bowiem stałe 60 klatek na sekundę, a i na starszych konsolach można bawić się w komfortowych warunkach. Teraz jednak Doom Eternal wkracza nareszcie w nową generację, pozwalając nam na gromienie demonów w aż 120 fps-ach (przy rozdzielczości 1800p na Xboksie Series X, 1080p na Series S i 1584p na PS5). Jeżeli taka płynność to dla was za dużo, ucieszą was tryby stawiające na doznania estetyczne: zrównoważony (4K/60 fps) lub nastawiony na ray tracing (1800p/60 fps).
Prócz tego Doom Eternal wzbogacił się o nowe poziom ekspercki i arenę do trybu Battlemode.
Na pecetach Eternal zyskał zaś wsparcie dla technologii DLSS oraz ray tracingu.

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Doom Eternal na nowej generacji już dostępny [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No fajnie, ale to tylko przeklejona notka prasowa. Spójrzcie co się dzieje na forach Steama: wielu graczy doświadcza problemów z wydajnością. Włączenie DLSS przy zaznaczonym raytracingu, obniża(!) o połowę (!!) wydajność gry. Śmiechom nie było końca…
@McLusky A jest jakaś gra w której ray tracking podnosi wydajność? Albo chociaż taka w której znacząco ona nie spada?
*tracing (Będzie kiedyś możliwość edycji postów przez pierwsze dwie minuty po dodaniu?).
Kolega pisze odnośnie DLSS, a nie samym RT
@GGrzebyk Aaa…