
Divinity: Original Sin II – Tworzenie run i umiejętności na nowym materiale [WIDEO]
![Divinity: Original Sin II – Tworzenie run i umiejętności na nowym materiale [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/429c55d3-6ee2-4151-9d62-e1b59677c6c2.jpeg)
Zdradzono też plany odnośnie do split-screena.
Zacznijmy od tego ostatniego. Kontynuacja Divinity pozwoli na wspólną zabawę aż czterem osobom, przy czym warto dodać, że niezbędne będą do tego dwa komputery – na każdą maszynę przypada bowiem maksymalnie para bohaterów. Druga nowinka to wytwarzanie umiejętności. Dokonuje się tego poprzez łączenie znanych z „jedynki” ksiąg. Przykładowo sparowanie zaklęć Deszcz ze szkoły wody oraz Dotyk Rozkład z dziedziny nekromancji stworzy Deszcz Krwi. Runy pozwolą z kolei wzbogacić posiadane przedmioty o nowe cechy, na przykład ozdobienie broni runą ognia sprawi, że określony procent zadanych obrażeń będzie traktowany jako rany od płomieni. Więcej szczegółów w poniższym dzienniku developerskim.

Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Divinity: Original Sin II – Tworzenie run i umiejętności na nowym materiale [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zdradzono też plany odnośnie do split-screena.
Czy są jakieś wieści o edycji na konsole?
Naprawdę? Deszcz + Rozkład to deszcz krwi? A dlaczego nie deszcz kwasu – byłoby to bardziej klimatyczne…|Ale Larian na propsie za ich dev diaries. Robią świetną robotę, nie mogę się doczekać aż wyjdzie.
Lubię tego gościa. Chciałbym być taki jak on jak będę stary.