
Divinity: Orginal Sin II – Tak wygląda pierwsza godzina zabawy [WIDEO]
![Divinity: Orginal Sin II – Tak wygląda pierwsza godzina zabawy [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/c44c48e3-abb8-4602-80b9-b2aa654c2635.jpeg)
Gra jest już dostępna w sprzedaży.
Druga część Original Sin trafiła już w ręce graczy, przynosząc ze sobą między innymi rozbudowany system walki, kooperację dla czterech osób i możliwość wcielenia się w nieumarłego. Serwis Game Informer przygotował filmik prezentujący pierwszą godzinę zabawy. Zobaczycie w nim między innymi proces tworzenia postaci – jak można się było spodziewać, grający zdecydował się na truposza. Na pierwszy rzut oka rozgrywka wygląda bardzo znajomo i wydaje się, że dostaliśmy po prostu więcej tego samego. Nie żebym narzekał, o ile poprawiono fabułę.

Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Divinity: Orginal Sin II – Tak wygląda pierwsza godzina zabawy [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Gra jest już dostępna w sprzedaży.
Psychonauts jest za darmo na Humble.
Nie rozumiem jak to jest w ogóle możliwe, by jeden z najważniejszych erpegów tego roku nie doczekał się polskiego wydania? Larian nie potrafił się z nikim dogadać, czy po prostu wyniki sprzedaży części pierwszej były w naszym kraju aż tak żałosne?
Jedynka była genialna, dawno żadna gra mnie tak nie wciągnęła. Szkoda że nie ma tego u nas nigdzie w dystrybucji, z tego co widzę to tylko STEAM pozostaje.
Jeśli podobało wam się original sin to drugs część jest 2x lepsza. Świetna gra oderwać się nie można
Jest na GoG’u. Refundują 30 pln.
Mam nadzieję, że ta gra skupia się bardziej na historii i ciekawych postaciach niż na polowaniu na pojedyncze piksele i walce. Poczekam na recenzje, zanim zdecyduję się na zakup. Jedynka robiła się w późniejszej części upierdliwa.
@Poganin Ciężko wcisnąć Alt?
@Poganin, |Pełna zgoda. Jedynka miała strasznie oklepaną, kliszową, nieangażującą fabułę i bezbarwne postaci. Praktycznie w każdym RPGu ostatnio, głównym motywem jest rychły kataklizm, któremu tylko nasz bohater może zaradzić. Obecnie twórcy gier to kreatywni impotenci.
Jak będzie po Polsku to na 100% zagram, jedynka póki co mi się bardzo podoba ale niestety przez średnią fabułę strasznie wolno tę grę przechodzę. Tak w ogóle wydaje mi się że jak Hed robił materiał na tvgry o tej grze to była po Polsku, choć mogę się mylić.
Czy jeśli jedynka z jakiś przyczyn mi się nie podobała (a nie podobała się, choć połykam znakomitą większość klasycznych rpgów) to jest sens próbować to?
@Piewca: Alt podświetla tylko przedmioty, które możesz podnieść, i też nie wszystkie. Pamiętam, jak zaciąłem się w pierwszej grze na kilka godzin w jakiejś komnacie, w której trzeba było znaleźć cztery mikroskopijnej wręcz wielkości przyciski. W ogóle pierwszy Original Sin był miejscami umyślnie nieintuicyjny, tak jak niektóre zagadki w serii Monkey Island.|@Michalius: Poczekaj na opinie. Za jakieś dwa tygodnie obejrzyj sobie negatywne recenzje na Steamie, żeby zobaczyć, na co ludzie narzekali i zdecyduj.
@Poganin – racja, też miałem taką sytuację, że przez dobre kilkanaście minut biegałem w tą i z powrotem bo nie mogłem znaleźć jakiegoś klucza. Podświetlanie przedmiotów pomaga ale motyla noga to nie jest przygodówka point & click żeby się w coś takiego bawić. Zwłaszcza, że gram na konsoli więc tym bardziej ciężej trafić w co się chce. Ale tak ogólnie gra jest bardzo fajna, stęskniłem się za takimi RPGami.
Jedynka była genialna w coopie – singlowo nie wiem, czym bym to kończył, bo fabuła nie powala, ale nie o to chodziło. A co do tych niewidzialnych przycisków – nie było tak ciężko, bo gra podpowiadała, gdzie powinny się znajdować. Trzeba było tylko czytać co się dało.