rek
rek
09.04.2013
5 Komentarze

Divinity: Grzech Pierworodny ? Sukces zbiórki. Nowe cele ujawnione [WIDEO]

Divinity: Grzech Pierworodny ? Sukces zbiórki. Nowe cele ujawnione [WIDEO]
Zbiórka kickstarterowa, która napędzi produkcję Divinity: Grzechu Pierworodnego, zakończyła się sukcesem twórców. Zebrano upragnione 400 tysięcy dolarów, potwierdzono wersję na Maki i Linuksy, a poza tym przedstawiono nowe cele, które zostaną spełnione z osiąganiem kolejnych progów zbiórki.

Co dalej? Pół miliona na koncie gry oznacza umieszczenie w grze domostwa gracza, położonego poza czasem i światem. Jeśli uda się zebrać 650 tysięcy, wówczas do Divinity: Grzechu Pierworodnego zostanie wprowadzony system osobistych talentów i atutów, dzięki którym nasza postać stanie się jeszcze bardziej wyjątkowa. 800 tysięcy to z kolei nowi towarzysze o czarnym charakterze i głębszym rysie psychologicznym, własną historią itp. Ostatni pułap to milion, czyli klucz do zaawansowanej mechaniki pogody, cyklu dnia i nocy oraz planu dnia enpeców, co wpłynie na całość rozgrywki — zachowanie ludzi, potworów czy nawet różne szkoły magii.

Pojawił się także krótki materiał filmowy, z którego dowiecie się, jak wyglądają owcołaki, a twórcy dziękują wam za dodatkową pracę do wykonania.

rek

5 odpowiedzi do “Divinity: Grzech Pierworodny ? Sukces zbiórki. Nowe cele ujawnione [WIDEO]”

  1. Zbiórka kickstarterowa, która napędzi produkcję Divinity: Grzechu Pierworodnego, zakończyła się sukcesem twórców. Zebrano upragnione 400 tysięcy dolarów, potwierdzono wersję na Maca i Linuksy, a poza tym przedstawiono nowe cele, które zostaną spełnione z osiąganiem kolejnych progów zbiórki.

  2. 1,2 mln – zmiana kolorystyki… 😛

  3. 1,5 mln – nowy podtytuł o głębszym rysie psychologicznym

  4. 1,7 mln – nowy oręż : broń palna

  5. 2 mln – pierwszodniowe DLC 25% taniej

Dodaj komentarz