rek
rek
26.06.2013
8 Komentarze

Divinity: Dragon Commander – Miks RPG-a, strategii turowej i shootera na konkretnym gameplayu [WIDEO]

Divinity: Dragon Commander – Miks RPG-a, strategii turowej i shootera na konkretnym gameplayu [WIDEO]
Divinity: Dragon Commander łączy w sobie trzy gatunki - strategię turową, RPG-a i podniebnego shootera. Jak to dokładnie wygląda? Najlepiej pokaże to nowy, półgodzinny gameplay z gry, opatrzony komentarzem jednego z developerów.

Gameplay z Divinity: Dragon Commander:

rek

8 odpowiedzi do “Divinity: Dragon Commander – Miks RPG-a, strategii turowej i shootera na konkretnym gameplayu [WIDEO]”

  1. Divinity: Dragon Commander łączy w sobie trzy gatunki – strategii turowej, RPG-a i podniebnego shootera. Jak to dokładnie wygląda? Najlepiej pokaże to nowy, półgodzinny gameplay z gry opatrzony komentarzem jednego z developerów.

  2. Zdjęcia zapowiedzi gameplay już chyba od 2 lata są w sieci a o premierze nadal cisza 🙁

  3. @saborcat „This game will be available for download on approximately Aug. 6”

  4. Ja tam czekam na Divinity: Original Sin.

  5. Sceptycznym nieco…

  6. Phi. A ja entuzjastycznym. W me gusta trafia zdecydowanie.

  7. Feministki znowu się wściekną , wszystkie panie w tej grze (niezależnie od rasy) mają wielkie bal.. ekhem!… piersi – co za seksizm!!! 😛

  8. nie wyglada ciekawie ;x

Dodaj komentarz