
Divekick: Bijatyka… z jednym ciosem [WIDEO]
![Divekick: Bijatyka… z jednym ciosem [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ddd8a43c-6406-4e04-a7a8-b247f1288414.jpeg)
Brzmi to niewiarygodnie, ale mechanizm rozgrywki jest bardzo prosty — w Divekicku mamy do dyspozycji tylko dwa przyciski: skok i kopniak. Gdy skorzystamy z tego drugiego w powietrzu, bohater zaatakuje wroga „z góry”, zaś wciśnięcie go na ziemi spowoduje odskok od przeciwnika. Starcie wygrywa ten, kto jako pierwszy uderzy oponenta w pięciu kolejnych rundach.
Dodatkowo z każdym wyprowadzanym ciosem zapełniać się będzie specjalny pasek, który aktywuje tryb kick factor — zwiększa on drastycznie szybkość wojownika i pozwala wyprowadzić dwie techniki (w powietrzu i na ziemi) poprzez wciśnięcie jednocześnie przycisków skoku i kopniaka. Uwaga jednak — gdy zostaniemy trafieni przez wroga, nasz bohater zostanie oszołomiony, pasek się wyzeruje, a w następnej rundzie będziemy musieli go dłużej ładować.
To wszystko powoduje, że rozgrywka jest szybka i dynamiczna, nie trzeba uczyć się skomplikowanych kombosów i można skupić się na szlifowaniu własnych umiejętności. I pomyśleć, że gra narodziła się jako żart…
Divekick ukaże się latem w PlayStation Network. A poniżej zwiastun:

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Divekick: Bijatyka… z jednym ciosem [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Old news old news
To powinna być flashówka
I to wszystko? Słabe. Choć filmik zabawny.
Kłodę pod nogi temu który wymyślił to drewno…
@reki ja o tym nie słyszałem, więc spoko że mogłem poczytać o zwariowanym pomysle na grę:D Dla mnie to nie ma prawa bytu:) Kto wie może znajdą się tego fanatycy:D
Ta na początku było żartem na temat tego jak w bijatykach zwykle dominują postacie z Divekickiem i zamieniło się w cały projekt. 😛 O ile rozumiem, że gra ma tyle głebi i strategiczności co inne bijatyki to zabawy z tego raczej nie będzie tak więc mnie nie interesuje.
ale muzykę to dobrali perfekcyjnie. stare czasy ahhhh
powinno być „korean wins”.
Pomysł dobry – cholera, wbrew pozorom może wymagać skilla! 😀
ktos po gra najwyzej godzine i mu sie znudzi