
Diablo III: Rise of the Necromancer – Ujawniono zwiastuny fabularne [WIDEO]
![Diablo III: Rise of the Necromancer – Ujawniono zwiastuny fabularne [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/56a7c495-3dcb-400a-99d5-3ae67fe2ffcf.jpeg)
Zgodnie z tradycją osobne dla obu płci.
Blizzard wciąż nie ogłosił daty premiery dodatku poświęconego nekromantom, ale dzięki serwisowi IGN możemy przynajmniej rzucić okiem na filmiki wprowadzające do pierwszego aktu.
Jeśli chcielibyście zobaczyć, jak nowa klasa sprawdza się w boju, TUTAJ możecie obejrzeć obszerny gameplay

Czytaj dalej
24 odpowiedzi do “Diablo III: Rise of the Necromancer – Ujawniono zwiastuny fabularne [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tylko dla dwóch płci? Toż to dyskryminacja w XXI wieku, uważajcie aby was do sądu za to nie dali
Diablo jeszcze żyje?
Jeszcze żyje i ma się lepiej niż kiedykolwiek.
Diablo juz nie zyje. Zostalo juz zabite 4 razy.Z czego 3 razy przez nefalemow i raz przez path of exile.
@Vilogy przez PoE raz a dobrze i na zawsze
DuncunIdahho chyba nie lałeś 😀
Nie rozumiem nagonki na Diablo i najnowszy dodatek. Przecież sam Blizzard w okolicach premiery ogłaszał, że wyda dwa dodatki, zawierające kolejny akt i nowe klasy postaci. Mało tego, RotN najprawdopodobnej będzie tańszy niż RoS i to o dość sporą sumkę. Faktem jest, że Diablo nie rozwija się tak jak PoE, ale umówmy się – oprócz hack’n’slashowej otoczki są to tak naprawdę dwie inaczej zbudowane i rozwijane gry. Blizz rozwija swoje dziecko tak jak poprzednią część.
Blizzard nie rozwija tego diablo jak poprzednią część. Między trójką a dwójka jest przepaść na niekorzyść trójki niestety.
Mnie osobiście najbardziej drażni cukierkowa grafika.A i potwory to taka średnia półka ;/ Szkoda bo do dziś pamiętam jak kupiłem 3 w dniu premiery i jakiś dzieciak w pociągu pyta: Gdzie pan kupił? 😀 Gra chyba nie wytrzymała oczekiwań graczy po prosty.|https:mmorpg.org.pl/system/posts/posters/000/021/758/medium/Cute_Diablo_3_Funny_Art_HD_Desktop_Wallpaper.jpg?1465992056http:diablo.phx.pl/diablo3/zapowiedzi/diablo-fan-05.jpg
Głupie forum. Oczywiście wskoczyło 1465992056 zamiast spacji
@greedosk Jakie zarzuty taka odpowiedź. Przypomnę, że IDENTYCZNE były jak się pokazało diablo 2. Że cukierkowe, że fe, że co to za szajs na powierzchni? Ofc teraz to „klasyk” a nikt nie pamięta jak gówniana była gra bez dodatku. Zresztą to samo z w3. Na premierze każdy wieszał psy a teraz to „najlepsiejsza część”. Żałosne.
nuda.
Śmiech.
@greedosk d1 było wielkim CZYMŚ. Nikt tego nie uważał za prawdziwe rpg wtedy. Stąd termin pejoratywny arpg jako coś niby gorszego. Przyjeło się. Dwójka była wyśmiana bo za jasna, do tego pustynia?! Teraz trend się powtarza w d3. Nie ma znaczenia, że obiektywnie patrząc lochy leoryka są dużo bardziej mroczne niż cała jedynka razem wzięta. Są kolory wiec nie diablo. To nic innego jak moda internetowa, za 5 lat d3 zostanie okrzyknięte klasykiem. Rinse and repeat.
aliven Bez przesady 😀 2 Też była świetna w dniu premiery bo na pustyni i tak było sporo jaskiń i podziemi. No i trzymała klimat.Fakt że dodatek dużo dawał bo kolejny akt i dodatkowe postacie. Tyle że w jedynce wielkość i duża losowość podziemi robiła swoje. Pierwszy haknslash w historii 🙂
@Wile | Czyli przyznajesz, że nostalgia robi swoje?
Oczywiście! Czasami na lepsze czasami na gorsze. Ostatnio odświeżyłem sobie Incubation i przeżyłem zawał. Pamiętałem że grafika była fotorealistyczna, piękna itp. a tu pixseloza że oczy wypływają. Pograłem 30 min i przywykłem do grafiki bo gamplay był taki miodny że nadrabiał z nawiązką. Dobra gra zawsze się obroni.
Nie,dziękuję nie kupię.Jakoś ostatnio nie ufam Blizzardowi jeśli chodzi o Diablo.Ludzie którzy tworzyli Diablo 3 nie raz pokazali że nie mają pojęcia jak działa ich |własna gra,a podczas zeszłorocznego Blizzconu opowiadając o Diablo 1 i 2 pokazali screeny ze zmodyfikowanej wersji Diablo 2.Żenada.
Masa deweloperów udowodniła, że da się stworzyć ponurą, klimatyczną grafikę; Blizzard w tej dekadzie poszedł w obrzydliwy, cukierkowy styl (Owerwatch jest tego uwieńczeniem). Gdyby ktoś dziesięć lat temu pokazałby mi OW, to w życiu bym nie zgadł, kto go stworzył. Miałem nadzieję, że wrócą jeszcze do dawnego stylu, ale z każdą grą ją tracę.
@Wile|A w Diablo osobiście najbardziej irytowała mnie sama rozgrywka. 100 poziomów trudności! Mając mnicha na maksymalnym poziomie włączyłem najwyższy poziom trudności. Jedyną zauważalną różnicą było to, że wszyscy przeciwnicy stali się nagle groteskowo wręcz twardzi. Najlepszą taktyką było bieganie po całym poziomie i naganianie potworów, po czym stanie w miejscu i rzucanie wszystkiego po kolei jak tylko umiejętności były dostępne.
Udało mi się kiedyś nabić w Diablo 3 takiego kombosa, którego wartość przekraczała liczbę WSZYSTKICH przeciwników, jakich kiedykolwiek udało mi się pokonać w czasie całego Diablo 1. :/
@Celdur|Dla mnie powroty do gier, w które bardzo lubiłem grać w zeszłym tysiącleciu, nigdy nie okazały się rozczarowaniem. 🙂
SerwusX|No wieeeeszz o to niby chodzi. Że masz craftować postać i grać te same planszę dla lepszych setów itp. Po jakiego grzyba? Nie mam pojęcia … Jakoś nie ma tej frajdy która była kiedyś. Ok. przeszedłem 3 postaciami i jakoś narazie mi wystarczy. Ta gra potrzebuje losowo generowanych lokacji których w 3 nie było albo jakoś nie zważyłem ;/
@SerwuX – naucz się czym jest dekada bo ten styl Blizzard ma od czasów The Lost Vikings.