
Diablo III: Pierwsze recenzje konsolowej wersji. Sukces?

Co tu dużo mówić – wygląda na to, że ponownie udało się Blizzardowi stworzyć świetna grę. Na przykład serwis Game Informer ocenił konsolowe Diablo III na 9,25/10. Recenzent chwali sobie przede wszystkim zmiany, jakie pojawiły się w wersji na platformy Microsoftu i Sony. Modyfikacje rozgrywki były niezbędne, a jedna z najważniejszych tyczyła się sterowania – kontrolę za pomocą klawiatury i myszy zastąpiono padem. I to się ponoć udało.
Autor tekstu tłumaczy, że teraz gracze mają większą władzę nad kierowaną postacią – steruje się nią bowiem bezpośrednio z pomocą grzybków analogowych, a nie kliknięciami gryzonia. Mimo to zachowano taktyczną głębię rozgrywki i możliwość dostosowania bohatera do własnych potrzeb. Zmianie uległo także okienko ekwipunku, które niestety nie jest doskonałe – posiadane graty możemy podejrzeć w kołowym menu, problem tylko w tym, że porównywanie poszczególnych przedmiotów zajmuje więcej czasu niż na PC. Na szczęście teraz wszelkie zbroje i bronie zajmują po jednym slocie, a nie jak na komputerach – kilka. Nie trzeba się więc gimnastykować, by pomieścić wszystko w plecaku.
W konsolowej wersji zrezygnowano także z konieczności rejestracji w serwisie Battle.net, znika więc obowiązek stałego połączenia z internetem, pozbyto się również domu aukcyjnego. Najwięcej radości przynosi jednak wspólna rozgrywka w kooperacji (także przy jednym urządzeniu), jedyny kłopot pojawia się przy otwieraniu okna ekwipunku i dzielenia się przedmiotami z innymi – wtedy rozgrywka zatrzymuje się u wszystkich uczestników zabawy.
System sterowania, a zwłaszcza co-op chwali sobie też serwis Eurogamer, który wystawił ocenę 9/10. Dzięki rozgrywce na padzie, gracz może teraz robić m.in. uniki – nie trzeba chyba mówić, jak wpływa to na zabawę. A wspólna gra ze znajomymi gwarantuje więcej satysfakcji niż w pojedynkę.
Poniżej znajdziecie pełną listę dotychczas wystawionych not:

Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Diablo III: Pierwsze recenzje konsolowej wersji. Sukces?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Już niedługo na konsolach pojawi się nie byle kto, bo sam blizzardowski Diabeł. Na razie jednak zapoznać się mogli z nim dziennikarze, którzy podzielili się już swoimi opiniami. Tak jest – w sieci pojawiły się pierwsze recenzje Diablo III w wersji na X360 i PS3.
Na PC też noty były wysokie, a jak przyszło do inferno był płacz i zgrzytanie zębów bo gra była niegrywalna. Ciekawie czy recenzent przynajmniej doszedł od hell nie mówiąc o inferno na konsoli.
Tak jak mówiłem, znacznie usprawniona wersja względem PC. Największy plus – coop do 4 znajomych na kanapie.
Trzeba będzie wypróbować wersję na konsolę Xbox 360 🙂 .
Zgadzam się z „Wcogram”’em. Jeżeli system dropu jest taki sam jak w wersji PC to życzę szczęścia. Razem z 2 znajomymi mamy kilka tysięcy godzin w D3 przegrane a na palcach dwóch rąk możemy policzyć jakiś wartościowy drop. :/ Jedyny plus to chyba faktycznie rozgrywka na kanapie w 4 osoby.
@KERMI Konsolowa wersja ma ulepszony drop. Co prawda nie jest to jeszcze loot 2.0, ale wypada mniej itemów, ale lepszej jakości. W ogóle wersja konsolowa w wielu miejscach jest bardziej dopracowana niż wersja PC.
Widać, że kolega KERMI ma zerową wiedzę na temat wersji konsolowej. Bez urazy, oczywiście 😉 . To właśnie system dropu edycji konsolowej jest zdecydowanie poprawiony i dający spore szansę na wypadnięcie epickich przedmiotów.
@Wuwu „To właśnie system dropu edycji konsolowej jest zdecydowanie poprawiony i dający spore szansę na wypadnięcie epickich przedmiotów.” – jakbym czytał standardowy PS’owy bełkot blizzardowskiego CM’a pokroju Bashioka , Wuluxara czy innych. Bez urazy oczywiście. Mam nadzieję, że faktycznie będzie pod tym względem lepiej, ale nauczony doświadczeniem nie za bardzo w to wierzę. Pożyjemy – zobaczymy.
miało być: „PR’owy”
Jak zagram to ci powiem, jak jest w rzeczywistości, jeżeli chodzi o loot.
Mi nie chodzi o drop tylko o samą rozgrywkę o ile na normalu na pokazach wszystko śmigało aż miło. TO już się boje o poziom hell i inferno. Szybkość pada może być niewystarczająca do satysfakcjonującej rzezi. Tak samo było na początku z PC testerzy chyba nie widzieli tego trybu na oczy. Dlatego mam wątpliwości czy recenzenci dotarli do inferno i coś tam pograli. Chyba, że na konsoli nie ma inferno ani poziomów potworów.
Najbardziej przeceniona gra na PC w 2012 roku. Rzuciły się miliony do sklepów z czego obecnie gra garstka osób. Każdy się spodziewał hardcorowego hack$slasha a dostał konsolową grę, która się sama przechodzi. No ale może właśnie na konsolach się to sprawdzi, bez badziewnego battlenetu który ciągle przycina albo laguje grę.
@elessar84 Za grę nie zapłaciłem ani grosza, a miałem w dniu premiery (Annual Pass). Spodziewałem się dobrego H&S, a dostałem znakomitego, lepszego niż Diablo 2 H&S. Zostawiłem postać na środku planszy i poszedłem po whisky, wróciłem 5 minut później, a postać nie drgnęła – masz popsutą grę, moja sama się nie przechodzi. Lagów i przycinek jakoś nie zauważam, za to mogę rozmawiać ze znajomymi grającymi w WoW albo SC2. Jak widać nie 'każdy’ tylko ty 🙂 Pozdrawiam
elessar84 lol lagi? gdzie? nie pomyliłeś jakiejś gry? Chyba dostawca internetu robi Cię w balona bo ja lagow nie mam i nic mi nie przycina, dziwne…
@Arcydevil, @Quel bardzo się cieszę z waszego szczęścia, ale nie każdy go tyle miał. Nie mówię tylko o sobie ale również o kilkunastu znajomych i co najmniej kilku tysiącach innych osób. Wystarczy wpisać np. w google diablo 3 Micro-stuttering, żeby zobaczyć jak wiele osób męczyło się, albo męczy z tą grą. Swoją drogą nie jesteście pępkiem świata „bo mnie chodzi dobrze, to wszystkim na pewno też”. Dla mnie D2 miało znakomity rozwój postaci i wciągający gemplay.W D3 wszystko ułatwili do granic możlwości.
Ps. Oczywiście od dawna wiadomo przez co gra tak przycina polecam: http:www.youtube.com/watch?v=PH1NvU9NIT0 Tylko że w wymaganiach nie ma nic na temat dysku ssd. A na sam dysk ssd nie każdego stać, bądź nie każdemu jest potrzebny do jednej gry. A to tylko kwestia techniczna, nie mówiąc już o grafice, gamplayu itp. sorry za 2 post ale mało miejsca 🙂
@elessar84 nie mogę się do Twoich rewelacji odnieść, bom gry jak dotąd nie kupił, ale… ALE…. Beta mi przycinała (mikrozarwania animacji, w miarę regularne) /ladżyła (paręnaście razy mnie cofnęło… )…
Hm, pierwsze słyszę o przycinkach jako, że sam żadnych nie uświadczyłem, ale fakt faktem jak grę kupiłem (z lekkim opóźnieniem, bo pół rocznym) to mój duch z uczelni zaginął i jak dwie noce pod rząd nie spałem tak grę przeszedłem – dla mnie to najlepsza miara jakości produkcji 😉