rek
rek

Diablo III: Blizzard wyjaśnia zasady działania Szczelin Wyzwań [WIDEO]

Diablo III: Blizzard wyjaśnia zasady działania Szczelin Wyzwań [WIDEO]
Nowa atrakcja pozwoli wcielić się w kopie postaci innych graczy.

Szczeliny Wyzwań trafią do gry wraz z aktualizacją 2.6.0. O co chodzi? Co tydzień Blizzard wybierze jedno z podejść do Głębokich Szczelin, jakie w ostatnim czasie wykonali gracze, a następnie zapisze wszystkie jego dane i udostępni innym w formie wyzwania. Skopiowaniu ulega wszystko: od klasy i buildu postaci, przez jej przedmioty, aż po dokładne ustawienia danej Szczeliny. Za ukończenie wyzwania po raz pierwszy w danym tygodniu i pobicie czasu osoby będącej „dawcą”, otrzymacie skrzynię z materiałami do craftingu oraz krwawymi odłamkami. Więcej informacji znajdziecie w materiale poniżej.

rek

23 odpowiedzi do “Diablo III: Blizzard wyjaśnia zasady działania Szczelin Wyzwań [WIDEO]”

  1. Podrygi nawet nie umierajacego, tylko padliny ktora ruszyly sepy

  2. takie kombinowanie i ruchy dające ułudę dalszej pracy nad grą

  3. A co ciekawe, jest dość dużo ludzi, którzy robią tego questa w HotS żeby dostać skrzydełka w D3

  4. Najgorszy content do tej pory, granie jakichs nudnych niskopoziomowych, crap gearowych runow…bezsens

  5. Ta gra juz od dawna jest martwa, po co sie jeszcze wszyscy oszukuja ze cos sie zmieni?

  6. @DuncunIdahho – aż tak bardzo ci się nudzi że musisz dwa razy się wypowiadać z takim samym „sensem” ? A może po prostu tak bardzo szukasz atencji ?

  7. Tylko po co? Co to za nagrody? Materiały do craftu jak i krwawe odłamki lecą na tony na wysokich griftach. Godzina zwykłej gry i nie chce ci się już podnosić a oni chcą żeby gracze bili dla nich jakieś rekordy? Śmiech na sali

  8. @KafarPL – widocznie gra jest tak „martwa”, że musi kilka takich samych postów dodać abyśmy wszyscy się z nim zgodzili. Co do zawartości aktualizacji, może to faktycznie nie urywa tyłka ale z pewnością świadczy o tym, że gra „padliną” nie jest.

  9. Ja tam nadał lubię wrócić do kampanii 😉 Jeśli chodzi o multi to tylko d2.

  10. @DuncunIdahho|Ale o co ten ból tyłka? Przecież to w końcu gra singlowa, gdzie jest jakiś obowiązek wydawania nowej zawartości tyle lat po premierze?

  11. Ciekawe jak im się sprzeda nekromanta…

  12. Diablo 3 multi w żadnym wypadku nie umarło i wszystkie komentarze o rzekomej „śmierci” są nie o tyle przesadzone, co nie poparte żadnymi, konkretnymi danymi. Każdego sezonu następuje wzrost graczy, chcących przetestować nowe itemy, buildy, albo (jak w moim przypadku), zaspokoić chęć pogrania w hack n’slasha, do którego nie trzeba na powrót uczyć się mechaniki. Ja wracam każdego sezonu, robię sobie nową postać, klasę, którą akurat ostatnio nie grałem i razem z kumplami zaliczamy kolejne rifty, bez spiny.

  13. Chociaż owszem, nie podoba mi się, że chcą dodać kolejną klasę za pieniądze, bo podejrzewam, że zaśpiewają sobie od 10 do 15 euro, a to jest, według mnie, za dużo jak na jedną klasę postaci.

  14. Bleh…

  15. @Gavriel6|Wiesz, w kampanii będą nowe teksty (i pisane i dialogowe), a być może dojdzie tam też coś jeszcze związanego z klasą nekromanty, nowe sety i przedmioty legendarne, a z tym także podziemia zestawów oraz rankingi dla nekromanty. Pewnie dodatkowo otrzyma się jakieś skrzydła, bądź proporzec lub peta i kolejne miejsce na postać. Także jak będzie to 10-15 euro, to nie będzie najgorsza cena

  16. Duncan to jeden z tych trolli co to D3 nienawidzą, bo tak i nie potrafią napisać żadnych konkretnych argumentów.

  17. @2real4game|Ja grę przeszedłem z dodatkiem mnichem raz i mam dość. Szczeliny i jakieś wyzwania średnio mnie interesują. Nie podoba mi się przede wszystkim grafika (jak dla mnie nieklimatyczna) oraz odejście zbyt daleko od korzeni. Gra w miarę dobra, Diablo bardzo słabe. Nie ma czego hejtować (już nie), zachwytu gra też w żaden sposób już u mnie nie wzbudzi.|Ciekawostka: wiecie, że jeden cios w D3 zadaje większą liczbę obrażeń, niż całkowita ich liczba jaka może paść podczas całego przejścia Diablo I? 🙂

  18. Ogólnie Blizzard uderza od wielu lat w kreskówkowo-baśniowe klimaty, a szkoda, bo dark fantasy bardziej do mnie przemawiało.

  19. Fajnie. A tymczasem Path of Exile uruchomiło betę darmowego rozszerzenia 3.0, które wprowadzi 6 nowych aktów (obecnie są 4) i przebuduje masę mechanik 😛

  20. Wystarczy zostawić handel taki jak w d2 i dodać normalne pvp, skillowe a nie kto pierwszy zada cios wygrywa 😛

  21. Dałem sobie postanowienie, że nie kupię nekromanty, jeśli cena przekroczy $4.99 (lub euro), bo więcej wart to to nie jest. Poza tym wydawać płatną popierdółkę przy premierze PoE Fall of Oriath, gdzie sześć nowych aktów to dopiero wierzchołek góry. Nie wiem, co oni w Blizzardzie myślą. Przecież to się prosi o PR-owe samobójstwo.

  22. @2real4game tyle razy juz pisalem ze kolejny raz mi sie nie chce, napisze jedno olbrzymi regres w stosunku do tego co bylo w d2. Wiecej nie zamierzam. Dalem sie nabrac blizzardowi raz przy premierze potem przy dodatku ze niby cos sie zmieni. Nic sie nie zmieni diablo umarlo wraz 2 czescia 3 to jakies marne popluczyny tego co bylo swietne w 1 i 2

Dodaj komentarz