
Devil May Cry 5: Special Edition – Vergil pokazuje swoją moc na nowych gameplayach [WIDEO]
![Devil May Cry 5: Special Edition – Vergil pokazuje swoją moc na nowych gameplayach [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/af18d8cb-cbf7-40a9-ab8d-ad661204b13b.jpeg)
Wszyscy zadajemy sobie to pytanie: w co będziemy grać podczas następnej generacji? Odpowiedź jest prosta: w produkcje, które już graliśmy. Nie dość, że zarówno Xbox Series X/S, jak i PS5 zaoferują kompatybilność wsteczną względem obecnych konsol, to wielu twórców przygotowuje specjalne, wykorzystujące moc nowych urządzeń edycje swoich tytułów.
Zwykle takie zmiany mają nie ograniczać się wyłącznie do zwiększenia rozdzielczości i dodania ray-tracingu. W przypadku Devil May Cry 5 w pakiecie dostaniemy tryby Turbo i Legendary Dark Knight, a także opcję wyświetlania obrazu w 120 fps-ach (będziemy mogli wybrać też między 4K w 30 fps-ach i 1080p w 60 fps-ach). Największą atrakcją będzie jednak możliwość wcielenia się w Vergila, weterana serii.
Devil May Cry 5: Special Edition możemy teraz zobaczyć na kilku gameplayach:
Devil May Cry 5: Special Edition na Xboksie Series X/S pojawi się 10 listopada, a na PS5 19 listopada (rzecz jasna mowa o debiucie w naszym kraju). Posiadacze obecnych wersji Vergila zakupią w DLC.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Devil May Cry 5: Special Edition – Vergil pokazuje swoją moc na nowych gameplayach [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
czekam na dlc. do dziś gram, i dalej za cienki na platyne jestem. przejście gry bez bycia trafionym na najwyższym poziomie trudności, i zdobyć rangę s we wszystkich misjach.
@lastmandstanding Co-op oficjalny jest ale tak mało że nie wiem po co wogóle robili. Końcówka jednej misji pozwala graczowi Nero i V powalczyć chwilę razem i jedna cała potem pozwala całej trójce walczyć razem. Gracze są dobierani losowo z tych akurat przechodzacych daną misję. Tyle tego jest. Aczkolwiek na PC zrobili mod pozwalający grać dowolną kombinacją postaci na dowolnej misji.
Kawalorn +1. No też się zastanawiam po co ten co op w tej grze w takim stanie w jakim jest. Jaki był cel tego? Implementacja sieci dla tych 2 czy 3 misji, moim zdaniem miała się z celem.
Na PC nie dostaniemy ani trybu LDK (poziom trudności z hordami przeciwników) , ani trybu turbo (gra jest o 20% szybsza), ani raytracingu. O ile ta decyzja jest zrozumiała na konsolach poprzedniej generacji ze względu na ograniczenia techniczne – to na PC jest to kompletnie nie zrozumiałe.
Prawdopodobnie test pod jakąś przyszłą gre CAPCOMu albo może wybiegają daleko pod DMC6, patrząc na zakończenie. A może po prostu coś na mode z Soulsów chcieli mieć w swojej grze. A może planowali dać prawdziwy COOP w SE, ale coś jednak nie poszło 🙂
@mustang1x1 problemem Devil May Cry to niszowa seria na Pc słabo się sprzedaję na konsoli trochę lepiej na dodatek Capcom ostatnio kiepsko się przykłada Devil May Cry 5 nie oferuje wiele nowego w systemie walki jednie nową oprawę graficzną w porównaniu do Bayonetta masz lepszy system kombosów, bardziej wykręcony system walki, motyw z dodanie Vergila ciągnie od DMC 3 i DMC 4 zrobiony jest na odczepnego dodajemy nową postać bez nowych poziomów, przeciwników, boss czy nowej fabuły, więcej kreatywności trzeba.
@mustang1x1 pamiętam jak byłem rozczarowany Devil May Cry: HD Collection na Pc słaba jakość przy tej kolekcji poraża, brak efektów rozmycia, głębi tła, tekstury słabo filtrowane, filmiki w formacie 4:3 zamiast 16:9, Capcom pcha głównie kasę w serie Street Fighter, Resident Evil, Monster Hunter to na czym zarabia masę kasy ale w końcu ich flagowe serię się przejedzą graczom i będą musieli zainwestować w mniej znane serie.
from suxware mogłoby się uczyć jak robić system walki.