rek
rek

Developerska wersja Project Scorpio ze szczegółami na wideo [WIDEO]

Developerska wersja Project Scorpio ze szczegółami na wideo [WIDEO]
Jest też parę słów o różnicach względem wciąż utrzymywanej w tajemnicy wersji konsumenckiej. 

Wideo jest oficjalne, przygotowane przez Microsoft, a w rolach głównych występuje główna twarz Xboksa, czyli Major Nelson, oraz Kevin Gammill z zespołu inżynierów zajmujących się Scorpio. Dostępne jest niestety po angielsku, ale można włączyć napisy, a wśród opcji jest także język polski (tłumaczenie wykonuje jednak automat i jest ono koślawe):

Najważniejsze informacje:

  • wersje developerskie są już rozsyłane do twórców gier,
  • po raz kolejny podkreślono, że konsumencka wersja Project Scorpio/Xboksa S/SX/XS – jakkolwiek będzie się zwała konsola – do sprzedaży trafi w tym roku,
  • potwierdzono wcześniejsze informacje o specyfikacji (o której więcej w tym newsie),
  • zdradzono, o co chodziło z tymi delfinami (w skrócie: to tradycja i sposób na sprawdzenie, czy z konsolą wszystko jest OK, bez podłączania monitora – choć delfiny mogą również pływać na ekranie),
  • zamiast delfinów na wbudowanym wyświetlaczu można wyświetlać cokolwiek, Microsoft udostępnia pełną dokumentację (tak samo jak do obsługi dodatkowych przycisków na przednim panelu),
  • wersja konsumencka może wyglądać inaczej, bo devkit jest zaprojektowany w taki sposób, by można było tworzyć z nich wieże – w warunkach domowych to zbędne,
  • specjalnie z myślą o twórcach dodano również SSD-ka i specjalną przystawkę na USB 3.1 do kopiowania gier, dzięki czemu przeniesienie pełnej gry z peceta, na którym powstaje, do Project Scorpio trwa ok. 4 minut, a nie 20, jak w przypadku obecnych devkitów XBO,
  • devkit ma także nieco mocniejsze GPU od konsumenckiej wersji Project Scorpio, dwukrotnie więcej pamięci RAM oraz dodatkowe złącze sieciowe, co ułatwia optymalizowanie.
  • rek

    4 odpowiedzi do “Developerska wersja Project Scorpio ze szczegółami na wideo [WIDEO]”

    1. „wersja konsumencka MOŻE wyglądać inaczej”… raczej nie powinna tak wyglądać, bo to by oznaczało, że Microsoft nie wyciągnął niemal żadnych wniosków z krytyki wyglądu X pudełka zero.

    2. @Scorpix|ale przecież ten devkit wygląda dosyć podobnie do one s który przecież jest zauważalnie inny od oryginalnego one’a. Sam one s jest zresztą dużo ładniejszy niż klasyczny one, moim zdaniem jest zresztą najładniejszą konsolą obecnej generacji, choć to już jest kwestia gustu.

    3. Skoro udało im się zrobić mocniejszą konsolę dla deweloperów, to znaczy że nas ograniczają, i nie dają pełnej mocy. Na mocniejszej wersji można by było stworzyć potężniejszą grę

    4. @Masters110 – z tą różnicą, że za devkity płacisz 2-3 razy więcej niż za wersję konsumencką. Jakby chcieli wydawać devkity w wersji konsumenckiej to dużo ludzi by narzekało, że cena za wysoka.

    Dodaj komentarz