
Detroit: Become Human – Zobacz gameplay z nowej gry Quantic Dream [WIDEO]
![Detroit: Become Human – Zobacz gameplay z nowej gry Quantic Dream [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/7523042b-2877-430f-93ca-ebd2b7699259.jpeg)
Tym razem twórcy gier Heavy Rain i Beyond: Dwie dusze postarają się przenieść nas w świat rodem z "Łowcy androidów".
Niestety póki co nie wiadomo, kiedy dowiemy się, czy ekipa Davida Cage’a podołała temu zadaniu. Z pewnością jednak nie stanie się to w tym roku.

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Detroit: Become Human – Zobacz gameplay z nowej gry Quantic Dream [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wygląda interesująco.|Pozostało pytanie: Czy uda się powtórzyć sukces Heavy Rain?
@Scorpix mam szczera nadzieje, niestety natrafilem na spoilery HR zanim dane bylo mi w nie zagrac, i zaluje bardzo bo ostatnimi czasy zakochalem sie w tego typu grach.
Szczerze graficznie wygląda gorzej niż rok temu a i warstwa fabularna nie przedstawia się rewelacyjnie jedynie rozbudowany poziom wyborów robi wrażenie.
@Somi88|O fabule tak naprawdę to nic nie wiadomo. Jestem niemal pewien, że sceny pokazywane na E3 i wcześniej to zaledwie prolog, który służy do poznania danej postaci.|Tak samo było w Heavy Rain.
@Scorpix Jak nic nie wiadomo, Detroit to historia kilku androidów których ich czyny (nasze wybory) zadecydują o tym czy ludzie będą mogli koegzystować z ich tworami. Naciągana jest też cała otoczka istnienia humanoidalnych ,inteligentnych maszyn obdarzonych zachowaniami przypominające ludzkie emocje w roli niewolników,toż to prosię się o bunt ,zamieszki itp.
Scorpix – czyli jednak. Fanboy Sony. Nie zauważyłeś tu spadku klatek ani tego że cała scena pokazywana na E3 to jedno wielkie qlt? z kilkoma kliknięciami i cut-scenka? David Cage od czasów Heavy Rain nie zrobił nic dobrego. Fabuła wzięta z Blade Runnera i oto mamy kilka androidów i udowodnij że śnią o mechanicznych owcach… Jak myślisz będzie press X to Dream?
@Hagaal|Pożyjemy, zobaczymy. Po Cage’u można się spodziewać wszystkiego. Czemu miałby nie wzorować się na bardzo dobrej książce? Zakazujesz mu? Gracze w dniu premiery ocenią, czy podołał zadaniu, dostarczenia gry na miarę HR czy Omikron: Nomad Soul.|Wszystko co pokazano na E3 było reżyserką (większość). Dopiero później dziennikarze ograli tytuły i mogli się wypowiedzieć na ten temat.|Skąd przypuszczenie, że jestem fanboyem Sony. Nie może mi się podobać co pokazano, bo to exclusive?
@Somi88|Cała otoczka fabularna to nic nowego, ale zadaniem Cage’a jest, aby w tym świecie umieścić historię postaci (2 lub więcej), których losem się przejmiemy. W HR się to udało.Tutaj zobaczymy, jak mu się uda wpakować te postacie w ten świat i czy jest to wszystko jakoś logicznie wyjaśnione (u niego nic nie wiadomo).|Gra będzie mieć premierę dopiero za rok, więc poczekajmy na więcej informacji, bo na podstawie 30 minut gameplayu nie da się gry ocenić.
@scorpix Jasne że mu nie zabronie. Dobre inspiracje zawsze w cenie. Straciłem zaufanie do Davida. On pragnie być reżyserem filmów. Gry to dla niego taki interaktywny film. Przy HR mu wyszło. F było momentami takie sobie( motyw s-f zakonczenie) a BTS to słaba gra i wręcz koszmarny warsztat reżyserski w cut scenkach. Lubiłem jego gry ale się zagubił. Dlatego bardzo się Detroid obawiam.
@Hagaal|Taa. Ja też się obawiam, bo wyjść mu może odpowiednik HR na PS4, albo średniak, w którym będzie nawiązywał do tylu rzeczy, że gracz się pogubi i szybko się znudzi. Fahrenheit to świetny przykład twórczości Cage’a. Początek wspaniały, nastrojowy, wprost idealny, a zakończenie…. bez komentarza.|Zobaczymy w dniu premiery co z tego wyjdzie. Zapowiada się lepiej niż B:TS.
Ja tam bym się nie obraził za remake Omikrona. Bardzo miło tę grę wspominam, choć przeszedłem ją tylko raz.