
Destiny: „Ewolucja rozrywki”? oficjalna zapowiedź nowej gry Bungie! [WIDEO]
![Destiny: „Ewolucja rozrywki”? oficjalna zapowiedź nowej gry Bungie! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/a19800c1-8284-4fb6-8fc8-3669f82720e4.jpeg)
Informacje, które wyciekły dzięki francuskiemu sklepowi kilka dni temu potwierdziły się. Destiny przeniesie nas w przyszłość. Dzięki tajemniczej rasie Travelerów, która przybyła na Ziemię, ludzkość sięgnęła gwiazd, eksplorując kosmos. To była złota era naszego gatunku, która jednak nie trwała długo – coś (ale nie wiadomo co) doprowadziło do niemal całkowitej zagłady naszej cywilizacji. Przed ostatecznym wymarciem ludzi uratowali ponoć Travelersi. Po obcych ostała się tylko jedna, wielka kula wisząca nad błękitną planetą — tuż pod nią garstka ocalałych wybudowała ostatnie ziemskie miasto i wróciła na podległe ludziom planety. Niestety ich mieszkańcy byli już martwi…
Gracze wcielą się w wyposażonego w „niesamowite moce” Travelersów strażnika ostatniego bezpiecznego miasta homo sapiens. Ich zadaniem będzie obrona ostatniej ostoi ludzkości. O samej grze wiadomo niewiele, ponad to, co znalazło się w opisie na karcie katalogowej Destiny we francuskim sklepie — produkcja zaoferuje „następną ewolucję rozrywki” z „niesamowitą historią” osadzoną w zupełnie nowym uniwersum podłączonym cały czas do sieci i wypełnionym przygodą i akcją. Tytuł zawierać będzie elementy znane z MMO, takie jak wspomniany już usieciowiony świat czy wymagające questy, nie będzie to jednak tradycyjna sieciówka. Mimo to do zabawy wymagane będzie stałe połączenie z internetem, developerzy nie planują bowiem trybu offline, choć będzie można grać samotnie.
Na początku rozgrywki gracze stworzą własnego strażnika należącego do jednej z trzech klas postaci – walczącego na długi dystans Huntera, posługującego się czymś na wzór magii Warlocka lub tajemniczego Titana (najprawdopodobniej jego specjalizacją bedą starcia na bliższy kontakt). W czasie zabawy będzie można wyposażyć go w nowe bronie, zbroje i pojazdy, które będzie można dostosować do własnych potrzeb. Gra ma łączyć „różnorodnego FPS-a”, fabułę, co-op i tryb multiplayer. A wszystko to połączone z serwisami społecznościowymi i smartfonami oraz tabletami. W czasie wirtualnej przygody będzie można zwiedzić wiele lokacji z układu słonecznego – ujawnionymi na razie miejscówkami są Mars, księżyc oraz pełniące rolę huba ziemskie miasto. Nie będzie natomiast systemu matchmakingu. Nie zdecydowano jeszcze o modelu biznesowym, na jakim oparta będzie produkcja, ale Eric Hirshberg, szef Activision Publishing, w rozmowie z Eurogamerem zapewnia, że na pewno nie pojawi się konieczność opłacania abonamentu.
Konkretna data premiery nie jest znana, ale Destiny powinno się ukazać w 2013 lub 2014 roku. Platformami docelowymi są na razie tylko X360 i PS3 (nie będzie możliwości wspólnego grania posiadaczy obu sprzętów), ale developerzy zapewniają, że ich produkcja powstaje również z myślą o next-genach — nie chcąc jednak uprzedzać planów Microsoftu i Sony nie zdradzono żadnych szczegółów na ten temat. Poważnie rozważane jest natomiast stworzenie wersji PC. Gra zostanie wydana zarówno w wersji pudełkowej, jak i cyfrowej.
Bungie opublikowało też dość obszerny materiał wideo, na którym developerzy opowiadają o najważniejszych założeniach Destiny:

Czytaj dalej
33 odpowiedzi do “Destiny: „Ewolucja rozrywki”? oficjalna zapowiedź nowej gry Bungie! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
tylko mi to brzmi jak defiance?
Eeeee ale PIERDOLY !.Czlowiek tyle czeka na pierwsze szczegoly i jakis gameplay a tu figa !.Wqrzylem sie bo nic szczegolnego nie pokazali a wyglada na to ze Destiny bedzie zwyklym normalnym MMO a reszta to poprostu reklama i gadka szmatka.Powiem szczerze ze sie zawiodlem bo myslalem ze Bungie naprawde nas dzis zaskoczy a tu duza figa z makiem.Czy nikt nie uczy sie od Blizzarda albo Bethesdy ze jak zapowiadaja jakas gre to wszystkim szczeka opada i co najwazniejsze pokazuja konkretny gameplay a nie …..
I was hyped. Suddenly, Halo. Do tego brak informacji o premierze na PC oprócz „bardzo byśmy chcieli, ale nie teraz”. Na chwilę obecną pas.|@maskor84 – łap „gameplay” – http:i.minus.com/i453Akh2M1xRa.gif
Myślałem że bungie miało zamiar odciąć się od halo. Szkoda że tego nie zrobili bo ta seria wybitnie mnie nudzi.
A mi się podoba klimat i design postaci i pojazdów. Co do samej gry to nie za dużo wiadomo i za wcześnie cokolwiek przewidywać. Ale może będzie dobra.
Tak kurna, zawsze marzyłem o tym, żeby móc grać w grę 24/7, w domu, w samochodzie, w autobusie, jak [beeep] na kiblu też. Na tabletach i śmierdziofonach, jeszcze połączę to z Fejsbukiem i będę jazzy. Co za [beeep]. Brak słów.
Polecam przejść Halo Reach a potem się wypowiadać. Pozdrawiam.
@lubro – uzupełniłem newsa o informacje o wersji PC. Powinny Ci przypaść do gustu. 🙂
lubro taki gameplay to se mozesz wsadzic wiesz gdze ;] bez urazy ;].A pozatym Bungie znowu olewa PC wiec ja juz ich tez olewam.Trzeba czekac na Half life 3 !.Moze 10 lat moze 20 lat a moze 200 lat ale kiedys wkoncu o pewnej porze Gabe Nevel wyjdzie na scene i powie to slowo glosno i wyraznie ……..Half life 3 !!!!
Przeczuwam połączenie Fable i Halo 😀 plus te pierdułki społecznościowe może być ciekawie .
My body is ready mnie rozwalilo 🙂 |http:www.heavyblogisheavy.com/wp-content/uploads/2010/11/my-body-is-ready.png
Trochę za bardzo trąca mi tutaj Halo zwłaszcza że broni dzielą te same cechy (licznik amunicji). Ostatnio jakoś nie jestem fanem głębokiego Sci-Fi fantasy, a może po prostu lekka niechęć do Halo tak na mnie działa.
Wolałbym kamere zza pleców jak w lost planet :/
Ahh no i nie sądzę aby w Polsce czy europie przyjeły się te społecznościowe fanaberie z telefonami, itd. Owszem coś pokroju społecznościowego portalu da radę, ale już telefony… nope.
Stałe podłączenie do Internetu i portale społecznościowe. |Nie podoba mi się taki zamysł.
@Ch33rry – Dokładnie. Stałe podłączenie do Internetu w MMOFPS to deal breaker.
@maskor84 Bungi ma [beeep] do gadania – Acti daje kasę na projekt. Acti powie PC Bungi robi PC lub zleca port innemu deweloperowi lub Acti to zleca powiedzmy Raven(obecnie popychadło/wyrobnik Acti). Wiodącymi platformami mają być X360 i PS3. Jeżeli będzie wersja na next geny będzie to PORT z X360 i PS3 tak samo jeżeli będzie wersja PC będzie to PORT. Produkcja gier na next geny jest podobno 10x droższa, a na PC nie. Chciał bym wiedzieć tą grę w ultra detalach a nie low.
Ogólnie Destiny zainteresowało mnie tak jak pierwszy MassEffect czyli pozytywnie pomijam na razie aspekt społecznościowy bo w życiu bym z tego nie korzystał. Bungie wymyśliło już samo regeneracje życie w Halo, które teraz jest nagminnie wykorzystywane ciekawie co teraz wymyślą – pewnie pierdółki społecznościowe oraz multi-platformową grę 24/7. Dobre S-F nie jest złe, a co będzie dokładnie oferować gra i w jakiej formie się zobaczy.
Patos i marketingowe słówka. Ja podziękuję
musicie [beeep] wiecznie narzekać, juz nie moge tego czytać tego gledzenia .. jeszcze nie wiadomo co to za gra bedzie a wy juz gledzicie jak stare babki
Pycha Bungie nie zna granic: http:www.destructoid.com/bungie-says-nobody-plays-shooters-the-way-they-used245428.phtml
Projekt Bungie to znaczy tyle, że warto się przyglądać. Jeśli nawet nie będzie to rewolucja na miarę pierwszego Halo to na pewno bardzo dobrze zrobiona produkcja. Gra sama w sobie przywodzi lekko na myśl poprzednie projekty studia, ale to można zaliczyć tylko na plus.
Ja tam bardzo doceniam (prawie) wszystkie gry Bungie i bardzo liczę, że ta również im się uda. Uniwersum już mi się podoba, długo czekałem na grę w tym klimacie I nie zrażają mnie te całe społecznościowe pierdoły, bo w większości przypadków są one CAŁKOWICIE opcjonalne i nie zapewniają one błyskawicznego end-game’u. A więc – przestańcie biadolić. Co do platform: wolę, żeby nie było wersji na PC, niż żeby powstało drugie Halo 2. Poza tym, Heavy Rain było na tylko jednej konsoli, a wszyscy się zachwycali.
I w newsie jest błąd – nie wielu Travelersów, tylko jeden. Nie wiadomo czym on jest, lecz myślę, że może to być coś na kształt Monolitu z „Odysei Kosmicznej”.
Freak98 @ Długo czekałeś na grę w tych klimatach? Halo wyszło jakieś 7 kat temu co najmniej. Co jak co, ale Bungie za daleko nie odchodzi od swojego flagowego tytułu. pewnie znowu to bedzie „epicka”, „wielka” przygoda, a zarys fabuły nie grzeszy oryginalnością. No i oczywiście wszechobecny Facebook i standardowe olanie Pecetów…
@NBlastMax – tak po prawdzie to Halo było startowym tytułem xbox’a i wyszło 10 lat temu, ostatnio nawet z taj okazji ukazał się remake. Gra może się okazać oryginalna na wiele sposobów. Rozgrywka może być np. multiplatformowa i generacyjna, to byłaby znacząca zmiana
Samo universum zapowiada się bardzo ciekawie. Gra również. Choć niestety to chyba znak czasów. Rób nowakowskiego fps-a z podobno genialna fabuła i doowal do tego stałe połączenie do sieci (po co? Nie za dużo będzie tych strażników?) i aplikacje do fejsbuczka.
Zapowiada się ciekawie, aczkolwiek kolejny raz mam wrażenie, że słowo „rewolucja” straciło na sensie. Tworzenie przepięknych, totalnie wykręconych światów to nie żadna rewolucja – to oznaka pomysłowości. Rewolucja byłaby wtedy gdyby zmieniało się gatunek. Jeżeli to będzie shooter MMO z otwartym światem, elementami RPG lub coś w tym stylu… to już to mamy 🙂 Poza tym, znając Bungie pewnie nie będzie wersji na PC, więc to już raczej cofanie się w rozwoju niż rewolucja se se se
Szkoda że gierka tworzona będzie pod „stare konsole” , zapowiada się ciekawie ale ze starych konsol wyciśnięto już wszystko a produkcji pod next geny nie widać
borderlands 1i2 może się schować z tym swoim nudziarstwem
Czy tylko ja czuję tutaj klimat ME? 😀
Fajnie wykreowany świat. Może wciągnie równie dobrze co ME 🙂
W 1:50 widać krogana po lewej. Wrex, is that you?