
Destiny 2: 27 minut gameplayu [WIDEO]
![Destiny 2: 27 minut gameplayu [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/0a689bbf-ea06-4640-88cd-5d5f2d100127.jpeg)
Materiał pokazuje przebieżkę przez tzw. strike, czyli krótką misję kooperacyjną.
Gameplay ukazał się na kanale LevelCapGaming w serwisie YouTube.
Więcej o Destiny 2 dowiecie się TUTAJ. Premiery wersji na PS4 i XBO należy oczekiwać 8 września, ale nie wiadomo, kiedy dokładnie ukaże się wersja PC.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Destiny 2: 27 minut gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
matko, to wygląda totalnie jak jedynka, ale jeszcze bardziej kolorowa i totalnie rozjaśnioną… jestem/byłem wielkim fanem dopóki nie zabili jedynki na starych konsolach i jeżeli na premierze będzie to kosztowało na pc +150 to nie radzę kupować.
Grafika jest bardziej kolorowa, co akurat mi się podoba. Choć w niektórych miejscach miałem wrażenie, że jest za jasno. Poza tym ten sam schemat rozgrywki – bieganie, likwidowanie oponentów, walka z bossem. Pewnie znów obejrzę trochę na YT aż mi się znudzi 😛
Czy ktoś może wyjaśnić mi ten trend widoczny już od lat że w prezentacjach z rozgrywki (oficjalnych) oglądamy akcję z oczu osoby która nie potrafi w ogóle grać albo co najwyżej gra bardzo bardzo przeciętnie?
@korinogaro Wg mnie to taka zagrywka psychologiczna. Część ludzi widząc grę kogoś obcykanego może pomyśleć, że gra wymaga kosmicznego skilla, a tak to: 'wow ten koleś też nie potrafi trafić ruchomego celu nawet po dziesiątej próbie – to tak jak ja, kupuję’. Trzeba pokazać, że 'casual’ też będzie miał radochę i nie padnie na pierwszym przeciwniku. Jak tu: https:youtu.be/IW2YeekqqtY?t=14m37s . Gry są dla wszystkich i nikt nie może czuć się pokrzywdzony (bo potem $$ na dlc nie wyłoży).
@korinogaro Nie oczekuj od pada zbytniej precyzji
@Dodod1233, gram też na padzie i wiem czego można od niego oczekiwać. Mam na myśli nawet nie brak precyzji tylko np. gość celuje w 'snajpera’, ma go na celowniku i zamiast strzelić i zrobić krok w bok, to robi krok w bok i strzela (oczywiście obok wroga). Albo śledzi gościa celownikiem i naciska spust dopiero gdy przeciwnik jest całkowicie schowany za słupem, kamieniem. Albo strzela w gościa, ściąga mu ponad połowę HP, dostaje od niego kulkę i chowa się (na pełnym HP) zamiast strzelić znowu i ubić.
Podobne zachowania są na innych pokazówkach, u innych firm też. Taki nie tylko brak umiejętności ale i bezmyślność, brak umiejętności oceny sytuacji charakterystyczna raczej dla osób które nie grają w gry, albo grają bardzo mało.
@korinogaro Wg mnie to jednak celowy zabieg. Jedyna 'skillowa’ prezentacja jaka mi się przypomina to Doom na PC. Wzięli kogoś kto ma pojęcie (chociaż i tak jakiegoś kosmosu nie pokazał) bo po prezentacjach 'padowych’ gracze PC dawali do zrozumienia w komentarzach, że to gameplayowo gra wygląda tak sobie. No, ale to była prezentacja dla konkretnej grupy graczy. Te wszystkie 'no skillowe’ prezentacje to taki 'mind game’; Pani Janina powie: 'też coś ugram’, a Ty: 'umiem lepiej’ i oboje kupicie.
zapowiada sie ciekawie.
O ja… Ale będą musieli zrobić ostry rebalans pod PC. Stanie w miejscu i nawalanie? SRSLy?