rek
rek
09.09.2013
Często komentowane 17 Komentarze

Deep Down to fantasy… w przyszłości. Mamy pierwszy gameplay! I nowy zwiastun [WIDEO]

Deep Down to fantasy… w przyszłości. Mamy pierwszy gameplay! I nowy zwiastun [WIDEO]
Tego się nie spodziewaliśmy! Deep Down, nowa gra Capcomu przygotowywana z myślą o PS4, nie będzie typowym niby-średniowiecznym fantasy. Ma rozgrywać się w 2094 roku, w Nowym Jorku, a jej bohater będzie potrafił przeskakiwać w czasie, co okaże się konieczne do rozwiązania jakiejś wielkiej tajemnicy. Chcecie zobaczyć pierwszy prawdziwy gameplay?

Ponadto, do czynienia będziemy mieli z generowanym losowo światem, przeciwnikami i lootem. Spory nacisk położono też na sieciowy co-op, ale na konkretne szczegóły musimy poczekać do Tokyo Game Show, gdzie walka ze smokiem (znana z pierwszego teasera) będzie dostępna w wersji grywalnej.

Pierwszy gameplay z Deep Down.

A tu jeszcze nowy zwiastun:

rek

17 odpowiedzi do “Deep Down to fantasy… w przyszłości. Mamy pierwszy gameplay! I nowy zwiastun [WIDEO]”

  1. Tego się nie spodziewaliśmy! Deep Down, nowa gra Capcomu przygotowywana z myślą o PS4, nie będzie typowym niby-średniowiecznym fantasy. Ma rozgrywać się w 2094 roku, w Nowym Jorku, a jej bohater będzie potrafił przeskakiwać w czasie, co okaże się konieczne do rozwiązania jakiejś wielkiej tajemnicy. Chcecie zobaczyć pierwszy prawdziwy gameplay?

  2. Jedzie Dark Souls na kilometr. 😛 I dobrze.

  3. Faktycznie gołym okiem widać na czym się Capcom wzoruje. Ale jak już papugować, to po najlepszych 🙂

  4. thereisnohope 9 września 2013 o 09:37

    „..how the monsters can be generated on the both sides of the screen” xD Czyli czesc potworow bedzie sie generowac w grze, a czesc irl

  5. thereisnohope 9 września 2013 o 09:39

    To jest dopiero next-gen 😉

  6. Antimasterplan 9 września 2013 o 09:55

    Zawsze zastanawiam się, które studio w końcu wprowadzi (a może któreś już wprowadziło (?) )pewną „właściwość” dot. chyba fizyki – mianowicie, żeby cielsko (zapewne ważące sporo, patrząc na gabaryty jegomościa) pokonanego potwora (np. z 01:09), nie „turlało” się pod nogami naszego herosa jak worek z piórami, ale żeby nie było też elementem „przyklejonym” na stałe do nawierzchni.

  7. @Antimasterplan Mam wrażenie, że to mogłoby stworzyć problem zablokowania sobie drogi ciałami, więc to może dlatego? 😛

  8. Antimasterplan 9 września 2013 o 11:01

    @Kawalorn|Słuszna uwaga. W takim wypadku mechanizm pozwalający na przejście po ciele ubitego wroga, czy też przenoszenie (ciągnięcie za kończynę w wypadku ciężkiego obiektu), byłby miłym dodatkiem, i cieszącym realistyczne oko ’-) (zakładając, że nie ma opcji skoku)

  9. Mi to mocno assasynem jedzie.

  10. Nowy, oficjalny trailer:|http:www.youtube.com/watch?v=Psw07YbY70U . Gra powstaje przy współpracy z SCE.

  11. @Sjet|To tak na serio? Chyba nigdy nie pojmę Japończyków…

  12. Mam nadzieję, że owa podróż w czasie będzie wykonana rozumnie oraz że świat nam się nie zamknie w jednym zadaniu.|@Antimasterplan|W Dark Messiah było coś takiego przy większych bestiach.

  13. Świetny trailer 🙂

  14. Takie trochę Dark Souls od Capcomu. No i właśnie problem, że od Capcomu… Prepare for DLC

  15. Fajna muzyka w tym trailerze.

  16. @Abyss A może Prepare to Pay? 🙂

  17. Cały ten pomysł z przyszłością przywodzi na myśl serię Assassin’s Creed.

Dodaj komentarz