
Deep Down to fantasy… w przyszłości. Mamy pierwszy gameplay! I nowy zwiastun [WIDEO]
![Deep Down to fantasy… w przyszłości. Mamy pierwszy gameplay! I nowy zwiastun [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ffcf35d5-cb32-481d-b79e-0676cf3c072f.jpeg)
Tego się nie spodziewaliśmy! Deep Down, nowa gra Capcomu przygotowywana z myślą o PS4, nie będzie typowym niby-średniowiecznym fantasy. Ma rozgrywać się w 2094 roku, w Nowym Jorku, a jej bohater będzie potrafił przeskakiwać w czasie, co okaże się konieczne do rozwiązania jakiejś wielkiej tajemnicy. Chcecie zobaczyć pierwszy prawdziwy gameplay?
Ponadto, do czynienia będziemy mieli z generowanym losowo światem, przeciwnikami i lootem. Spory nacisk położono też na sieciowy co-op, ale na konkretne szczegóły musimy poczekać do Tokyo Game Show, gdzie walka ze smokiem (znana z pierwszego teasera) będzie dostępna w wersji grywalnej.
Pierwszy gameplay z Deep Down.
A tu jeszcze nowy zwiastun:

Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Deep Down to fantasy… w przyszłości. Mamy pierwszy gameplay! I nowy zwiastun [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tego się nie spodziewaliśmy! Deep Down, nowa gra Capcomu przygotowywana z myślą o PS4, nie będzie typowym niby-średniowiecznym fantasy. Ma rozgrywać się w 2094 roku, w Nowym Jorku, a jej bohater będzie potrafił przeskakiwać w czasie, co okaże się konieczne do rozwiązania jakiejś wielkiej tajemnicy. Chcecie zobaczyć pierwszy prawdziwy gameplay?
Jedzie Dark Souls na kilometr. 😛 I dobrze.
Faktycznie gołym okiem widać na czym się Capcom wzoruje. Ale jak już papugować, to po najlepszych 🙂
„..how the monsters can be generated on the both sides of the screen” xD Czyli czesc potworow bedzie sie generowac w grze, a czesc irl
To jest dopiero next-gen 😉
Zawsze zastanawiam się, które studio w końcu wprowadzi (a może któreś już wprowadziło (?) )pewną „właściwość” dot. chyba fizyki – mianowicie, żeby cielsko (zapewne ważące sporo, patrząc na gabaryty jegomościa) pokonanego potwora (np. z 01:09), nie „turlało” się pod nogami naszego herosa jak worek z piórami, ale żeby nie było też elementem „przyklejonym” na stałe do nawierzchni.
@Antimasterplan Mam wrażenie, że to mogłoby stworzyć problem zablokowania sobie drogi ciałami, więc to może dlatego? 😛
@Kawalorn|Słuszna uwaga. W takim wypadku mechanizm pozwalający na przejście po ciele ubitego wroga, czy też przenoszenie (ciągnięcie za kończynę w wypadku ciężkiego obiektu), byłby miłym dodatkiem, i cieszącym realistyczne oko ’-) (zakładając, że nie ma opcji skoku)
Mi to mocno assasynem jedzie.
Nowy, oficjalny trailer:|http:www.youtube.com/watch?v=Psw07YbY70U . Gra powstaje przy współpracy z SCE.
@Sjet|To tak na serio? Chyba nigdy nie pojmę Japończyków…
Mam nadzieję, że owa podróż w czasie będzie wykonana rozumnie oraz że świat nam się nie zamknie w jednym zadaniu.|@Antimasterplan|W Dark Messiah było coś takiego przy większych bestiach.
Świetny trailer 🙂
Takie trochę Dark Souls od Capcomu. No i właśnie problem, że od Capcomu… Prepare for DLC
Fajna muzyka w tym trailerze.
@Abyss A może Prepare to Pay? 🙂
Cały ten pomysł z przyszłością przywodzi na myśl serię Assassin’s Creed.