
Dead State: 10 minut staroszkolnej zabawy z zombie [WIDEO]
![Dead State: 10 minut staroszkolnej zabawy z zombie [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/b2c7c38a-8543-4de4-9461-e9807703e337.jpeg)
Opublikowany przez twórców film przedstawia główne założenia Dead State, choć – co chyba oczywiste – nie pochodzi z pełnej wersji produkcji. Nagranie nie zostało w jakikolwiek sposób zmontowane i pokazuje czysty gameplay. Gra jest na tyle dynamiczna i reaguje na poczynania gracza w takim stopniu, że developerzy musieli dokonać kilku prób nim udało im się rozegrać „idealnie” przedstawiony fragment.
Sam film przedstawia m.in. walkę – dwóch bohaterów na poniższej demonstracji jest na wysokim poziomie doświadczenia, co zrekompensowano kiepskim ekwipunkiem i braku pancerzy. Warto podkreślić, że zbieranie przedmiotów będzie kluczowym elementem zabawy – to właśnie odszukiwanie zasobów i wykonywanie misji, a nie likwidowanie zombie generuje punkty doświadczenia.
A oto i sam gameplay:

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Dead State: 10 minut staroszkolnej zabawy z zombie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Słabe
Liczyłem jednak na coś lepszego…
Autor mógł dodać, że wiele rzeczy nie jest gotowych jak animacje i dźwięki zombie. Aktualne są zamiennikami na potrzeby prezentacji!
Ani ładne, ani fajne szczerze niczym nie zachęca a na kickstarterze można przebierać godzinami w obiecujące tytuły prezentujące się dużo lepiej.
takie sb szczerze to widzialem kilka duzo lepszych produkcji na kick’u a to przypomina mi Project zomboid z ta roznica ze tu sys walki jest turowy co wedlug mnie jest minusem (a i grafa w PZ jest ladniejsza ;])
Aż mi się w Fallouta 2 zachciało pograć ;p
strasznie mało dynamiczne…nie zachęca…zwłaszcza w kontekście dopieszczonego filmiku prezentującego pokazowy gameplay
Nie wiem czego wy oczekujecie po turówce za 300 000 $.
A któż oczekiwałby dynamicznej akcji od zombiaków, zwłaszcza w grze opartej o walki turowe. Sama w sobie idea podziału na tury wyklucza jakiekolwiek elementy dynamicznej akcji. Tak poza tym to gierka „przypomina” Jagged Alliance 2, gdyby zastąpić Crepitusy zombiakami.
Gra byłaby świetna gdyby nie system walki :/ |W Project Zomboid jest to fajne, że walka w czasie rzeczywistym, łatwo się walczy i łatwo ominąć(chociaż w następnym updacie to się raczej zmieni :/ ), ale jeśli zombiaka nie zauważysz, albo po prostu cie uderzy, to jest bardzo duża szansa że się zarazimy/ wykrwawimy itp
Mi tam tury nie przeszkadzają, a powiedział bym że nawet wolę je od realtime. Gra zapowiada się bardzo ciekawie, choć szczerze mówiąc zaczynam mieć już dość tematyki zombie i chętnie zagrał bym w taką taktyczną strategię bez „zgniłków”.