
Dead Space: Materiały z wczesnej wersji remake’u [WIDEO]
![Dead Space: Materiały z wczesnej wersji remake’u [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/a8b01214-cd30-49a0-ad34-9b846944fdd6.jpeg)
Za nami pierwsza oficjalna prezentacja Dead Space Remake. Zgodnie z oczekiwaniami, zobaczyliśmy bardzo, bardzo wczesny build interaktywnego horroru. EA Motive dopiero rozpoczyna właściwy, główny proces produkcji. Na przestrzeni ostatnich miesięcy analizowano materiały, które znalazły się w pierwowzorze. Wracano też do wczesnych prototypów Dead Space’a (2008). Mimo wszystko większość przedstawionych informacji pojawiła się już we wcześniejszych publikacjach (choćby rezygnacja z tradycyjnych ekranów ładowania czy też brak poważnych zmian w dobrze znanej fabule).
Jeśli chodzi o nowe szczegóły: w grze pojawi się ulepszony system rozczłonkowania oponentów. Każdy wróg ma również zupełnie nowy model obrażeń; każda część jego ciała reaguje na uszkodzenia. Fragmenty rozgrywki związane z zerową grawitacją również zostaną gruntownie przebudowane, a zatem pojawią się nowe ścieżki, wyzwania oraz projekty poziomów. Sekwencje Zero-G mają bazować na przemodelowanej mechanice. Gracze otrzymają więcej swobody (możliwość ruchu w pełnym zakresie 360 stopni).
Przypomnę, że Gunner Wright (pojawił się w obsadzie późniejszych odsłon serii) powróci do roli Isaaca Clarke’a. I oto główny bohater gry podejmie rozmowę z innymi ocalałymi oraz będzie komentował najważniejsze wydarzenia. Chodzi o zerwanie z wizerunkiem cichego protagonisty. Dodanie nagrań kwestii dialogowych. EA Motive zdaje sobie jednak sprawę, że cisza i ogólna izolacja były kluczowe dla oryginalnego Dead Space’a.
Dead Space Remake pojawi się na PC, PS5 i Xboksie Series X/S (najprawdopodobniej) w 2022 roku.

Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Dead Space: Materiały z wczesnej wersji remake’u [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Kochane CD-Action, niech ten remake do recenzji dostanie 9kier, będzie jazda jak z recką Wolfenstein: The New Order pióra Berlina 😉
+1 oj czekam
@Sasquatch Pamiętamy [*]
ale komu to potrzebne, dla kogo ten bezsensowny remaster – bo remake to z pewnością zbyt wielkie słowo
@nietrol – no właśnie chyba nie, nie jest to zbyt wielkie słowo. Sam fakt, że planują dodać dialogi, nowe modele obrażeń, nowe ścieżki czy zmiany poziomów sugerują de facto tworzenie gry na nowo.|Remaster to tylko większa rozdzielczość. Spójrz na SC1, WC3 (brr…) czy Mass Effect. To były remastery. Tutaj zapowiada się bardziej remake niż remaster.
nietrol,|Dla kogo? Na przykład, dla mnie. Osoby, ktora w oryginał nie grała, a kiedy do niego podeszła po wielu latach od premiery, to odbiła się nieprzyjemnie. Czy to źle, że tacy ludzie jak ja, chcą w ten (ponoć) świetny tytuł zagrać bez ciągłego wrażenia, że obcują z czymś archaicznym i średnio grywalnym (choćby tylko ze względu na grafikę). Mamy 2021 rok, dostaniemy produkt dostosowany do realiów technicznych obowiązujących w 2021 (miejmy nadzieję). A ci co ogrywali oryginał i nie czują potrzeby
grać w jego odświeżoną wersję, po prostu ten tytuł sobie pominą. Nie rozumiem w czym tkwi problem.
@Sasquatch Wiemy, że szatan cię przysłał! Wracaj do piekła z powrotem ty siło nieczysta!
Swoją drogą, remake jest robiony na tym samym silniku, na którym hulała FIFA. 😀
@SerwusX Na którym hula teraz prawie każda gra od EA od prawie dekady?
nie moge sie doczekac. smieszna sprawa nigdy nie gralem. biere to
Ja grałem we wszystkie częsci Dead Space fajnie sie grało
Nie przypominam sobie, żeby gra tak marnie wyglądała jak na tym pierwszym zrzucie. Specjalnie ustawili wszystko na niskie detale? 🙂