rek
rek
07.01.2013
Często komentowane 14 Komentarze

Dead Space 3: Spytaj Kinecta o drogę [WIDEO]

Dead Space 3: Spytaj Kinecta o drogę [WIDEO]
Implementacja Kinecta w grach od Electronic Arts często okazuje się gadżetem zrobionym na kolanie — przypomnijcie sobie choćby obrażanie sędziego w FIFIE. Przed kinektyzacją nie ucieknie również Dead Space 3. Ma to sens? Sprawdźcie na zwiastunie.

Kinect Dead Space 3:

rek

14 odpowiedzi do “Dead Space 3: Spytaj Kinecta o drogę [WIDEO]”

  1. To samo, to oni mogli zrobić od kilku lat, przy pomocy mikrofonu… Kinect, to wkońcu kontroler ruchowy. Niechże wymyślą coś innowacyjnego wykorzystując potencjał tej zabawki

  2. No no prosze, kinect jak widać świetnie sie sprawdza w grach hardkorowych… jako mikrofon. Rozumiem też że na PC i Playstation też dostaniemy takie same możliwośći, wkońcu do ubydwóch da sie doczepić mikrofony.

  3. AlojzyPachucy 7 stycznia 2013 o 18:30

    1. W życiu bym z tego nie korzystał 2. necromorfy mają stare animacje 3. prawie nic się nie zmieniło od hudu przez animacje po budowę leveli (zmieniły się tła w i tak korytarzowym świecie). Szykuje się całkiem srednia pozycja, a szkoda bo to jedna z moich ulubionych serii. No cóż EA może za rok?

  4. Mało osób właśnie wie, że KINECT składa się z dwóch rzeczy. Kompletu kamery RGB i czujnika głębokości. Oraz zaawansowanego systemu mikrofonów, co pozwala mu np. określić z którego kierunku dobiega dźwięk a na tej podstawie wyodrębnić gracza który wypowiedział komendę.

  5. AlojzyPachucy 7 stycznia 2013 o 18:56

    @ logman tak czy siak jest to tylko zbędny gadżet nie wart swojej ceny i właściwie do niczego ciekawego nie służy. Po namyśle zwracam honor. Może populacja otyłych amerykanów się zmniejszy (ich serca nie wytrzymają takiego wysiłku)

  6. Funkcja wygląda naprawdę ok, no i bardziej przemawia do mnie „better with kinect” niż „only with kinect”. Spoko. |@Spaqin Osobiście się nie zgodzę żeby Dead Space był złą grą, zwłaszcza że dwie poprzednie części spełniły moje oczekiwania.

  7. Bardzo fajna, potrzebna opcja, która ułatwi sterowanie. Dead Space 3 to jedna z nielicznych gier od EA, która da radę.

  8. A niech sobie ma ten Kinect zaawansowany system mikrofonów. Tyle, że został on stworzony głównie do zabawy angażującej nasze ciało, jako kontroler, niech developerzy stworzą dobrą, hardcorową grą, nie dla casuali, tworzona od podstaw dla Kinect, a nie wpychają na siłę funkcje głosowe. Marzy mi się bijatyka połączona z FPS, w której faktycznie wysilimy swe ciało. Chyba można zaprogramować kilka(dziesiąt) ruchów?

  9. Na PC to byłoby bez zastosowania. Na konsoli z mniej wygodnym, bardziej chaotycznym sterowaniem (przynajmniej takie mam wrażenia po demie pierwszego DSa na PS3) – świetny, użyteczny patent.

  10. I tak w Polsce tego nie będzie 😛

  11. Nie wiem jak wygląda sterowanie w serii Dead Space, ale czyż nie jest szybciej nacisnąć po prostu przycisk pada niż wypowiedzieć „reload weapon” albo „przeładuj broń”?

  12. @Spaqin Jaki butthurt xDDD

  13. MrBulletproof 8 stycznia 2013 o 09:45

    Bez sensu. Chciałbym widzieć jak ktoś próbuje będąc osaczonym przez co najmniej kilku wrogów spokojnie wypowiedzieć co chwila „przeładuj”. Przecież głupie kliknięcie w przycisk będzie paręnaście razy szybsze. A co z wyborem broni? Też każda będzie rozpoznawalna po głosie? A jak konsolka nie zrozumie i po raz 30-ty będziemy wczytwać sejwa? I jeszcze to granie na stojąco…

  14. Ciekawy pomysł. Ile razy w grach łapałem się na tym że krzyczałem „lecz się, lecz się, lecz z się!” tutaj po prostu to zrobi w czasie kiedy ja będę odpierać ataki wroga…i serca 😛 Tak samo „ładuj” co raczej będzie tylko proformą. Ogólnie jakieś zastosowanie tam będzie oczywiście część pozostanie tylko bajerem, ale liczę że w przyszłości uświadczę strzelanki taktycznej w stylu Republic Commando albo Brother in Arms wspierającej gesty i/lub komendy głosowe.

Dodaj komentarz