
Dead Space 3: Awakened ? Tęskniłeś za horrorem? Dostaniesz go w DLC. Zwiastun! [WIDEO]
![Dead Space 3: Awakened ? Tęskniłeś za horrorem? Dostaniesz go w DLC. Zwiastun! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/5736a1c8-ab3e-4245-95d9-a5d1a126175b.jpeg)
12 marca na PC, X360 i PS3 pojawi się pierwszy fabularny DLC do Dead Space’a 3. Dodatek Awakened ma być powrotem do korzeni serii, znacznie straszniejszym niż sama podstawka. Oglądając opublikowany właśnie zwiastun, można uwierzyć w obietnice developerów.
Awakened będzie swego rodzaju epilogiem Dead Space’a 3. W dodatku Isaac Clarke wraz z towarzyszącym mu Johnem Carverem zwiedzą wieżę CMS Terra Nova, w której pełno będzie fanatycznych wyznawców. Nie zabraknie więc brutalnych rytuałów, tajemniczych znaków i atmosfery grozy. Do tego dojdą halucynacje i wizje głównego bohatera.
DLC ukaże się 12 marca i kosztować ma 9,99 dolarów lub 800 MSP. Poniżej zwiastun:

Czytaj dalej
32 odpowiedzi do “Dead Space 3: Awakened ? Tęskniłeś za horrorem? Dostaniesz go w DLC. Zwiastun! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dostaniesz go. Jak nam za niego zapłacisz. No sory, ale jeśli gra była krytykowana za brak klimatu to oni dodają go w DLC. Bitch please…
OMG… To tak jak wypuszczać grę z gatunku strzelanki, gdzie strzelać będziemy mogli dopiero w DLC… To jest chore -.-
Dziwne to troche, zrobili podstawke bez klimatu (zamiast horror jest FPS ?!) a teraz chcą dać nam to za co pokochano DS w formie DLC zapewne płatnego (ciekawe ile kasy zażądają). Czyja to wina/pazerność EA czy Visceral Games ?
Zaraz mnie szlag trafi… Właśnie zainstalowałem SimCity, które brzez te debilne zabezbieczenia EA nie działa, a zabezpieczenia są, ponieważ gracz jest ZMUSZANY do grania z kimś, online na serwerze – w tak singlową grę, jak SimCity (przez co mapki są mniejsze – oficjalnie tłumaczone ograniczeniami silnika Glassbox). A teraz jeszcze to. Miałem nadzieję, że EA wyniesie coś z tytułu zeszłorocznej nagrody najgorszej firmy. Ale chyba się myliłem.
epilog? czyli że po zakończeniu? czyli w grze tak liniowej jak ds3 płacimy za zakończenie w dlc czy jak?
Czy wyjdę na trolla jeśli napisze że takie rzeczy powinny być w podstawce ? 😛
No niestety ale pod wszystkimi wypowiedziami poniżej jestem zmuszony się podpisać 🙁 Szczególnie MrSilent utrafił sedno 🙂
Choć nienawidzę DLC, to tym razem stanę w ich obronie. Ja to widzę tak: EA chciało, by DS3 był durnym FPSem i niestety Visceral Games musieli coś takiego zrobić. Przy DLC dostali trochę wolnej ręki, więc postanowili wrócić do klimatu jedynki i zabawić się w horror…
Nawet nie będę się silił na wredny komentarz…
Wycieli to co najlepsze w grze, właściwie co stanowiło jej istotę a potem dali to w DLC…wyższy poziom chamstwa…
@aoetje To nie chamstwo, to komercja. Twórcy specjalnie zrobili niestraszną trójkę żeby potem dać płatne DLC dla spragnionych strachu.
Mam nadzieję że sprzedaż odbije się im czkawką, tożsamość gry to jej ważny element, szczególnie dla fanów, którzy grę kupią najpierw a potem będą o niej mówić znajomym, nie ze wszystkiego można zrobić Coda i liczyć że się dobrze sprzeda 🙁
Nie no sorki, ale to już przegięcie. Wydałem 129zł na horror, dostałem średnią strzelankę, a teraz niby za prawdziwie dead space’owe DLC które być może mnie wystraszy prawdopodobnie mam jeszcze dopłacać? <środkowy palec w stronę EA> Obejrzę sobie serię z dodatku na youtube.
Chcesz się dowiedzieć jak NAPRAWDĘ kończy się gra? Dopłać! True ending DLC od dzisiaj we wszystkich naszych grach! EA- bo gracze to uwielbiają. 😀
Mój komentarz: …
Dobrym lekarstwem na politykę EA może być nasilenie się poziomu piractwa w wyniku takiej strategii rynkowej. Spadek ilości sprzedanych kopii to jedyny czynnik, który wpływa na proces decyzyjny Zarządu spółki.
@deSpinoza, lepszym lekarstwem byłby spadek piractwa, bo to by świadczyło, że gracze nie tyle nie chcą płacić za grę, co nie chcą w to nawet grać.
Aha,czyli za esencję gry trzeba teraz dopłacać. Poważnie,jestem zbyt zmęczony by napisać coś ironicznego chociaż w głowie mnóstwo myśli w tym temacie..
Wow… po prostu… wow.
Ostatnio nadrabiam zaległości… Gram w Dead Space (jedynkę) – i serio – nie boję się… Czy to prawda, że z kolejnymi częściami jest ze strachem coraz gorzej o_O ?
N/C
@paintball_X, masz rację, to byłoby najlepszym dowodem niskiej jakości gry. Dla mnie oburzający jest jednak nie sam poziom gry, a przede wszystkim stosowany przez EA model biznesowy. Wzrost poziomu piractwa mógłby sprowokować EA do rozważenia czy nie tyle jakość wydawanych gier, a same metody wprowadzania ich na rynek budzą sprzeciw graczy.
SleeperPL. Jedynka i dwójka, spoko bo jest chociaż niezła historia :/ Trójka to niestety dla mnie jako fana dno. Fabuła trzyma się kupy(tej EA z 2011), dziesiątki potworków leci na ciebie siłą a w weapon crafcie rzadko wychodzi coś ciekaweko. To pustak niczym Dead Island w który da się grać tylko w co-opie.
A weźcie się zastanówcie- ileż razy można straszyć w ten sam 'doomowaty’ sposób? Ileż razy można robić te migawki z szeptem/krzykiem 'make us whole’? No ile? Fakt, DS3 poszedł w akcję, ale, do jasnej anielki, przynajmniej nie jest klonem poprzednich. Bo gdyby tak było to też byście narzekali że 'ciągle to samo’. Ja będę bronił DS3, dlatego że to po prostu solidna produkcja. Tak jak pierwszy DS nie był szczególnie odkrywczy ani straszny (nie wiem jak wam, ale mi na najwyższym poziomie trudności
ciągle brakowało miejsca w 'plecaku’), ale miał dającą mnóstwo 'funu’ mechanikę rozgrywki- i to generalnie się nie zmieniło. Jest trochę szybciej, można kucać i się turlać- i to wszystko co się zmieniło. Inna sprawa- czy sądzicie, że wielka kolonia na jakiejś planecie byłaby tak mało zaludniona jak Ishimura? No proszę was, to naturalne że bardziej zaludnione środowisko- więcej zmienionych w nekromorfy. Poza tym kampania dla pojedynczego gracza jest naprawdę długa- mi zajęła ok 12h, co, jak na dzisiejsze
standardy jest wynikiem wręcz imponującym. Z resztą, ważne jest podejście do gry- jeśli wy, uruchamiając DS3 z góry myśleliście 'łeee, zepsuli mi gręęęę’ to każdy element będziecie postrzegać negatywnie.
Epilog ? Podstawka nie miała zakończenia? EA robi jak Capcom i UBI.
I się pytam, czemu nie mogli tego od razu zrobić?
Czuję się zobowiązany interweniować i poprawić Piotrka66. Ponieważ, news spowodował wielkie wzburzenie jakoby to miało być PRAWDZIWE ZAKOŃCZENIE. Tak nie jest. Zakończenie możemy zobaczyć w podstawce. To jest nie epilog lecz PROLOG. To co się wydarzyło przed wydarzeniami z trójki, a po dwójce. Gdy się zna fabułę trójki to staje się jasne. Nie jest możliwe by to był epilog. Za to jest wręcz pewne, że to prolog. Trochę wstyd, że bezkrytycznie i bezmyślnie czytacie newsy. To jedyne co oburza w temacie newsa.
Nie ma to jak autor newsa walący poważnego byka, który powoduje falę hejtu. Bronić EA nie zamierzam, ale chciałbym nadmienić, że większość firm wydaje w niektórych swoich grach DLC i to mające wpływ nawet na fabułę. EA nie jest wyjątkiem i nie rozumiem czemu hejtowani są tylko oni. Tak jak napisał TruthDefender (nick pasuje do komentarza hehe), to jest prolog do gry i jest czymś takim jak np. płatne komiksy jako prolog Crysisa 2, film animowany Ubisoftu ukazujące dalsze losy Ezio… mogę dalej wymieniać.
Bardzo dobry ruch , który zresztą musieli wykonać , aby wyjść z twarzą w obliczu zarzutów fanów o zmniejszenie elementów grozy z gry . Dodatek ten powinien być dorzucony za darmo .
@DavidCopperhead Dzięki za docenienie. Co do ceny DLC polemizować nie będę. Aczkolwiek wiem, że w Polsce jest jak w takiej nowej piosence Strachy na Lachy: „Tu każdy słabość ma mentalną, Wszystko powinno być za darmo”. Sama zawartość DLC to jak mniemam niezobowiązujące rozszerzenie (nie kupię), ponieważ osobiście nie czułem by mi czegoś w historii z podstawki zabrakło a do treści prologu Isaac odnosi się na początku gry jak mi się wydaje wspominając o „nawiedzających go halucynacjach w ostatnich czasach”.