
Dead Dozen: Asymetryczny multiplayer na pierwszym gameplayu [WIDEO]
![Dead Dozen: Asymetryczny multiplayer na pierwszym gameplayu [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/68ec9b1e-d101-4301-9ad1-cc994c1d219e.jpeg)
Dead Dozen to sieciowy FPS w konwencji horroru, w którym zmagać się będzie dwunastu graczy podzielonych na dwie drużyny – ghuli i ocalałych. Na początku meczu jeden z tytułowego tuzina zostaje Przywódcą ghuli i by wygrać, musi zabić lub zarazić pozostałych. Zadaniem ludzi jest albo przetrwanie w opuszczonej sowieckiej bazie określonej ilości czasu, albo zredukowanie liczby „żyć” respawnującego się Przywódcy. Zabici i zarażeni żołnierze zmieniają przy tym strony w trakcie meczu, utrudniając życie ocalałym. Dodatkowo wszyscy gracze mają do dyspozycji specjalne moce lub przedmioty charakterystyczne dla danej drużyny.
Jak widać na poniższym gameplayu, przed niezależnymi twórcami z Fntastic (mającymi na koncie wyłącznie survivalowe The Wild Eight) jeszcze cała masa roboty. Jeśli jednak zechcecie ich wesprzeć, to Martwy tuzin trafi do wczesnego dostępu na Steamie 18 stycznia 2018 roku.

Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Dead Dozen: Asymetryczny multiplayer na pierwszym gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Cóż, Sybir nigdy nie był gościnnym miejscem.
Stary pomysł. Kalka bodajże zombie moda do Half Life 2. Nie pamiętam dokładnie tytułu moda, ale to był na pewno source. Swoją drogą to była naprawdę fajna gra. Jedyna istotna różnica, to to, że zwycięstwo ludzi można było osiągnąć wykonując określone na kazdej mapie zadania. I to chyba lepsze rozwiązanie niż gra na czas, co proponują twórcy tej gry.
Left4dead, rainbow six siege i pubg w jednym?
@Max22 Dokładnie pierwsze co to skojarzyło mi się z Left 4 Dead
W Kanter-Strajkach coś takiego funkcjonowało w mapach zm_ (zombie mod) albo ze_ (zombie escape). Na tych pierwszych trzeba było przeżyć określoną ilość czasu, a na tych drugich wykonać określone cele. Z tego co pamiętam, ze_ praktycznie wyparło zm_, bo było ciekawsze i bardziej zróżnicowane. Szkoda, że twórcy Dead Dozen wybrali ten pierwszy, nudniejszy schemat.
@TesterGier Zombie Panic! Source?
Coś takiego widziałem już w modzie do Call of Duty 2 i w SA:MP, tyle że z użyciem zombie i łowców. Na początku zombie był tylko jeden, a reszta łowcami.
Widziałem coś podobnego w garrys modzie 🙂
@artrudzie Tak, właśnie to. Zombie Panic! Source to gra z której ewidentnie zerżnęli twórcy Dead Dozen. Zgodzisz się chyba?
zombie mod c cs 1.6 przypomina 😀
@Sheade – interfejs w menu, barykadowanie przejść, precyzyjna destrukcja otoczenia, np. ścian i sufitów?
@TesterGier Trochę gra naradzie jest w alphie i ciężko ocenić. @ScorpioLT Więcej godzin spędziłem na tym trybie nic na samym cs 1.6 XD
@TesterGier a moze to byla gra Hidden Source? Kilku zolnierzy jednostek specjalnych kontra jeden przeciwnik, ktory byl prawie niewidzialny, mogl skakac po scianach, sufitach itp
@MadMoose Nie to na pewno nie to.