rek
rek
24.06.2013
Często komentowane 17 Komentarze

DayZ: Gameplay z samodzielnej wersji. „Data premiery ustalona” [WIDEO]

DayZ: Gameplay z samodzielnej wersji. „Data premiery ustalona” [WIDEO]
W trakcie imprezy Rezzed Dean Hall, twórca popularnego moda DayZ do Army II, zdradził, że data premiery samodzielnej wersji została już ustalona, ale developerzy nie są jeszcze gotowi, by się nią podzielić. W czasie targów zaprezentowano jednak nowy gameplay z gry.

Prezentacja DayZ (przeskoczcie do okolic dziesiątej minuty):

rek

17 odpowiedzi do “DayZ: Gameplay z samodzielnej wersji. „Data premiery ustalona” [WIDEO]”

  1. W trakcie imprezy Rezzed Dean Hall, twórca popularnego moda DayZ do Army II, zdradził, że data premiery samodzielnej wersji została już ustalona, ale developerzy nie są jeszcze gotowi, by się nią podzielić. W czasie targów zaprezentowano jednak nowy gameplay z gry.

  2. Słabo to wygląda. Liczyłem na coś lepszego – jakieś nowe, lepsze animacje zombie, lepsze tekstury itd. Tymczasem w stosunku do DayZ jako moda do ARMA2 zmienili tylko menu ekwipunku. A do tego czcionka w nim jest paskudna.

  3. @Orzech767 – a słuchałeś choć przez chwilę tego co rocket powiedział? W obecnej fazie nie są dla nich ważne animacje, działanie zombie, tekstury, grafika, to samo styl graficzny ekwipunku. Najważniejsze dla nich jest to aby serwery były dobrze przed hackerami zabezpieczone i najważniejsza jest też dla nich płynność gry, tzw. wydajność. Reszta po wydaniu alphy będzie dopracowywana na tyle ile się da. Wszystko co wymieniłeś jest WIP i ulegnie zmianie, ale wiedziałbyś to gdybyś uważnie słuchał tego co mówi…

  4. Wydajność na silniku ARMA II ?|Bitch pls

  5. @CasualKiller To nie silnik AII tylko Take on Helicopters. A to zasadnicza różnica jest ;_;

  6. Inspiracje czerpane z SS13? Jeżeli zrobią chociaż 10% rzeczy które można było tam robić, to będzie genialna gra.

  7. @sasek88 Słuchałem, ale nie powinni nawet wydawać alphy i pokazywać tej gry, skoro jest w takim, a nie innym stanie. Najpierw dopracować, wypuścić betę, a później już tylko ostateczne szlify i usuwanie bugów. Bo obecnie na tym filmiku dalej widzę moda do Army 2, a nie hucznie zapowiadane standalone. Tak czy siak, gra jest świetna bez względu na to wszystko. Ale z drugiej strony, gdyby to wszystko wyglądało lepiej, to byłoby to arcydzieło.

  8. Nie są gotowi? To tam dziewice pracują?

  9. @Orzech767 – nikt nie zapowiada hucznie wersji Standalone, to gracze robią hype i portale growe. Sam Rocket mówi, że im mniej osób kupi wczesną wersję tym lepiej. Silnikiem jest mocno przebudowany silnik od take on helicopters ale architektura serwerów bardziej przypomina strukturę gier MMO niż shooterów, czy symulatorów lotniczych. Dlatego też prezentują alphę i na każdym kroku mówią, że gra finalnie będzie zupełnie inna. Nie wiem czy miałeś okazję testować inne gry alpha, ja tak, obecnie mam BF4 alpha[..]

  10. [..] ta wersja nawet nie ma naniesionych tekstur na 90% rzeczy, bo testują tylko silnik i wydajność sieciową. Podobnie może być w testach alpha dayz standalone. Oni chcą pierw aby podstawy działały a potem zabiorą się za resztę. Proces ten pochłania masę czasu tym bardziej, że nad tą grą nie pracuje sztab ludzi tylko mała grupka, którą wspiera Bohemia. Moim zdaniem na końcową ocenę trzeba będzie poczekać do conajmniej wersji BETA, aby było co oglądać i komentować. Obecnie wszystko jest w fazie WIP.

  11. @CasualKiller – to co widzisz w DayZ Standalone nic wspólnego z ARMĄ nie ma. Poza zapożyczoną mapą i niektórymi obiektami oczywiście. Reszta jest nowa, w tym kod sieciowy, zabezpieczenia, delta patchowanie i cała reszta przedmiotów, animacji itd. długo by wymieniać.

  12. EastClintwood 24 czerwca 2013 o 14:17

    No, zrobili coś fajnego na tym kulawym silniku.

  13. EastClintwood 24 czerwca 2013 o 14:17

    Awww, to nie silnik Army II tylko jakaś tam inna wersja. Tak czy siak dobrze – koniec lagów w pomieszczeniach i beznadziejnego „chodzenia” postaci.

  14. Dystrybucja tylko cyfrowa ,czy pudełkowa też ?

  15. @panku95 – nie wykluczona pudełkowa, ale dopiero po wyjściu gry z fazy beta, na pudełkową alphę czy betę nie ma co liczyć.

  16. gra by była świetna, więcej – była by idealna, gdyby ktoś w końcu ruszył głową i wywalił tą nie realistyczną, nie potrzebną, strasznie psującą rozgrywkę perspektywę trzeciej osoby, a jeżeli nie to przynajmniej mam nadzieje że pojawią się serwery na których third person będzie po prostu wyłączony, bo moim zdaniem jeżeli gra ma stawiać w jakimkolwiek stopniu na realizm to takie coś nie może mieć miejsca! no nie?

  17. Mi ta gra się nie prezentuje tak jak to sobie wyobrażałem. Trochę sztywna jest ,brakuje jej tego symulatorowego ducha Army II .

Dodaj komentarz