
Dauntless: 10-minutowy gameplay skupiający się na szlachtowaniu Behemotów [WIDEO]
![Dauntless: 10-minutowy gameplay skupiający się na szlachtowaniu Behemotów [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/c6ceac74-715c-4ccb-ba84-f88b92519a30.jpeg)
18 sierpnia rozpoczną się zamknięte alfa-testy, w których wezmą udział wszyscy ci, którzy wykupili którąś z opcji Founder’s Pack dostępnych na stronie Dauntless. Tymczasem youtubowy letsplayer Arekkz dostał możliwość przetestowania obecnego buildu już teraz i swoje wrażenia zawarł w dziesięciominutowym gameplayu.
Dowiadujemy się z niego na przykład, że łowca potworów (a raczej Behemotów, jak są one nazywane w grze) będzie miał do dyspozycji cztery rodzaje broni – miecze, młoty, topory oraz japońskie kusarigamy (sierp z łańcuchem, najprościej pisząc). Walka ma być dużo łatwiejsza do opanowania niż chociażby w Monster Hunterze. Nie tylko podstawowe, ale również zaawansowane ataki i combosy będą do podejrzenia w menu gry. Podczas testów dostępnych było kilka Behemotów, w dwóch wersjach każdy: beta (podstawowa forma potwora) i alfa (zaawansowana, może aktywować stan furii, w którym bestia staje się agresywniejsza i bardziej niebezpieczna). Co nie mniej istotne, Dauntless – choć poniższy gameplay mógłby wskazywać na coś zupełnie innego – umożliwi grę w co-opie do czterech osób.
Oczywiście fani Monster Huntera płaczą w komentarzach pod filmem, że, no cóż… to nie to samo co MH, ale na pecetach Dauntless i tak nie będzie miał konkurencji do premiery Monster Hunter World. Pod koniec 2017 roku wystartuje otwarta beta, dzięki której tytuł będzie mogła przetestować większa liczba graczy.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Dauntless: 10-minutowy gameplay skupiający się na szlachtowaniu Behemotów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Z pewnością wypróbuję jeśli nie zapomnę
https:www.humblebundle.com/micro-jumbo-bundle. Jak zejdziecie niżej go będzie okienko w którym można za darmo pobrać Pony island i pierwsza część tej przygodowki czy co to jest.
Obie gry DRM-free
Nie będzie miał konkurencji tak? A Monster Hunter na PC to co?
Coś czuję, że powtórzy się sytuacja z Lords of the Fallen. |Przed premierą: Ta gra to tandetny klon Soulsów, bezczelna zżynka, na stos z nimi! |Po premierze: Co to ma być?! Ta gra w ogóle nie przypomina Soulsów, na stos z nimi! |Bonus: W dzisiejszych czasach wszystkie gry wyglądają tak samo, bo wszyscy od wszystkich kopiują i nikomu nie chce się wymyślić niczego oryginalnego. |Kurtyna!
@ RedCrow – pięknie podsumowanie 🙂
Tyle że MH to kupa….szczególnie badziewne animacje i cięcie animacji ;D
Jaki grind jest najgorszy i najbardziej nudny w grach? Ano rozwalanie w kółko (bez przerwy na coś innego) bossa. Im bardziej boss wymaga od ciebie konkretnych zachowań i konkretnego ekwipunku (czyli w sumie trudniejszy) tym fajniej przy pierwszej wygranej, ale nudniej przy kolejnych bo nawet nie masz żadnego sensownego pola do manewru i eksperymentowania żeby zminimalizować powtarzalność. Mam nadzieję, że inne aktywności niż tłuczenie bossów będą stanowić większość rozgrywki bo inaczej gra będzie denna :/