
Dark Souls II: Umiesz dobrze grać? Pokonasz bossów wcześniej

Miyazoe w rozmowie z redakcją serwisu VG247 skierował do graczy zachęcające obietnice:
Patrząc na pracę zespołu nad balansowaniem gry myślę, że będą w grze kluczowe momenty – nie tylko wyzwania ze strony fabularnej czy poziomu trudności – ale kluczowi przeciwnicy i bossowie, którzy będą odpowiednim wyzwaniem dla graczy. Pojawią się obszary […] w których będziesz mógł stanąć naprzeciw bossa pośrodku drogi do końca. […] Nie będziesz musiał zaczynać od jednego etapu, iść do końca, pokonywać bossa i wtedy przechodzić dalej. Będą miejsca, gdzie bossa spotkasz w połowie drogi. Jeśli jesteś dobry lub odpowiednio uważny, poradzisz sobie z nim wcześniej. […] Wyłamujemy się ze schematu start-boss-kolejny start.
Jak myślicie – dacie radę w Dark Souls II?

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Dark Souls II: Umiesz dobrze grać? Pokonasz bossów wcześniej”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Takeshi Miyazoe, jeden z twórców Dark Souls II, uspokoił fanów serii. W związku ze znaną weteranom nieliniowością i akcentowaniu roli umiejętności gracza w rozgrywce, podczas przemierzania otwartych obszarów wytrawni gracze będą mogli dość wcześnie pokonać bossów, zanim wybiją wszystkich wrogów w danej lokacji.
Skoro dało się zabić Bossa z samouczka w Demons Soul a działał na podobnej zasadzie to dlaczego nie, jak dla mnie duży +, często było tak, że trash sprawiał więcej problemów niz boss xd.
Miło z ich strony że próbują wprowadzić coś nowego :)Co do ostatniego pytania – Mam nadzieję że sobie poradzę, chociaż zależy czy podstawowa trudność będzie dorównywała zwykłej grze w jedynce czy może NG++ 🙂
To skąd będę wiedział, że jestem na końcu etapu 😀 ?
Cut-scenak
mam nadzieję że uciągnę dwójkę, bo o wymaganiach jeszcze nic nie wiadomo prawda?
Wymagania sprzętowe podobno mają oscylować wokół tych z jedynki, może trochę wyżej.|A pomysł z „losowymi” starciami z bossami jest ciekawy, trzeba będzie mieć oczy szeroko otwarte.
Żeby tak wszystkie gry stawiały na umiejętności grającego. Ehhh….
Po zabiciu snorlaksa i pikaczu, wszystko jest możliwe.
do schematu jestem dosc przyzwyczajony, a dobre bylo w nim to, ze wiedzialem, ze zaraz pewnie bedzie boss, wiec lepiej wydac zawczasu dusze ;d|najbardziej mnie ciekawi jak bedzie wygladalo gdy boss poluje na nas, tak jak to zapowiadali ;]