rek
rek
15.12.2012
Często komentowane 19 Komentarze

Dark Souls II: Pierwsza porcja informacji. Oprawa graficzna na poziomie Watch Dogs

Dark Souls II: Pierwsza porcja informacji. Oprawa graficzna na poziomie Watch Dogs
Zapowiedź Dark Souls II była sporą niespodzianką tegorocznego VGA. O grze wciąż wiadomo niewiele – nieco informacji przynosi ze sobą jednak najnowsze wydanie magazynu Edge. Co w nim czytamy?

Prace nad Dark Souls II rozpoczęły się w sierpniu 2011 roku i gra gotowa jest na razie jedynie w 25%. To oznacza, że może nie ukazać się w 2013.

Zgodnie z tym, co wiedzieliśmy wcześniej, akcja produkcji nie zostanie osadzona w znanym z „jedynki” świecie Lordran, a w zupełnie nowym uniwersum, które ma zostać ujawnione wkrótce. Jego wielkość ma być taka sama jak w pierwowzorze, choć znajdzie się w nim niemal dwukrotnie więcej rzeczy niż w oryginale. Sam świat ma być „kluczowym” elementem fabuły. Fabuła zostanie przedstawiona w nieco inny sposób: elementy pozwalające odkryć jej zawiłości będą w mniejszym stopniu ukryte w świecie gry niż w „jedynce”.

Producentem Dark Souls II nie będzie Hidetaka Miyazaki, główny twórca „jedynki”, a duet Tomohiro ShibuyaYui Tanimura. Zmiana na stanowisku istotnych developerów wiąże się z chęcią wprowadzenia do serii świeżości, poza tym Miyazaki zajmuje się innym projektem.

Shibuya planuje wprowadzić zmiany do systemu Covenants (frakcji, do których gracz może się przyłączyć) – sprawią one, że system ten będzie bardziej przystępny. Dodatkowo pojawi się mechanizm moralności.

Pod względem oprawy graficznej Dark Souls II ma przypominać to, co widzieliśmy z filmów i zwiastunów z Watch Dogs oraz Star Wars 1313.

rek

19 odpowiedzi do “Dark Souls II: Pierwsza porcja informacji. Oprawa graficzna na poziomie Watch Dogs”

  1.   Zapowiedź Dark Souls II była sporą niespodzianką tegorocznego VGA. O grze wciąż wiadomo niewiele – nieco informacji przynosi ze sobą najnowsze wydanie magazynu Edge. Czego się dowiedzieliśmy?

  2. Mnie bardziej by interesował jeszcze lepiej rozbudowany system walki.

  3. Dark Souls wg. mnie było trudne a za razem fajne. Mam nadzieję że II da mi 2 razy więcej frajdy, tak jak było w przypadku Assasins’s Creed i Assasin’s Creed II.

  4. Mam spore obawy co do tej części ale jeszcze za mało wiadomo żeby panikować ;p

  5. Jak dają nam nowy świat to zmienili by chociaż nazwę tak jak Deamon Souls, Dark Souls ale nie DS2 ale ciągle mam nadzieję że to sequel DS z zakończeniem Dark Lord.

  6. Już się spodziewałem miliona komentarzy w stylu ”łoo, zepsują, to już koniec”.

  7. Nie wygląda to za wesoło. Fani Soulsów czytając artykuł będą mieli się ochotę pochlastać. Niemal zerowy udział Miyazakiego, większy nacisk na akcję, „mało subtelna” fabuła… Jedna rzecz – biorąc pod uwagę że zaznaczyli wyraźnie że to bezpośredni sequel, „nowy świat” to najprawdopodobniej nieporozumienie. Stawiam, że chodzi o inną krainę w tym samym świecie (zamiast Lordran np. Carim albo Astora ).

  8. @Fenris793 nie nie, Piotruś jak zwykle zabłysnął i tym razem pokazał, że nie ogarnia różnicy pomiędzy uniwersum/światem a lokacją gry. Bliżej oryginału: The game is a direct sequel to Dark Souls, but will not take place in Lordran. It takes place in the same world, but in a different location. |Pozdrawiam.

  9. @Abyss|Bo zepsuja pewnie|”Zmiana na stanowisku istotnych developerów wiąże się z chęcią wprowadzenia do serii świeżości”|co co zmieniac cos co bylo dobre i wprowadzac developorska innowacje? zawsze konczy sie to regressem.. czemu niezebrac tego co bylo dobre ulepszyc i dodac wiecej? … czemu prostym przykladem innowacji jest diablo 3 ktore jest porazka czemu co roku wychodzi cod i ma oklepane 5 map na multi? czemu niezrobic 50? albo dodaj z poprzednich czesci no bo innowacja i swiezosci

  10. Ciekawe czy gre bez kodów/trinerów bedzie sie dało „normalnie przejść”

  11. @Elenthar co do info to dzięki bo oczywiscie CDA nie raczyło umięścić tej właśnie najważniejeszej informacji dla mnie w tym temacie [sequel i ten sam świat] a uniwersum to za szerokie pojęcie żebyś się podniecał tym Piotrusiem ale napisali ten sam świat to OK.

  12. Ale czego się spodziewać po Piotrku -.- Bicz, pliz, prze to jest mistrz w przekręcaniu słów. (Trzy duże miasta w GTA=GTA MMO, inne umiejscowienie akcji DSII=nowe uniwersum). Już lepiej przeglądać codziennie Twittera/Fejsa developerów żeby mieć rzetelne info.

  13. @kotsa Obecnie ogrywam Dark Souls i bez zająknięcia potrafię wymienić kilka elementów, które ewidentnie wymagają poprawy: szczątkowa fabułą, nie do końca zrozumiałe zasady różńych konwenantów. Fenomen całej gry powstał właściwie na bazie poziomu trudności podczas gdy wiele innych elementów zostało potraktowane po macoszemu. Gdyby niektóre z nich usprawnić, a pozostałe – te dobre – zostawić takie jakie są to mogłoby to wyjść tylko i wyłącznie na dobre.

  14. @Elenthar źle cię zrozumiałem z tym Piotrusiem sorki 😉 A co do możliwych nowych lokacji to chcaiłbym zobaczyć Astore i Solaira.

  15. Łoo, zepsują, to już koniec. 🙁 A tak poważnie to nie powinni oni nic zmieniać oprócz frakcji i poprawienia gry multiplayer. Poziom trudności ma zostać taki sam, dla mnie w jedynce był idealny.

  16. Coś czuje, że dobra gierka się szykuje!

  17. Najgorsze i tak było to że np. ty masz mało hp i wykańczasz bossa a tu nagle jakiś napakowany kox ci się wpierdziela między wódkę a zakąskę i cię zabija jednym uderzeniem maczugi. Jeśli tak miało wyglądać multi to już w Mario było lepsze.

  18. Przecież inwazje nie działają jeżeli jest się w arenie z bossem.

  19. A tymczasem można grać w bete mega trudnego (rzekom, nie wiem bo jeszcze nie grałem) Wizardry Online….

Dodaj komentarz