
Dark Souls II: Cztery klasy w nowym gameplayu [WIDEO]
![Dark Souls II: Cztery klasy w nowym gameplayu [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/47b77d88-cb5d-4821-ae8e-ea59d1bd9809.jpeg)
Opublikowane zostały cztery materiały filmowe przedstawiające nowy gameplay z Dark Souls II. Każdy pokazuje jedną klasę: warriora, sorcerera, temple knighta oraz dual swordsmana. Na tyle, na ile można z nich wnioskować, szykuje się doskonała odsłona serii.
Poniżej obejrzeć możecie materiały z rozgrywką z Dark Souls II. Musicie przyznać, że jest na co czekać.

Czytaj dalej
21 odpowiedzi do “Dark Souls II: Cztery klasy w nowym gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zwykły warior chyba mi się najbardziej podoba.
dual zangetsu bym brał ;p btw. widze że estus już nie jest instant heal
No i gdzie ten nowy gameplay? Przecież to jest filmik z E3 pocięty na 4 kawałki…
Nowe animacje backstabu, magiczny miecz maga. Dajcie mnie to :3
A nie ma łucznika lub kusznika?
@dawid1447 ale z dźwiękiem :0|@Abyss ciężko to nazwać „backstabem”, potrzeba nowej nazwy xD
Słyszałem gdzieś ze do DarkSouls II na PC tworcy bardziej sie przylozą i że są duże szanse na serwery dedykowane.
W Demon Souls grałem hunterem którego przekształciłem w maga (to był dobry pomysł), w Dark Souls grałem magiem (Zły pomysł, bo magia jest strasznie osłabiona, a pyro każdy może używać i nie musi być magiem. Zresztą czary też, ale te po prostu są strasznie słabe w przypadku wielu bossów). W Dark Souls 2 wezme warriora, albo double swordsmana. A magią będę sobie tylko pomagał.
@Wcogram worrior na początku strzela z łuku …
@Elenthar Rape with swords.
@Wymaniakowany: Magia była słaba? Magia w dks jest op…
Wszystko fajnie, ale jak dla mnie jedna rzecz leży, kwiczy i prosi o dobicie: ANIMACJE! W porównaniu z Demon’s/Dark Souls to są po prostu żałosne. W ogóle nie ma tego co bardzo mi się podobało i odróżniało tą grę od setek innych w których każdy wojownik macha 3-metrowym mieczem z lekkością piórka, czyli CIĘŻARU broni i wyposażenia. Oczywiście zdaję sobie że to dopiero wersja alfa/beta/h*j wie jaka, ale publikowanie takiego materiału to jak dla mnie strzał w stopę…
Swoją drogą: to w ogóle nie jest nowy gameplay -_-
@DaCreep właśnie animacje to jedna z tych rzeczy które zrobili od nowa przy pomocy motion capture, czyli poważnie podeszli do tematu i efekt jest…. też mi się nie podoba ;< W poprzednich częściach było lepiej.
@arorias tak magia jest słaba bo nie działa na większość bossów. Prawda, możesz zabić Asylum Demona i Taurusa za pomocą magii, kilka bossów można też cisnąć z homing soul arrow (gwyndolin najlepszym przykladem) ale spróbuj zabić z soul arrow 4 króli, seatha, albo butterflya chociażby. Albo jeszcze belfry gargoyles i sanctuary guardian. I może jeszcze Artoriasa, albo Manusa. No dajesz. Może ci się uda. I nie mam na myśli Dark Bead które jest OP (z tym czarem można wyśmiac Firesage i centipede)
Magiem można spokojnie ubić wszystkich bossów. Nawet jeśli zużyjesz wszystkie czary to zawsze masz jakąś broń.
@Wymaniakowany to teraz dowaliłeś takim slangiem, że połowa ludzi cię nie zrozumie, a moim zdaniem w grze nie powinno być żadnych klas postaci tak żeby każdy sam dochodził do tego jak mu się najlepiej gra.Ja zacząłem w DS z łowcą a teraz po prawie 22 godzinach gry przymierzam się do czwartego króla (nie będę spolerować), a poruszam się ubrany w jakieś lekkie szaty (Crimson Set +5) z ciężkim lub średnim mieczem i stosowną tarczą, a do tego łuk i piromancja. Czyli zwinność i obrażenia w zamian za odporność.
Ważne, że rozumieją ci, co grali w DS 🙂
@DaCreep|Mówimy o grze, która premierę ma w marcu następnego roku. Animacje ruchu zostaną usprawnione, jednak jeśli chodzi o broń to jest lepiej. Widać, że teraz czuć ich ciężar w dłoni i są bardziej zbliżone do naturalnych, niż machania mieczem, jak drewnianym kijem.
Popieram Kamalla – brak klas postaci byłby lepszym rozwiązaniem, zaczynałem grać łotrzykiem, ale szybko okazało się, że taki styl gry nie ma zbytnio sensu przeciwko bossom, których nie można tak łatwo stagerrować, więc przekonwertowałem się na wanderera (op klasa, serio!) a następnie na coś w rodzaju knighta w paladin armorze (Leeroy Jenkins? srsly?).
Jest przecież Deprived/Człowiek znikąd, wszystkie początkowe staty ma ustawione na 11. Prawie jak brak klasy.