rek
rek
10.04.2013
Często komentowane 72 Komentarze

Dark Souls II: 12 minut gameplayu! [WIDEO]

Dark Souls II: 12 minut gameplayu! [WIDEO]
Co tu dużo pisać - korzystając z pomocy serwisu IGN developerzy ze studia From Software zaprezentowali pierwszy konkretny gameplay z Dark Souls II. To już nie animacja CGI, a czysta rozgrywka i to dość długa - film trwa bowiem aż 12 minut. Tak będzie wyglądał sequel jednej z najtrudniejszych gier ostatnich lat!

Gameplay z Dark Souls II:

A gdyby komuś było jeszcze mało – na deser nowy trailer:

rek

72 odpowiedzi do “Dark Souls II: 12 minut gameplayu! [WIDEO]”

  1. Jaram się!

  2. Ja tez 😉

  3. Coś mi się zdaję że gra będzie o wiele łatwiejsza niż poprzednie części, może mi się zdaję, nie wiem.

  4. No bardzo ciekawe po takich ciosach przeciwników to ze 100 razy bym zginął w DS1 xD a cóż to za poziom trudności jest. Wyglada świetnie.

  5. A ja nie rozumiem fenomenu tej gry(proszę bez hejtu),z tego co widze walka wygląda na bardzo powolną,do tego takie sztywne te machanie mieczem,po kilku godzinach znudziloby mi się(a ja jestem cierpliwy,zawsze kończe gry xd)zachwyty to tu są chyba nad poziomem trudnosci.

  6. @Adorianu gra coś w sobie ma że wciąga naprawdę na długie godziny a co do trudności to gra jest łatwa jeśli wiemy co i jak robić 😛 najgorsze pierwsze przejscie pózniej już łatwizna. Bardziej mi to przypomina Deamon Souls niż DS

  7. Właśnie mi też ogólny styl bardziej skojarzył się z Demon’s Souls niż z Dark Souls i zacząłem się zastanawiać czy tylko ja jestem taki dziwny, ale teraz czytam niektóre opinie to widzę, że sporo osób myśli podobnie.

  8. Więcej tego samego, czyli jest dobrze. Żadnych znaczących zmian względem poprzedniej części. Jeśli komuś nie wczytuje się filmik, tak jak u mnie, macie link do YT: http://www.youtube.com/watch?v=EA1s9v2Ab8w

  9. Ta gra wciąga, bo nie traktuje gracza jak skończoną niedojdę, którą trzeba prowadzić za rączkę.|Jest trudna w tym znaczeniu, iż uczciwie karze ciebie za twoje błędy, daje niesamowicie satysfakcjonujący system walki i niesamowity mroczny świat, który pilnie strzeże swoich sekretów i historii. Nic nie jest podane na wyciągnięcie ręki. |Poziom immersji w Dark Souls, Demon’s Souls jest tak wysoki, iż człowiek potrafi zapomnieć na długie godziny o bożym świecie.|A teraz za grę odpowiada gość od Monster Huntera.

  10. DS II zapowiada się niesamowicie – ta atmosfera i świat – akcja na moście spowodowała, iż mam w głowie tylko jedno „Shut up and take my money”

  11. Drawdziwie dorosła gra dla prawdziwych wyjadaczy, którzy nie boją się wyzwań. Reszta niech wraca do samograjów.

  12. >atakujesz przeciwnika od tyłu|>kładzie się na ciebie I’ve been a bad boy, Dark Souls. Hurt me more.

  13. super! nie mogę się doczekać, mam nadzieję że będzie tak samo trudna jak pierwsza część:)

  14. Nie będę pierwszy ani ostatni… Jaram się!!! Rrrraaaawrrgh!

  15. Miałem nadzieje, że graficznie się poprawi troszkę bardziej, ale nie będę narzekać jeśli chociaż optymalizację zrobią perfekcyjnie (jak na konsolach muliło to się nawet nie da tego wytłumaczyć)

  16. @Droth W jednej lokacji…

  17. @Abyss |Chodzi o Blighttown? W sumie wypadałoby odświeżyć znajomość z jedynką. 🙂

  18. Taaa, znane i kochane Lagtown. Czekam na dwójkę, powoli kończąc jedynkę (specjalnie rzadko gram, bo nie chcę jeszcze kończyć tej znakomitej gry). To, co zobaczyłem podoba mi się, ale mam nadzieję na więcej i więcej. P.S. bronie niestety wciąż przechodzą przez ściany.

  19. Pierwszy gameplay i już widzę toporne sterowanie, fatalną pracę kamery i interfejs z konsol. Miała być grafika dorównująca tej z Watch Dogs, a jest na poziomie pierwszego Dark Souls z DSfix-em i HD teksturami, a że o animacjach nie wspomnę, bo twórcy chyba nie wiedzą co to takiego motion-capture. No nic, pozostaje tylko oczekiwać wspaniałych lokacji (typu Blighttown właśnie 🙂 i ciężkiego klimatu. Z optymalizacją na PC myślę, że będzie bardzo ciężko…

  20. Koledzy jeśli który łaska jest mi powiedzieć czy pierwszy Dark Souls jest naprawdę taki trudny jak mówią? Gram już dosyć długo i nienawidzę gier które prowadzą gracza za rączkę ale z drugiej strony to co usłyszałem o Dark Souls trochę mnie przeraża, i nie wiem czy dam radę 🙁 (

  21. robak91. Owszem na początku jest naprawde trudny i nie jest to gra dla każdego, nie ma tutaj mapy, żadnych wskazówek także na początku nie wiadomo nawet gdzie iść. Jednak gra jest tak skonstruowana, że po jakimś czasie nauczysz się w nią grać i walka nie będzie już trudna, dalej będzie to pewne wyzwanie ale cholernie satysfakcjonujące i po tych kilku stresowych godzinach naprawdę świetnie się gra. A jak się zgubisz zawsze możesz zerknąć na poradnik żeby chociaż wiedzieć gdzie iść.

  22. @robak91 ta gra nie jest trudna, naprawdę… To jest taki standard, który powinien być w każdej grze i dopiero od tego można tworzyć wyższe poziomy trudności. Jeżeli jesteś z pokolenia wychowanego przynajmniej na NES-ie (Pegasusie) to ta gra wyda ci się śmiesznie prosta… A co do gameplaya to jestem mile zaskoczony; po wywaleniu Miyazakiego spodziewałem się spadku jakości… ale na razie nie wygląda to najgorzej ;]

  23. to wygląda tak sztywnie jak bagietka po 2 dniach…nigdy bym nie zjadł.

  24. To samo co wcześniej tylko w wyraźnie ładniejszej oprawie? Eee… Dawać! Nad żadną grą w minionym roku nie spędziłem tyle czasu co nad poprzedniczką i nie nudziłem nawet chwili. Moja gra roku, więc co zrozumiałe perspektywą gry w kontynuację się jaram i to bardzo. A niech mi to spróbują zepsuć.

  25. @Fanatik|Częściowo. Ale to i dobrze. Będzie można posprawdzać zasięg broni(jakie długie jest cięcie) i długość animacji 😀

  26. cos dla hardkorów

  27. Dark Souls 2 mój must have 😀

  28. Dark Souls właśnie kończę czwarty raz. Jak dwójka bedie wyglądać tak jak wygląda, jestem kupiony.

  29. Dark Souls wersja na PC kiepski port robiony na odwał sterowanie oraz praca kamer zawodzi, DS2 będzie jak z DS1 że na screenshot wygląda super na żywo gorzej.

  30. Choć pierwszy DS urzekł mnie klimatem i grywalnością, to muszę przyznać że również kompletnie nie rozumiem czemu uznaje się go za tak trudną grę. Ja przeszedłem dwa razy (najpierw magiem a potem wojownikiem) i za każdym razem nie miałem większych problemów. Jako takim wyzwaniem okazali się raptem dwaj bossowie (kto grał, ten pewnie się domyśla 😛 ), resztę gry przechodziło się prawie „z marszu”.

  31. @pablo200783 Bez pada nie pograsz, niestety. To, jak zaprogramowali myszkę w DS1 to jeden wielki epic fail, tak jakby żaden z developerów nigdy nie grał w nic na komputerach za pomocą myszki. Ale jak dorwiesz pada to wszystko jest ok.

  32. Wygląda na równie dobrą treść z nową lepsza formą. Mnie pasuje. Widziałem parę szczególików które mogą oznaczać ułatwienie rozgrywki (np. używanie przedmiotu leczenia podczas poruszania się) ale może to nie zrobi takiej wielkiej różnicy. 😉

  33. grim1234 można też ściągnąć malutkiego moda (dosłownie kilka kb) poprawiającego obsługę myszy i da się całkiem przyzwoicie grać. Ja tam pada nie mam, a grę ukończyłem.

  34. Akcja z dużym „miśkiem” za drzwiami klimatyczna, tylko skoda, że ciała się rozpływają w powietrzu :/

  35. W DS ciała ważniejszych przeciwników się właśnie rozpływają.

  36. Rozpływają się ponieważ zostają ,,uduchowione” ,że się tak wyrażę 😉

  37. Żeby tylko poszło na moim złomie 😛 Jaram się 🙂

  38. Też się jaram. 🙂

  39. Super. Mam nadzieję na edycję specjalną w stylu tej z jedynki. Tym razem nie przepuszczę.

  40. z tym cyklopem trochę spojler ;p odebrali efekt zaskoczenia :<

  41. Dajcie mi to! Jestem spokojny o los DS2

  42. Byle by im sie sterowanie udało bo w 1 na kompach to był horror.

  43. Kto przy zdrowych zmysłach to kupuje??? Chyba tylko jacyś ludzie co tak nienawidzą życia i samych siebie że chcą sobie jeszcze dodatkowo dokopać. To nie gra dla hardkorów tylko dla najzwyklejszych w świecie masochistów. Darksouls to taki celebryta w świecie gier (Znany z tego że jest trudny)

  44. plusy:|+ znaczenie lepsza grafika (nie wmawiajcie mi że nie widać różnicy…)|+ dual wield znowu będzie miał zastosowanie (widać combo wykonane dwiema broniami)|+ brak widocznych rewolucyjnych zmian (tak, to jest plus ;])minusy:|- metoda użycia tego healing stone – moment zabiera jego wyjęcie a potem już gracz odzyskuje częściową kontrolę… znacznie utrudni to backstaby w PvP oraz ułatwi rozgrywkę w PvE ;/|- brak podziałki na pasku hp no ale dobra to jest wczesna wersja więc może to się zmieni…

  45. takich rzeczy jak żałosna ilość hp cyklopa i innych przeciwników to się nie wypowiadam bo to ustawione demo z nie wiadomo jakimi parametrami…

  46. @WhiteTemplar mylisz się, kupują to ludzie, którzy nienawidzą takich ludzi jak Ty xD

  47. Hmm, wygląda bardziej jak demon’s souls. To dobrze bo DeS był jednak lepszy, szczególnie jeśli chodzi o klimat. Od DaS2 oczekuje więcej bossów w stylu tego z DeS – więcej flamelurkerów, maneaterów i fałszywych królów Allantów nigdy nie zaszkodzi. W sumie widać że from idzie w tą stronę bo już Artorias który pojawił się w DLC przypominał bardziej bossa z DeS niż z DaS.

  48. świetna !

  49. @Elenthar, a co, tylko przez backstaby potrafisz wygrać PvP? 😛

  50. @m4dm4x chodziło mi o to, że przez to ciężej będzie karać healerów…

  51. @QuadDamage Nie wypowiadam przy mnie słowa fałszywy król… jak Boga kocham nienawidze tego bosa! ;p|@WhiteTemplar Niektórzy poprzeczkę stawiają sobie troche wyżej i nie zatrzymują sie na CoDzie.

  52. @BugenHagen niektórym wystarczają przeżycia jakich dostarcza COD i szkoda im czasu na przebijanie się przez niepokonanych wrogów i uczenie się gry na pamięć. Uważam się za gracza ale do tej serii nawet nie podchodzę, bo mam ciekawsze (i ważniejsze) rzeczy do roboty niż ginąć 30 razy na minutę po byle pierdnięciu przeciwnika. Skuszony zapowiedzianym „niższym” poziomem trudności oglądam materiały na temat DS2, bo wierzę, że gra ma fajny świat i historię ale podejrzewam, że dla mnie i tak będzie nieprzystępna.

  53. @WhiteTemplar|Trudny to on nie jest. Trudne to były gry z dawnych konsol. Dark Souls jest wymagający, bo trzeba kilka razy, jeśli nie więcej umrzeć by znaleźć sposób na przejście dalej lub lepsze uporanie się z przeciwnikami. W takim Super Meat Boyu masz hardkorowe podejście, bo nie ma przebacz i innych sposobów na przejście. Zwykle trzeba wykonać skoki perfekcyjnie, a w DS masz po prostu poszukiwanie dobrego rozwiazania ;D

  54. @truvneeck I od razu widać że nawet nie bardzo wiesz jak wygląda granie w Dark Souls. 😛

  55. @truvneeck To twoje zdanie zbudowane na nie wiem czym bo pewnie nie grałes nawet w te gre. Taka gra uczy myślenia, nie wiem jak wykonanie skryptu może być ciekawsze niż własnoręczne zabicie wymagającego przeciwnika, nawet po przejściu CoDa nie będziesz miał takiej satysfakcji co ja zabijając jakiegoś bossa w DS. ja mam tylko nadzieje, że ten „niższy” poziom nie będzie obecny w grze, to zabije wyjątkowość tej gry. Tak btw to właśnie przez takie słowa jak twoje wszystkie gry stają się smiesznie casualowe…

  56. Jeżeli ktoś nie lubi Dark Souls to jest fanboyem CODa. DS to gra wymagająca, ale sprawiedliwa zwłaszcza gdy boss uderza cie gdy jeszcze leżysz albo gdy twórcy umieszczają w grze bezczelne pułapki, których nie da się ominąć grając za pierwszym razem jak ta kula w początkowej lokacji bądź smok na moście który odbiera nam w najlepszym wypadku 90% życia od niechcenia zionąc ogniem przelatując nad nami w ogóle to nie wiem czy ktoś to powiedział ale ta gra uczy myślenia bo nie ma tu mapy więc jest ultra hardkor.

  57. @Rauser142 http:imgur.com/2AHceAn Tak naprawdę to co cię zabija to niecierpliwość, ślepota i nieumiejętność kojarzenia faktów. Kula w asylum jest łatwa do ominięcia, widać ją zanim sie zacznie toczyć a segment z gadem (btw to wcale nie smok) to też nic trudnego, widać jak leci od prawej a szlak spalenizny który jest na moście jest wystarczającym faktem by przewidzieć co się zaraz stanie. Jedyny moment w którym trzeba mieć więcej szczęścia jest przy pierwszym przejściu sekcji z łucznikami w anor londo.

  58. @QuadDamage Nadal nie usprawiedliwia to bossa walącego we mnie gdy leże. Jakim cudem w wypadku innych gier to zły design a w Dark Souls to ,,poziom trudności”? Twórcy chcieli zrobić grę trudną na siłę nie ma nic ,,wymagającego” w ograniczaniu graczowi mikstur zdrowia, respawnie wrogów, dawaniu dwóch bossów naraz czy wspomnianych przez Ciebie łucznikach w Anor Londo to zwykły sadyzm a fani DSa to w dużej mierze fanboye udające elitę gamingu bo zrobią backstaba innemu graczowi i nazwą to skillem.

  59. @Rauser142 gdy leżysz masz klatki nieśmiertelności – dopiero w czasie wstawania możesz oberwać a w tym czasie możliwe jest już blokowanie. Ograniczenie estusów to po prostu wymuszenie ostrożności a nie zły design. Jeżeli brakuje ci estusów w czasie wędrówki to znaczy to tylko tyle że gdzieś popełniasz błąd. Gracze DeS niekoniecznie uważają się za elitę. Może ktoś po prostu lubi wyzwania, eh? Przeszło ci to przez myśl?

  60. A respawn wrogów przy dotarciu do ogniska jest jak najbardziej sprawiedliwy. Nie pozwala na bezkarne marnowanie estusa.

  61. Liczę na normalne sterowanie na PC tym razem 🙂

  62. @ Rauser142 porównuje to do CoDa, żeby zobrazowac ten żałosny poziom trudności jaki spotykamy w grach, wżadnym wypadku nie uważam sie za kogoś lepszego bo gram w Ds, uwazam natomiast, że ta gra daje wieksza frajdę niz te casualowe shity które sa wypuszczane na rynek. Tak jak napisal QuadDamage, DS to nie gra gdzie leci sie na pale do przodu a potem placze na „bezczelne” pułapki, tutja trzeba byc ostrożnym, to nie CoD którego mozna przejśc bez strzelania. Uwązma po prostu, że gry takie jak wspominany CoD

  63. Rozleniwiły graczy i zamiast cieszyć sie gra, to wszyscy oczekuja speedruna i bycia imba koksem od samego początku. Jeżeli garsz w DS na powaznie to nie ma mowy o śmierciu bo boss jest imba, to tylko i wyłacznie twoj błąd zawazył, że zostałeś trafiony i zabity, no a jak ktoś robi speedruna to nawet do bossa nie dojdzie bo tacy ludzie wykładają sie na metalowym dziku. Mam takie wrazenie, że zazdrościcie innym tej cierpliwosci do tej gry, bo tutaj nie ma naprawde zadnego ukrytego fenomenu, gra jest trudna.

  64. @BugenHagen Zgadzam się z Tobą co do poziomu trudności CODa i kupując Dark Souls miałem świadomość, że gra będzie trudna i że metoda ,,na Diablo” tu nie przejdzie oraz przyznaje satysfakcja gdy pokonało się jakiś wkurzający fragment albo ,,oszukało” AI jest ogromna jednak w pewnym momencie gra przestała mnie bawić a zaczeła tylko irytować a czarę goryczy przelało dla mnie Anor Londo głownie ze względu na walkę z dwoma bossami. Kiedyś na pewno wrócę do tej gry jednak na chwile obecną szkoda mi nerwów.

  65. @down „Gra wymaga cierpliwości”, „to, że zginąłeś, to wyłącznie twój błąd” etc. Ludzie. Jak macie czas, żeby cierpliwie skradać się centymetr za centymetrem, trenować na padzie palce jak pianista i wkuwać na pamięć wszystkie info i nazwy własne w grze, to tak, zazdroszczę. Bo to nie trwa godzinę, czy dwie, tylko godzin kilkadziesiąt, czy kilkaset. To są tygodnie, nawet miesiące. A ludziom takim, jak ja- zwyczajnie szkoda czasu na to wszystko. Ja mam ME, AC, B:AC, nowego TR, a Wy DS i tyle.

  66. Trailer kiepski, ale gameplay – cudo, zrobił mi niezłego smaka 🙂

  67. @truvneeck Jedyna rzeczą jaką zapamiętywałem to nazwa mats po jakie szedłem do danej krainy i to wsio… przestan pieprzyć takie głupoty jak nigdy w te gre nie grałeś, z księzyca sobie to bierzesz czy może masz czarodziejską kule? lubisz gry porste, nie wymagające myślenia, fajnie who cares, inni lubią coś bardziej wymagającego i dlatego, że wymaga to więcej czasu i myślenia to jest to gra zła?… kiedyś gry takie jak DS były codziennościa i nikt nie płakał na niebotyczny poziom trudności, era Codów, tyle

  68. @BugenHagen pokaż mi w którym miejscu nazwałem DS grą „złą”. Pograłem może kilka godzin na PC, na pożyczonej kopii. Nie odczułem żadnej przyjemności z obcowania z tym tytułem a i tak uważam go za ciekawy. Tyle, że nie dla mnie. To, że lubisz gry wymagające więcej czasu (i nie koniecznie myślenia), fajnie, who cares, co robisz ze swoim czasem.|hehe, śmieszy mnie takie porównywanie z tym „jak było kiedyś”. Nikt nie narzekał, bo nie było żadnej alternatywy. Gry po prostu były trudne i czasochłonne.

  69. I to było fajne, a teraz trwają tyle co kiedyś tutorial, szkoda słów.

  70. @truvneeck hej, hej, hej! Grałeś na POŻYCZONEJ kopii, tak? Więc jak wyjaśnisz to że gra jest na PC tylko na stema?

  71. Nie lubię kiedy pokazują granie na wypasionym ekwipunku. Zwłaszcza w trudnych grach. Potwór, który nie zabija Cię na 2 celne „strzały”? No thanks.|Na szczęście mam pewnośc, że tak łatwo nie będzie .

  72. A mi się nie podoba przenikanie broni i kawałków zbroi, potworów przez ściany. Gra byłaby piękna gdyby broń miała możliwość kolizji ze ścianą (zbroja) poza używaniem jej 🙂

Dodaj komentarz