
Cyberpunk 2077: Widok z pierwszej i z trzeciej osoby

Uważni internauci zauważyli ciekawe informacje dotyczące nowej gry CD Projekt RED, które znajdowały się w prezentacji z tegorocznego SIGGRAPH. Wygląda na to, że w Cyberpunk 2077 pogramy z widokiem z pierwszej oraz trzeciej osoby.
Prezentację możecie pobrać TUTAJ. W dokumencie dotyczącym Cyberpunk 2077 znaleźć można również takie informacje, jak gęste środowisko miejskie czy dużo personalizacji.

Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Widok z pierwszej i z trzeciej osoby”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W The Elder Scrolls się sprawdziło, zawsze lubiłem możliwość zmiany.
Nifrenithil – no właśnie średnio się tam sprawdziło, bo animacje w TPP były mizerne. Ale nie ma się czemu dziwić, Bethesda z profesjonalizmem ma mniej więcej tyle wspólnego, co jej produkty z dobrymi grami (czytaj: nic).
@Nifrenithil- mam nadzieje ze to rzeczywiście pomysł, który będzie pomocny a nie jakiś chwilowy wymysł.
Jeszcze nie czytałem/oglądałem, ale wciąż istnieje coś tak archaicznego jak „przeciek” ( to nie do końca przeciek, nawet kontrolowany ale niech będzie) w postaci prezentacji powerpoint ?!
@Boobr|-_-
A o tym nikt nie pisze? http:pl.thewitcher.com/KillingMonsters/
Jeśli widok TPP będzie ala Watch_Dogs a widok FPP ala Deus Ex:HR to będę zadowolony.
@Boobr animacja TTP faktycznie była do [beeep] i zgodzę się, że skyrim także był (wg. mnie) przeciętniakiem (co najwyżej), ale w takiego New Vegas grało mi się przyjemnie.|Co do tematu, to powiem, że o ile jakoś ten klimat cyberpunku mi tak średnio zawsze podchodził, to na tą produkcje czekam.
@down |Z tym, że NV zostało jedynie wydanie przez Bethesdę.
[beeep] się znacie. Możecie mieć swoją opinię o grze, ale to nie zmienia faktu, że Skyrim to solidna produkcja, jakieś można po TES oczekiwać. Bethesda akurat to profesjonalna firma i to widać po tym jak robi gry.
Skyrim jest solidną, ale nudną produkcją 😉
@boober, znawco od siedmiu boleści to powiwdz mi czym dla ciebie jest oznaka profesjonalizmu? COD i Assasins Creed sa produktami profesjonalnymi? Bo dla mnie właśnie taki Ubisoft i Activision nie sa profesjonalistami, poprzez swoje nieustanne powielenia, brak nowosci i robienie idiotow z klientow sprzedajac im co roku tego samego kotleta. Bethesta i THQ to firmy, ktore zawsze sie poswiecaly dla dobra gry, a nie swojego rachunku w banku.
Sporo gier było tylko TPP a w wielu z nich przydałby się tryb FPP, także cieszy, że będzie możliwość zmiany. Wyobrażacie sobie którąś część SH w FPP? To byłoby świetne xD
@Deathdealer|@Shibari|A ja myślałem że można mieć własną opinię w inernecie : Chyba się myliłem …
Deathdealer – ale co ma wspólnego CoD czy AC z tym co poruszyłem? Nawet nie lubię tych serii, a do tego po prostu twierdzę, że Bethesda jest nieprofesjonalna w procesie tworzenia swoich gier. Ilość bugów na metr kwadratowy w grach z jej stajni jest na tyle zatrważająca, że wydaje się potwierdzać moją teorię. Poza tym powiedz mi co oni tak naprawdę zrobili dla gatunku RPG? Poza wielkim, otwartym światem nie ma tam praktycznie nic. Mierne questy, nieciekawe postacie i dialogi jak z kiepskiego porno.
Z taką laską jak na zwiastunie to ja chętnie zagram w trzeciej osobie 🙂
bartik101 dobra rada . Wstań od komputera, wyjdź do ludzi i może spotkasz taką laskę 😀
@bartik: ładna to jest ta modelka, która uczestniczyła w procesie powstawania trailera. Graficy zchrzanili sprawę przekładając jej wygląd na ekran monitora…