rek
rek

Cyberpunk 2077: Ojca serii Dragon Age kusiłoby zasilenie szeregów CDP Red

Cyberpunk 2077: Ojca serii Dragon Age kusiłoby zasilenie szeregów CDP Red
Przeprowadzka do Polski byłaby jednak dla niego i jego rodziny „wyjątkowo trudna”.

Rodzimy Cyberpunk 2077 bez wątpienia rozpala umysły wielu graczy. Do wywołania ożywionej dyskusji wystarczył skromny wpis na Twitterze. W sieci nie brakuje natomiast przeróżnych plotek, dotyczących choćby obecności gry na najbliższych E3 (12-14 czerwca) nie tylko w postaci zwiastuna, lecz takżde grywalnego dema.

Zainteresowanie projektem studia CDP Red wykazuje też Mike Laidlaw, człowiek, który jeszcze jakiś czas temu pełnił rolę dyrektora kreatywnego serii Dragon Age, a w dorobku ma również scenariusz pierwszego Mass Effecta. Zapytany wprost przez dziennikarza Game Informera, przyznał, że kusiłaby go możliwości nawiązania współpracy z polskim developerem. Dlaczego? Laidlaw śpieszy z odpowiedzią:

Jestem gigantycznym fanem cyberpunku, „Neuromancer” to moja ulubiona powieść wszech czasów. William Gibson [autor wspomnianej książki – dop. red] mógłby pisać w toalecie, a ja organizowałbym małą pielgrzymkę do tego miejsca.

rek

13 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Ojca serii Dragon Age kusiłoby zasilenie szeregów CDP Red”

  1. Dla przypomnienia dla komentujących:): Mike Laidlaw to jak napisano powyżej pan od Mass Effecta a Mark Laidlaw to pan od fabuły Half-Life’ów.

  2. Na razie CDP jest nadal biedne w porównaniu do Blizzardów itp. Ich bogactwo to głównie status i ambicje, ale nie kieszeń (nie w porównaniu do konkurencji i przy ambicjach jakie mają). Nie mówię że są ogólnie biedni, tylko że nawet dużo bogatsi zazwyczaj mają mniejsze ambicje i bardziej boją się ryzyka…

  3. Wielu chciałoby mieć w swoim CV pracę nad Cyberpunkiem.

  4. Ja nie chciał bym by te wpływy, które ukształtowały bioware do obecnego stanu trafiły do cdp RED

  5. Wiedzmin był bardzo dobry, ale gdyby Cyberpunk osiągnął poziom Pierwszego Dragon Age lub Mass Effecta to już byłby idealny

  6. Darku22 jak można twierdzić, że wiedźmin był bardzo dobry a ,,gdyby osiągnął” mass effct i dragon age to było by idealnie skoro sam dodatek krew i wino przebił te dwie pozycje. No chyba, że mówisz o pierwszym wiedźminie. Techland duże corpo o czym ty mówisz ?

  7. @Muidus Jak dla mnie DA i MA były dużo lepsze, tam świat żył czułą się tę głębię, książki opowiadały o świecie, a nie były tylko itemkiem z tytułem puste w środku. Na dodatek ogromny wpływ jaki na to mieliśmy, może nie z zakończeniem do MA3 ale choćby jak świat DA:I Zmieniał się w zależnościod naszych wyborów, albo był ktoś nawet na reddicie dał kiedyś podsuowannie, że nasze decyzje w DA zmieniały 44 rzeczy w DA:I gdzie w wiedzminie 3 było to tylko 8 rzeczy z średnim wpływem. ale oczywiscie co kto lubi 😉

  8. Darku22 wybory w mass effect były bardzo ciekawe, ale ich finały w 3ce już nie, a w dragon age orgins przeszedłem, ale dwójki po 4h nie ruszałem. Swoją drogą mam książkę dragon age i nie czułem takiego klimatu jak można było by pisać o innych książkach dla wczesnych nastolatków.

  9. @fryingpan w sumie napisales to co sam chcialem napisac, jak maja z cyberpunka zrobic world of warcraft tylko ze wykastrowany z funu, to ja zdecydowanie podziekuje.

  10. @Muidus W Techlandzie są lepsze zarobki plus lepsze warunki pracy (lepsza organizacja). Co prawda ekipa nie przekracza 100 osób (przynajmniej podczas tworzenia Dying Light) ale jednak jest to 2 największy producent gier w Polsce.Niezgorzej być programistą w firmie portującej gry założonej przez Cenegę.

  11. Centek96 czyli 100 to nie korporacja jak mówił Darku22, nie ważne jakie maja warunki ważne co tworzą a na grę od techlandu czekam z utęsknieniem

  12. nieznajomy43 27 lutego 2018 o 22:44

    @Darku22 z tymi wyborami zgadzam się całkowicie. W W1 zrobili takie wielkie halo z wybieraniem stron a w W2 okazało się, że jedyna warta uwagi strona to Zakon. Nawet mogę się zgodzić, że studio nie podołało by temu ale to nie usprawiedliwia ich z „zerowania” postaci i z najlepszych broni oraz pancerzy z poprzednich części robienia zwykłych „śmieci”. :/

  13. Modlę się, by do tego nie doszło.

Dodaj komentarz