rek
rek

Cyberpunk 2077: Nowa łatka poprawia stabilność gry i usuwa błędy blokujące postępy

Cyberpunk 2077: Nowa łatka poprawia stabilność gry i usuwa błędy blokujące postępy
No, przynajmniej najczęstsze z nich.

Jak już dobrze wiemy, CD Projekt nie zamierza odkładać Cyberpunka na półkę (deklaracja mało zaskakująca, no ale się nie czepiajmy), a firma dalej stara się doprowadzić wersję na PS4 do stanu, w którym zostanie dopuszczona do sprzedaży w PS Storze. Niedawno na serwery trafiła aktualizacja 1.2, od tego czasu studio zdążyło zaś poprawić jeszcze kilka rzeczy.

Już teraz pobrać możemy więc patcha 1.21, skupiającego się przede wszystkim na poprawie stabilności gry. Developerzy uporali się też (tzn. taką mamy nadzieję) z niektórymi błędami mogącymi zablokować ukończenie poszczególnych zadań.

Lista zmian jest całkiem spora (znajdziecie ją TUTAJ), ale nie wydaje się, by Sony uznało obecny stan produkcji na PlayStation 4 za zadowalający.

rek

4 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Nowa łatka poprawia stabilność gry i usuwa błędy blokujące postępy”

  1. Gram na PS5 i jest super bez bubli i niedociągnięć! Watek główny jak i misje poboczne wciągają, ale reszta prostych zadań trochę przesadzona ilościowo odrzuca. Miasto jak i peryferia czasami robią wrażenie lecz ruch uliczny zwłaszcza na drogach sprawia wrażenie wyludnienia. Gra jest świetna jednak nie idealna, bo sprawia poczucie niedosytu. W Wiedźminie nie było takiego wrażenia tu czasami czuć sztuczność(ruch uliczny), ale ogólnie jest OK!

  2. Tradycyjnie: przechodnie, tłumy i ruch uliczny są beznadziejne i potrzebują być poprawione. Poza tym ja różwnież świetnie się bawię.

  3. I ja też się pod to podłącze, miasto wygląda na strasznie oskryptowane i bardzo bez życia 🙁

  4. Oj tak, bardzo brakuje tu takich losowych zdarzeń przypadkowych w stylu policji ścigającej przestępcę lub natrafienie na strzelaninę pomiędzy gangami. Jasne, są takie sytuacje jednak to wszystko w ramach zadań lub pytajników do odhaczenia na mapie.

Dodaj komentarz