rek
rek

Cyberpunk 2077 ma (być może) problemy, Gwint (chyba) zmierza na iOS-y i Androida

Cyberpunk 2077 ma (być może) problemy, Gwint (chyba) zmierza na iOS-y i Androida
Zaznaczmy jednak, że są to informacje (jeszcze?) niepotwierdzone.

Oferty pracy, jakie regularnie zamieszcza warszawskie studio, bywają kopalnią informacji na temat nadchodzących projektów. W lipcu ubiegłego roku poszukiwano, na ten przykład, programisty, który podjąłby się „stworzenia architektury kodu odpowiedzialnego za wehikuły i fizykę jeżdżenia/latania tymi wehikułami”, co może oznaczać, iż w Cyberpunku 2077 pojawią się właśnie takie rozwiązania.

Tym razem na stronie studia zespół odpowiedzialny za Gwinta poszukuje programisty gameplayu. Ów powinien legitymować się obeznaniem z Unity, C++ i C#, płynną znajomością angielskiego oraz – co nas najbardziej interesuje – „wiedzą na temat tworzenia gier multiplayer” i „zrozumieniem procesu produkcji tytułów mobilnych oraz zdolnością operowania na systemach iOS, Android i Windows Phone 8”. Oczywiście nie jest to potwierdzenie, iż karcianka Redów zmierza na mniejsze platformy (być może mowa o jakimś niezapowiedzianym jeszcze projekcie), ale szanse wydają się całkiem spore.

Jeden z użytkowników Neogafa zauważył też, że na krótko po premierze Krwi i wina zmienił się reżyser Cyberpunka 2077. Ów użytkownik, powołując się na dostępne sobie źródła (sam jednak podkreśla, by traktować jego informacje jako niepotwierdzone), twierdzi, iż prace, jakie podjęto przed zmianą reżysera (czyli przed rokiem 2016), zostały ostatecznie wyrzucone do kosza.

O komentarz poprosiliśmy przedstawicieli CD Projekt Red. Studio nie zdecydowało się odnieść do sprawy, gdyż „z zasady nie komentuje plotek”.

rek

31 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077 ma (być może) problemy, Gwint (chyba) zmierza na iOS-y i Androida”

  1. „(czyli przed rokiem 2016)”? A nie przypadkiem przed rokiem 2017? 🙂 Poza tym czerwiec 2016 to nie początek roku.

  2. Ojoj, ta ostatnia plotka nie wróży dobrze, jeżeli okaże się prawdą. FFXV pokazał, czym kończy się zmiana reżysera.

  3. @Poganin, problemem FFXV było to że kolejny reżyser budował na tym co stworzył poprzedni. Według plotki wszystko to co stworzył poprzedni dla Cyberpunk poszło do śmietnika więc sytuacja nie jest porównywalna.

  4. plotki i ploteczki jak ja to kocham. Pełna pewność i zaufanie do CDPR. wgl sie nie martwie

  5. Jakie CDA robi tytuły to ja nawet nie…

  6. @Poganin Uncharted 4 też pokazał, czym się kończy zmiana reżysera. Nadmienię tylko, że tam też wyrzucono większość prac sprzed zmiany do kosza. No i?

  7. Tego się obawiałem.

  8. Czy tylko ja mam takie wrażenie, że od pierwszego razu, kiedy usłyszałem o tej grze, to już czułem, że ten tytuł będzie nieudany?

  9. RadoxX, tylko Ty mogłeś mieć takie wrażenie, bo nikogo innego nie obchodzi co czułeś gdy pierwszy raz usłyszałeś o tej grze.

  10. Normalnie mam wrażenie, że CDA zamienia się w pudelka czy inne tałatajstwo. Nie ma to jak wrzucić artykuł, w którym informacje to tylko czcze spekulacje. To, że część z nich się sprawdzi, niczego nie zmienia. Robicie śmietnik. No ale pewnie się czepiam. Choć wątpię, że jestem w tym zdaniu odosobniony.

  11. Widzę, że kogoś boli tylna część ciała, bo może się okazać, że twórcy ulubionej gry, ci wspaniali Redzi nie podołają zadaniu i wypuszczą kichę. To, że udało im się z Wiedźminem, nie znaczy, że wszystkie ich tytuły będą tak samo idealne. Ach Redzi, tacy wspaniali, Wiedźmin 3 im się udał, potęga rynku polskiego.

  12. @RadoxX Nie tylko ty

  13. Wszczebrzeszyn 19 kwietnia 2017 o 17:02

    Nom, CD-Action od dawna przedstawia rynsztokowy poziom, a wszystkiemu winne są kłopoty finansowe i spadająca sprzedaż.

  14. wielki0fan0gier 19 kwietnia 2017 o 17:10

    Jeśli będzie ciąć na PC za 5000 zł, a fabuła i misje poboczne będą słabiutkie, studio pewnie zajmie się znowu Wiedźminem, ale z pozycji przegranego nawet Wiedźmina można schrzanić. Oby nie. Poza tym dziwię się, że studio zabrało się własnie za Cyberpunk. Symulacja pojazdów latających w grze RPG?. W Wiedźminie 3 w Novigradzie mnóstwo osób doświadczyło mocnych spadków wydajności, a teraz wyobraźcie sobie, że część NPC lata, a druga część jeszcze przechodzi ulicami… Od technicznej strony będzie ciężko.

  15. RadoxX, udzieliłem Ci lekcji języka polskiego, ale widzę, że nie załapałeś. Ból dupy mam co najwyżej z powodu analfabetyzmu Polaków, bo to też moja narodowość. Twoje profetyczne opinie o grze, o której nic jeszcze nie wiemy, nie wzbudzają we mnie żadnych emocji.

  16. Pewnie gra była za głęboka i rozbudowana, co się nie zgadza z ideologią CDPR.

  17. Jakos jestem spokojny o C2077. Redzi Wiedzminami pokazali, ze wiedza, jak robic co najmniej dobre gry. Byle poradzili sobie z aspektami technicznymi, a o reszte mysle, ze nie ma podstaw, by sie martwic.

  18. Pilav, jak sprzedajesz ludziom hamburgery w McDonaldzie to też jesteś taki pyskaty?

  19. Jeżeli w przyszłym roku na E3 nie zaprezentują gameplay’u z CP2077, oznaczać będzie, że z pracami są w głębokiej życi.

  20. Pilav nie smuć tyle…

  21. @RadoxX, nie jestem pyskaty, tylko czepialski, choć to też nie jest dobra cecha. Szkoda że nie doceniłeś mojego komentarza, była to cięta riposta na twojego potworka językowego. Miej więcej dystansu do siebie i doceniaj samokrytykę.

  22. @Tennessee, smucą ci co to przewidują klęskę Cyberpunka. I nie jest tak, że bronię tej gry, bo ja po prostu nic o niej nie wiem i tylko dziwi mnie że innym tak łatwo wyrokować bez praktycznie żadnych informacji o grze. Jeżeli przepowiednia RadoxXa się sprawdzi to wtedy będzie on pisał tu w komentarzach „a nie mówiłem”, „wiedziałem od początku”, „to było do przewidzenia” itp. Jeżeli przepowiednia się nie sprawdzi to RadoxX po prostu przemilczy sukces Cyberpunka. Tak to jest z tymi internetowymi prorokami.

  23. @Pilav,|Sorry, nie wytrzymyałem. Wytykasz komuś lapsusy językowe, a przyjrzyj się sobie samemu, czy aby sam nie popełniasz błędów językowo-logicznych. Przecinki zamiast kropek, brak przecinków tam, gdzie powinny być, używanie słów w nieodpowiednim kontekście. Purysta językowy się znalazł! Tym docenianiem „samokrytyki” to do**bałeś równo, pyszałku.

  24. „Pilav, jak sprzedajesz ludziom hamburgery w McDonaldzie to też jesteś taki pyskaty? ” A skąd wiesz gdzie on pracuje? Jakieś zwierzenia na PW ci robił? A nawet jeśli pracuje w McD to guzik ci do tego i tak tam również ma prawo niekulturalnego klienta zripostować w sposób który takich narwańców najbardziej zaboli czyli kulturalnie i grzecznie. A to że wypowiedział sie o analfabetyzmie popieram w 100% bo co raz więcej gówniarzy z „wyższych sfer” piszę jak typowe gamonie a maja sie za pępek świata.

  25. ah te polaczki, zawsze można sobie tu przyjść i się pośmiać z człowieczków którym w życiu nie wyszło i starają się pocisnąć innym żeby podnieść swoją samoocene „Co za ludzie co za naród”

  26. @geek > Teraz czekamy na twoje zwierzenia, bo sądząc po twoim komentarzu masz od cholery problemów z własną samooceną oraz tożsamością narodową. Może wyjedź do Irlandii jak tak bardzo nie lubisz tego kraju ? Najlepiej od razu jak mama da ci kieszonkowe …

  27. @Xellar |Każdemu zdarza się robić błędy, mnie również, zwłaszcza jeżeli piszę szybko. Nie mam problemu z tym, że mi wytykają błędy, a jeżeli błąd jest poważny to nawet oczekuję, że mnie ktoś poprawi. Wbrew twoim twierdzeniom wytknąłem RadoxXowi tylko jeden lapsus, bo akurat ten jeden stwarzał okazję do zażartowania. Tak, był to żart z czyjejś głupiej wypowiedzi, chodziło o to żeby się pośmiać, a efekt jest odwrotny, wszyscy śmiertelnie poważni, jeden oskarża mnie o ból dupy, drugi wyzywa od purystów jęz.

  28. @Xellar |Nie stawiam przecinków zamiast kropek, z tym zarzutem się nie zgadzam. Zdanie o samokrytyce jest w oczywisty sposób błędne. Miało brzmieć inaczej, ale niestety źle je zedytowałem. Najpierw napisałem „więcej samokrytyki”, a potem chciałem zmienić na „doceniaj krytykę”, lecz zapomniałem usunąć „samo”. Czy to hipokryzja, że wytykam błędy innym choć sam nie jestem bezbłędny? Moim zdaniem nie. Wszyscy popełniamy błędy, a wzajemne ich wskazywanie ma nas doskonalić, uczyć.

  29. Jeszcze dodam, że nie pracuję w branży gastronomicznej. RadoxX nic o mnie nie wie, jedynie próbował mnie sprowokować tym McDonaldem.

  30. czekam z niecierpliwością.

  31. „powinien legitymować się obeznaniem z Unity, C++ i C, płynną znajomością angielskiego oraz – co nas najbardziej interesuje – „wiedzą na temat tworzenia gier multiplayer” i „zrozumieniem procesu produkcji tytułów mobilnych oraz zdolnością operowania na systemach iOS, Android i Windows Phone 8″”|Jako osoba bezrobotna po przeczytaniu tego mam ochotę się zabić… serio

Dodaj komentarz