
Cyberpunk 2077: Fan dodał do gry tryb TPP [WIDEO]
![Cyberpunk 2077: Fan dodał do gry tryb TPP [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/8e08b360-1a59-4d36-82d4-ee4a489e600b.jpeg)
Doskonale wiedzieliśmy, że wyczekiwana od lat premiera nowej gry Redów będzie głośna… lecz chyba czegoś takiego nie spodziewał się nikt. Wersja pecetowa zachwyciła recenzentów (choć nie obyło się bez odrobiny zastrzeżeń), ale chwilę po debiucie Cyberpunka na jaw wyszedł marny stan techniczny produkcji na starszych konsolach. Skończyło się to usunięciem tytułu z PS Store’a oraz posypaniem głowy popiołem przez zarząd – to ostatnie nie mogło jednak naprawić poważnych strat wizerunkowych. Z drugiej strony cała sytuacja nie przeszkodziła w osiągnięciu sprzedaży przekraczającej 13 milionów kopii.
Ponieważ developerzy od tygodni pracują nad kolejnymi poprawkami, nie mamy chyba co liczyć na szybkie pojawienie się w grze oficjalnego trybu TPP. Jego brak przeszkadza zaś części graczy, którzy wciąż nie mogą pogodzić się z decyzją CD Projektu o prezentowaniu akcji z perspektywy pierwszoosobowej. Na szczęście zawsze można liczyć na kreatywność fanów – Jelle Bakker wziął się za tworzenie moda pozwalającego obserwować poczynania naszej postaci zza jej pleców. Efekty nie są może na razie oszałamiające, ale jak zaznacza sam autor, do końca prac jeszcze trochę zostało.
Moda TPP do Cyberpunka 2077 znajdziecie TUTAJ.

Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Fan dodał do gry tryb TPP [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Walka musi fajnie wyglądać, jak nawet w FPP czasem widać jak ręce lub nogi się rozciągają na dwa metry.
Konsolowcy będą zachwyceni, przestaną narzekać że „grają kamerą”. O ile w ogóle pograją.
@Drogba była też plotka, która głosiła, że gra była już gotowa na premierę wersji 1.0
@Drogba Tak z ciekawości – skąd ta plotka o nowej czerwcowej wersji CP? Oraz o pisaniu nowego kodu na konsole? Jakieś źródła?
@ Droga. Cyberpank 2.0 w czerwcu byłby tylko dowodem na to, że ta gra wyszła za wcześnie. Jak dla mnie to o dwa lata za wcześnie. Bo gdyby jeszcze ze 2 lata nad nią popracowali to nie wycieli by tylu mechanik i nie skrócili głównej fabuły.
DeeJayHMC, no niby tak ale ta gra w 2022 byłaby już dosyć przestarzała. Już dziś nie robi takiego wrażenia jak się zapowiadało a co dopiero w 22.
Tylko FPP. Lepsza immersja
Może przy okazji wersji multi CDP sami taką opcję dodadzą
Dla mnie FPP pasowało do gry. Lepiej można się było wczuć w rozmowy i akcje na ekranie. Jedynie przełączałem widok przy jeździe autem lub motorem bo lepiej było widać trasę. Dodatkowy plus był taki, że spokojnie ubierałem nawet głupio wyglądające ciuchy jeśli miały dobre parametry bo nie widziałem jak kretyńsko prezentuje się V :D.
Ale mogliby dodać chociaż opcję, że jak się z kimś rozmawia, to kamera nas pokazuje, jak chociażby jest to zaimplementowane w Wolfenstein The New Order (cutscenki fabularne, tyle że w CP77 interaktywne). Bo inaczej ubieranie bohatera w ciuszki (zresztą obleśne, kto wymyślił, by jakieś klapki albo różowe shorty i purpurowe okulary robiły za armor??? Jeśli tak, to chociaż dla niektórych mogliby dodać jakieś garnitury albo strój Neo z Matrixa) nie ma żadnego sensu.
@Fallschirmjager ale przecież są w grze garnitury i płaszcze. Tylko musisz szukać w odpowiednim sklepie. Z przeciwników raczej rzadko wypadają bardziej eleganckie stroje.
@Fallschirmjager To chyba inspiracja Vampire the Masquerade: Bloodlines. Szczególnie pancerzami Malkaviana 😉 @kylson Na 4chanie odpowiadał na pytania rzekomo anonimowy dev z CDPR. Mogła to być też ściema. Z innych info było, że Kiciński ma podobno zrezygnować, że jeden z zarządzających projektem grał w grę dopiero w okolicach premiery, że część decyzji wymuszali oderwani od rzeczywistości zarządzający, że aby zdążyć z premierą usunęli ok 50 000 linijek dialogu, że można było wejść do większości budynków
(co jeśli pamiętacie CDPR obiecywał już dawno temu), że zarządzający kazali usunąć ogromną lokację pod ziemią, bo im nie pasiła, że Keanu miał być tzw. wrogim SI a jego rola była ograniczona, a główną fabułę przerobiono po zaangażowaniu Reevesa (poprzedni Silverhand miał być lepszy, szalony „jak Foltest na prochach”), co pokazuje, jak wielkim błędem jest angażowanie do gier celebrytów, podobno zarząd wpłynął na obecny obraz gry i więcej teraz nie pamiętam. Czy to ściema, czy prawda, to się okaże 🙂
@JerichoHorn a moim zdaniem angaż Keanu to był świetny pomysł i bardzo mi się podoba motyw jego relacji z V. Dla mnie to jeden z najmocniejszych punktów fabuły Cyberpunka. Jedynie błędem mógł być moment w którym powstała decyzja o wciągnięciu go do projektu i przerobienie historii by kręciła się wokół niego. Nie dowiemy się już jak wyglądała by historia bez tej decyzji ale wątpię by zmieniali ją gdyby była fabularnym majstersztykiem.
Relacja V z Silverhandem jest świetnie napisana, ale czy zrobienie z Cyberpunka gry akcji było tego warte? Jak się poczyta wypowiedzi Pondsmitha (2017) to wynika z nich, że wcześniej CP2077 normalnie pozwalał wybrać klasę postaci jak np. dziennikarz, rockerboy itp. Z gatunku action cRPG to mamy tu co najwyżej niezbyt zaawansowany rozwój postaci i opcje dialogowe. Szkoda, zwłaszcza, że gra jest oparta na podręczniku gry RPG.
Jednak wolę tryb FPP.