rek
rek
06.11.2012
8 Komentarze

Curiosity: What´s Inside a Cube – Nietypowa aplikacja Molyneuxa już jest

Curiosity: What´s Inside a Cube – Nietypowa aplikacja Molyneuxa już jest
Dzisiaj na iOS i Androidzie zadebiutował pierwszy z eksperymentów Petera Molyneux i jego nowej ekipy 22 Cans – Curiosity: What’s Inside a Cube. Tysiące graczy uczestniczy w dokopywaniu się do serca tajemniczej kostki. Co czeka na szczęśliwca, który dotrze do samego serca sześcianu jako pierwszy?

Na stronie internetowej projektu ujawniono, że osoba, która jako pierwsza przekopie się do serca kostki otrzyma link do filmu. Nagranie ujawni mu „wielką tajemnicę”, która – jak powiedział niegdyś w jednym z wywiadów sir Peter Molyneux – może zmienić jego życie.

W chwili obecnej kilka tysięcy graczy zdołało zniszczyć już połowę pierwszej warstwy pokrywającej wirtualny sześcian. 625 osób kupiło łącznie milion płatnych kilofów, które przyspieszają proces dokopywania się do środka kostki. W sumie wydano też 2 miliardy wirtualnych monet nabywanych za prawdziwe pieniądze.

Curiosity: What’s Inside a Cube dostępne jest na iOSAndroidzie całkowicie za darmo (na systemie Google’a aplikacja pojawiła się z drobnym poślizgiem).

rek

8 odpowiedzi do “Curiosity: What´s Inside a Cube – Nietypowa aplikacja Molyneuxa już jest”

  1.   Dzisiaj na iOS i Androidzie zadebiutował pierwszy z eksperymentów Petera Molyneux i jego nowej ekipy 22 Cans – Curiosity: What’s Inside a Cube. Tysiące graczy uczestniczy w dokopywaniu się do serca tajemniczej kostki. Co czeka na szczęśliwca, który dotrze do samego serca sześcianu jako pierwszy?

  2. o jednak jest android 🙂

  3. Co za błędy! Pieniądze znikają po ponownym uruchomieniu aplikacji. Mój rekord jest wyższy niż ilość pieniędzy jaką mam!

  4. Ludziom dziś można wszystko sprzedać.

  5. Czekam na Let`s Play`e na Youtubie.

  6. Nagrodą jest trailer z datą wydania HL3.

  7. A kiedy PC/Facebook?

  8. 2 miliadry monet = nikt się jeszcze na diamentowy kilof nie skusił… Peter chyba przesadził|BTW, wiecie, jak się te monety kupuje ?

Dodaj komentarz