rek
rek
14.10.2017
Często komentowane 14 Komentarze

Cuphead rozchodzi się jak ciepłe bułeczki

Cuphead rozchodzi się jak ciepłe bułeczki
Gra sprzedała się w naprawdę imponującym nakładzie.

Od premiery stylizowanego na stare kreskówki Cupheada minęły zaledwie tygodnie, a MDHR studio może już otwierać szampana. Według wpisu, który twórcy opublikowali na swoim twitterowym koncie, grę kupił już ponad milion osób. Nie obyło się, rzecz jasna, bez stosownych podziękowań:

Dziękujemy wam z całego serca!!! Cuphead sprzedał się w ponad milionie egzemplarzy!

Sukces Filiżankogłowego nie powinien nikogo dziwić, bowiem gra spotkała się z rewelacyjnym przyjęciem zarówno ze strony mediów, jak i graczy, notując na Metacriticu średnie ocen 89% (PC) i 87% (XBO). Naszą recenzję przeczytacie już w CDA 12/2017 już we wtorek.

rek

14 odpowiedzi do “Cuphead rozchodzi się jak ciepłe bułeczki”

  1. Gra sprzedała się w naprawdę imponującym nakładzie.

  2. Czekam na żenujący fanbase który zepsuje mi growe doświadczenie tak samo jak Undertale.

  3. Pierwszy przyzwoity ex na Xboksa one… Cóż, lepiej późno niż wcale :p

  4. Jak ciepłe kubeczki.

  5. A co ma fanbase do doświadczenia płynącego z gry? Lol XD

  6. @ja0lek|Z tym że to nie jest ex na Xbox One. Można też grać na PC :P@SHADOW00713|Co ma fanbase do gry? Zrozumiałbym gdyby to była gra multi, ale nikt ci nie będzie przeszkadzał podczas gry w singlu.

  7. @ja0lek – a i tak większość z tego miliona to sprzedaż pecetowa. Wczoraj Steam Spy pokazywał 576 000, dzisiaj już 602 000. A jeszcze jest GOG i pewnie Windows Store.

  8. Nie dziwię się. Nowa gra, dobrze rozreklamowana w serwisach społecznościowych i okołogrowych oraz w miarę tania. Można ją dostać za około 60zł, a to naprawdę nieźle.

  9. Tak naprawdę jakby youtuberzy jej tak ochoczo nie nagrywali, to sprzedaż byłaby o wiele słabsza. xD

  10. Początkowo mogło wydawać, że Cuphead to kolejna platformówka jednak wyróżnia na tle innych ciekawym designem poziomów i bossów, dodatkowe plusy to dobra grywalnością i wysoki poziom trudności, który motywuje do grania.

  11. I dobrze. Jeśli poczytacie to autorzy włożyli w grę dużo pracy, łącznie z braniem kredytu. Przypomnę wam że każda klatka w grze jest ręcznie rysowana,i to nie na komputerze tylko klasycznie – na papierze. Dzięki niezłej reklamie, zamieszania z dziennikarzami i teraz rozgłosowi przez YouTube’rów ma taki rozgłos na który zasługuje.

  12. Niska cena, szeroka reklama i sama gra to naprawdę niezły kawał dobrej rozgrywki 🙂 Kupiłem i nie żałuję, chociaż przyznam że zajmie mi trochę czasu jej przejście 😛

  13. Ciekawe, że takie Teslagrad już tak rozchwytywane nie było. Niby w sumie się sprzedały w 1,6 mln egzemplarzy, ale było tego tyle w bundlach, że zastanawiam się, na ile to się przełożyło na wynik finansowy.

  14. Nieźle jak na grę – tu cytat – „na silniku od kopiuj-wklej FPSów” (czyt. Unity)

Dodaj komentarz