rek
rek
10.10.2020
10 Komentarze

Crucible: Sieciowa strzelanka już niedługo pozostanie tylko wspomnieniem

Crucible: Sieciowa strzelanka już niedługo pozostanie tylko wspomnieniem
Amazon kasuje nierentowny projekt, a jego fanom oferuje pełną refundację.

Crucible, darmowa strzelanka produkowana przez Amazon, już od momentu majowej premiery nie była tworem wybitnym. Recenzenci zgotowali jej dość chłodne powitanie (średnia ocen na Metacriticu wynosi obecnie 56%). Nie dziwi więc fakt, że developer, ekipa Relentless Studios, na początku lipca wrócił ze swoim dziełem do fazy zamkniętej bety. Taki ruch miał na celu ułatwienie prac nad potrzebnymi poprawkami i nowymi funkcjami.

Cóż, według najnowszych doniesień programiści już niedługo zaniechają reanimacji swojego działa. Wszystko ma związek z naprawdę mizerną popularnością Crucible. Jak podaje SteamCharts, niespełna pół godziny temu przy strzelance bawiło się zaledwie 7(!) osób. Dobowy peak to natomiast 67 graczy. Z oficjalnego komunikatu wynika, iż Amazon zaoferuje fanom gry pełną refundację poniesionych kosztów. Jeśli sprawa was dotyczy, to powinniście zajrzeć pod TEN adres. Serwery dedykowane niestandardowym potyczkom będą aktywne do 9 listopada 2020 roku.

Co istotne, pracownicy Relentless Studios będą teraz wspierać prace nad innymi tytułami, wśród których znajdziemy choćby MMORPG-a New World (jakiś czas temu jego premiera została przesunięta na przyszły rok) oraz tajemniczy projekt osadzony w świecie „Władcy Pierścieni”.

rek

10 odpowiedzi do “Crucible: Sieciowa strzelanka już niedługo pozostanie tylko wspomnieniem”

  1. I było trzymać tych developerów 4 lata w zamrażarce?

  2. W sumie trudno się dziwić. Rynek został już nasycony, a nawet i przesycony batl rojalami wszelakiej maści i teraz tylko najwięksi gracze tego segmentu mogą liczyć na zainteresowanie graczy.

  3. A wystarczyło gówna nie ukleić

  4. Typowy hero shooter, kiedy na rynku mamy od groma hero shooterów. No kto by się spodziewał.

  5. Bitwa o Śródziemie 3 pls.

  6. @tommy50 no niestety młodsi graczy to idealny cel dla producentów gier, dobra reklama może ich łatwo kupić wystarczy spojrzeć na Overwatch typowy średniak ze sprawdzonymi pomysłami, który się sprzedał dzięki dobremu marketingowi Blizzard, nic nie można na to poradzić branża gier zmienia w złym kierunku.

  7. @Tommy50 Dokładnie, zero kreatywności, pomysłowości i różnorodności na rynku – to dla gówniarzy. Wszystkie FPS powinny być klonami coda robionymi w klimatach 2edgy4me, tylko w takie gry grają dorośli.

  8. niech to zdycha razem z Avengersami.

  9. Amazon to idealny przykład firmy, która udowadnia, że nieważne jak dużo masz siana, to jeśli nie masz pomysłu i nie wkładasz choć grama serca w tworzoną gierkę to nic z niej nie będzie. Z New World też nic nie będzie, sami zobaczycie. Ja ogólnie wiem, że prezes Amazona to chce podbić cały świat i każdą branże ale… Jednak tej gamingowej może lepiej niech nie rusza 😉

  10. Nie zgodziłbym się, że nie da się jeszcze uatrakcyjnić formuły battle royale, żeby przyciągnąć nowych graczy – taki Hyper Scape od Ubifotu wyszedł chyba mniej-więcej w tym samym czasie, a poradził sobie znacznie lepiej i to przy mniejszym budżecie, dodając dynamiczną zmianę broni i parkour.

Dodaj komentarz