rek
rek
26.04.2013
Często komentowane 38 Komentarze

Counter Strike: Global Offensive ? A jednak, będzie płatna przepustka sieciowa. Za ile? Na co?

Counter Strike: Global Offensive ? A jednak, będzie płatna przepustka sieciowa. Za ile? Na co?
  Plotki plotkami, wreszcie jednak Valve potwierdziło fakty. Counter Strike: Global Offensive doczeka się płatnej przepustki sieciowej. 

Przepustka będzie kosztowała 2,99 dolara (około 12 złotych) i umożliwi dostęp do oficjalnych niskopingowych serwerów, na których będzie można grać w siedem najlepszych, stworzonych przez graczy map do Counter Strike: Global Offensive.

Gracze posiadający przepustkę będą mogli zaprosić do udziału w meczach na tych mapach także swoich nieposiadających jej znajomych. Co ciekawa zyski ze sprzedaży przepustki mają trafić do twórców wspomnianych wyżej map.
 

rek

38 odpowiedzi do “Counter Strike: Global Offensive ? A jednak, będzie płatna przepustka sieciowa. Za ile? Na co?”

  1.   Plotki plotkami, wreszcie jednak Valve potwierdziło fakty. Counter Strike: Global Offensive doczeka się płatnej przepustki sieciowej. 

  2. Calkowicie nie potrzebne. Jakby malo bylo serwerow nieoficjalnych, a ranked mm i tak gra sie praktycznie tylko na kilku starych mapach.

  3. pieniądze mają trafić do twórców. Powinien być mały dopisek mówiący że tylko 10% trafi. Wszyscy znamy politykę gigantów. Nie puszczaliby czegoś takiego, gdyby nie mieli z tego zysku.

  4. Poza tym wszyscy grają na de_dust 2 i 1, ewentualnie trafi się de_train i de_aztec.

  5. A propos Gigantów (to Pan od STEAM jest troszkę inny 😉 i wiadomo że nie cała kwota trafi do twórców ale ok 70-75 % reszta jest dla steam

  6. Pomysł dobry, jeżeli rzeczywiście część kasy trafi do twórców map. Ja sam chętnie pogram na nowych mapkach – ile można grać w de_dust 😛

  7. Pomysł trafiony,nawet jeśli dostaną te 10% to nic jak dla mnie. Ludzie projektują mapy wydaje mi się,że dla zabawy a nie dla zysku 😉

  8. Właśnie wyczytałem, że to będzie czasowy dostęp do tych map – do 31 czerwca. To już jest absurdalne! Swoją drogą cdaction moglibyście dokładniej newsy podawać…

  9. @kisiel 10%, bo oni dali ci narzędzia i grę. To nie jest akcja charytatywna

  10. @kisiel231 Nie grasz w tę samą grę co ja. Mam chyba 400 godzin, większość na Turniejowym – nigdy nie grałem Turnieju na de_dust, raz (!) trafił się de_aztec. Gra się de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_train – w tej kolejności. Czasem trafi się cs_militia / cs_assault, rzadko cs_italy.

  11. I warto dodać że większa ilość map byłaby urozmaiceniem. Może po tym okresie Operation Payback coś wleci na stałe na serwery Valve’a?

  12. Uważam, że płacenie za cokolwiek w grze, za którą już zapłaciłeś to przesada (oczywiście oprócz MMO). Dobrze, że chociaż jakaś część zarobków trafi do twórców map.

  13. @kisiel231 Ty pierwszy raz słyszysz o Valve? Słyszałeś o TF2? Tam za sprzedaż przedmiotów, które zrobił dany gracz dostaje on na konto x% kasy ze sprzedaży. Nie wiem jak jest w DoT2. Bardzo dobry pomysł, gdyby myśliciele z EA i Acti pomyśleli nadal były by mody do gier, map packi do moderów/maperów, gdzie kasa szła by dla wydawcy i jakiś procent dla graczy z talentem. I sprzedaż była by znacznie większa. @pio6 Nikt nie każe Ci grać na dedykowanych serwerach z mapami od graczy.

  14. Ja tam wole takie rozwiązanie niż w BF3 (w przybliżeniu 1240506190298312 dodatków i konto premium).Tu nikt ci nie każe grać na mapach moderów a kasa idzie do samych twórców a nie do wydawcy.

  15. a pominąłem jeszcze bany za shadery do gry…

  16. Czyli, jeśli mam przepustkę i zaproszę kogoś bez przepustki to wchodzi na legalu? To złożyć się w 4 osoby po 3 złote (;d) i niech jedna kupi i jest git.

  17. @rak474: Chyba tak to wygląda – zapraszasz znajomych ze Steama i grają z Tobą. Podobnie było z mappackiem do Payday. Szkoda tylko, że te mapki do CS będą dostępne tylko dwa miesiące…

  18. Kupiłem to. Jako fan cs-a

  19. Wie ktoś czy np jak kupie raz przepustkę to będę miał na stałe czy tylko jak wejdę na jakiś serwer to później znowu będę musiał kupić przepustkę ?

  20. Mam nadzieję, że ta „przepustka” będzie płatna tylko raz. W innym razie niech złodzieje oddaja pieniądze

  21. Geeez, te tematy są coraz gorsze. Przepustka jak przepustka ale kasa idzie na twórców, cała.

  22. Valve to nie EA, dają 100% kasy dla twórców, jak w TF2, nieogary

  23. Gry schodzą na psy. Jeszcze kilka lat temu mikropłatności w płatnych grach były rzadkością. Teraz mamy mikropłatności, dodatkowo płatne specjalne edycje gier, zalew DLC, konta premium ? I ja się pytam co będzie następne ? Czy wydawcy gier mają granicę swojej chciwości ? Pewnie niedługo kupując grę będziemy musieli wydać drugie tyle na mikropłatności, żeby była w ogóle grywalna. Najgorsze jest to, że kupujesz grę i dopiero później producent dodaje jakiś chamski, perfidny sposób na wyciągnięcie kasy od gracza

  24. @mateo91g Chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem i nie rozróżniasz różnic między tym DLC czy „przepustką” albo DLC od niektórych wydawców jak EA. Ja nie widzie nic w tym złego jak dla mnie to jest jeden z najbardziej sensownych i uzasadnionych sposobów na wyciąganie kasy od graczy. |Brawo Valve i oby tak dalej:)

  25. Ten zapis o znajomych jest najciekawszy. Wychodzi, na to że będzie można zrzucić się w paru ludzi i bez przeszkód grać na mapkach za parę grosz…centów.

  26. @mateo91g – nie potrafisz czytać? pisze wyraźnie, że zyski ze sprzedaży trafią do twórców tych 7 najlepszych map, które będą na wspomnianych serwerach… Czy to według Ciebie jest wyciąganie kasy, że Valve promuje modding i nagra najlepszych modderów? Ty gdybyś coś stworzył do tej gry nie ucieszyłbyś się na wiadomość, że chociaż zrobiłeś to „bezinteresownie”, to dostaniesz teraz za to kasę?

  27. Wiesz – nie wiem jak możesz porównywać działania Valve do tego co robi takie EA… Tutaj przyjdzie Ci zapłacić śmieszne 10 zł, które w dodatku trafi nie do Valve tylko do modderów, którzy zostaną w końcu nagrodzeni za swój trud i wkład w Twoją dobrą zabawę. A EA? EA wręcz walczy z modowaniem ich gier – i walczy tylko po to żeby sami mogli wycinać z nich stuff i sprzedawać ów w dodatkach kosztujących po 50 zł….

  28. Wkraczamy w erę gdzie logowanie sie na serwery w zakupionej przez nas grze zaczynaja być płatne?

  29. W GO można równie dobrze grać bez tego passa 😛 O co wam chodzi ludzie!? Przecież to jest opcjonalne, zresztą podobny sposób zastosowali w TF2 i jakoś nikt nie płakał. Poza tym większość kasy z zakupu tego passa leci do graczy, którzy te mapy stworzyli.

  30. TE MAPY CAŁY CZAS SĄ ZA DARMO! Teraz po prostu za 2,99 euro można wykupić do nich dostęp na OFICJALNYCH serwerach Valve w trybie Classic Casual, a CAŁY CZAS można grać na nich na innych serwerach (np. dedykowanych itp.), jeśli dobrze zrozumiałem. A ponoć na nieoficjalnych serwerach mało osób gra w te mapy (chociaż może teraz się to zmieni)…

  31. Jednak (o ile się nie mylę), to chyba nie ma oficjalnych polskich serwerów Valve, więc raczej nie jest to dla nas opłacalne – lepiej wejść po prostu na jakiś polski serwer z wyszukiwarki w grze – chociaż to już wtedy od admina serwera zależy jakie da mapy. I MOŻNA GRAĆ W NIE ZA DARMO (jeśli ktoś, kto obsługuje serwer umieści te mapy na nim – dla niego i dla nas te mapy ciągle będą darmowe).PS Przepraszam za powtórzenia etc.

  32. Zresztą jest temat na forum Steam oraz (na górze) link do ich bloga – http:forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3114143

  33. No to spoko… zaczęło się od HL i darmowego dodatku CS, a skończyło na „przepustkach”, co by sobie można było pograć „komfortowo”. Dobra z tego jest sprawa, że twórcy map dostaną cos z tego. Oby Valve (w co wątpie) nie wprowadziło tego pomysłu na szersza skalę, a profity zostawiało u siebie.

  34. Od 11 lat gram w MoH Allied Assault i od 7lat w Cs 1.6, gry kultowe.

  35. Nie modderów a mapperów. To spora różnica. Robić mapy to nie jest jecze modowanie gry.

  36. To jest wspieranie „zwykłych graczy” którzy robią darmowe mapy do cs:go. Większość z twórców map które zostaną dodane znam i nie jeden raz z nimi rozmawiałem, naprawdę wspaniali ludzie i ciesze się, że mają szanse zarobić prawdziwe pieniądze za swoje naprawdę wspaniałe prace jakimi są mapy do cs:go (Wszystkie mapy powstały przez użytkowników gamebanana sam jestem częścią tej grupy – brains collector może znacie mnie ze skinów broni do css i csgo:) ) Brawo dla Valve za tą inicjatywe !

  37. Niedługo, żeby wszyscy zrozumieli, trzeba będzie redagować newsy w ten sposób:|1. Na oficjalnych serwerach będzie można zagrać w fanowskie mapy;|2. Żeby można było, trzeba zapłacić $3;|3. To jest opcjonalne (można dalej grać za darmo na tych mapach na innych serwerach);|4. Pieniądze trafią w x% do twórców map|itd.|@Paindemonium – nikt (a przynajmniej nie Valve) nie każe Ci za nic płacić dodatkowo. To jest atut tej firmy, że masz opcje. I nawet jak za coś nie zapłacisz, nie znaczy to, że w coś nie zagrasz…

  38. Nie gram w CS-a, ale tysiąc razy wolę to niż mikropłatności „karabin za jedyne 0.79 centa” które pozbawia całej satysfakcji z przedmiotów.

Dodaj komentarz