
Conan Exiles ze wsparciem dla modów

Jak ogłoszono na oficjalnej stronie gry, najnowszy Conan pozwoli graczom na swobodne tworzenie dowolnych modyfikacji, w tym nowych potworów i przedmiotów. Będzie to stosunkowo proste dzięki udostępnieniu opartych na Unreal Enginie narzędzi modderskich. Trafią one w ręce użytkowników wraz z premierą wczesnodostępowej wersji gry, która będzie miała miejsce już 31 stycznia. Po zrealizowaniu swego pomysłu będzie można się nim podzielić z innymi za pośrednictwem Warsztatu Steam.
Potencjał narzędzi można wykorzystać na prywatnych serwerach. Każdy gracz będzie miał możliwość powołania do życia własnej wersji świata i dostosowania jej do swojego widzimisię, np. wyłączyć cykl dnia i nocy, zrezygnować z konieczności uzupełniania zasobów wody albo uczynić swój świat prywatnym, by odciąć się od innych.
Granie na własnym serwerze zdaje się o tyle kuszącą opcją, że te oficjalne (m.in dla hardkorowców, purystów i miłośników odgrywania ról – czymkolwiek te kategorie okażą się w praktyce), będą czyszczone co 30 dni. Przynajmniej w czasie testów.

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Conan Exiles ze wsparciem dla modów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
I prywatny
Nic nowego i nic nowego.
Czy będzie możliwość dodawania opcji dialogowych do NPC? Survival i PVP są kuszące, ale jakaś próba wdrożenia historii może być ciekawa, szczególnie w tym uniwersum.
czyli co 30 dni pogram i tzw wipe serwera??
Ech, można się było spodziewać. Teraz czekam na „mod pozwalający na rozebranie postaci do naga” (tak jak w ruście – banda biegających golasów zabije wizję świata)
@kiogu1 no tak…golizna to w świecie Howarda przecież coś niezwykłego.