rek
rek
20.09.2013
10 Komentarze

Clang: Kickstarterowa wpadka

Clang: Kickstarterowa wpadka
Nie taki Kickstarter piękny, jak go malują. Twórcy szermierczego symulatora Clang, promowanego przez Neala Stephensona, powiadomili, że prace zostały wstrzymane. Powód? Wysuszenie wiaderka z zebranymi pieniędzmi.

Subutai Corporation poinformowało, że prace nad Clang zawieszono – obecnie twórcy będą „dłubać” przy grze po godzinach, a projekt znów ruszy pełną parą, kiedy uda się zdobyć dodatkowe fundusze od nowych inwestorów. Nie obyło się bez narzekania na wielkich wydawców i przemysł nieskory do wspierania innowacji. 

Clang nie umiera, lecz zapada w śpiączkę, w trakcie której z pewnością zrodzą się kolejne dyskusje o sensie Kickstartera w branży gier.

rek

10 odpowiedzi do “Clang: Kickstarterowa wpadka”

  1. Nie taki Kickstarter piękny, jak go malują. Twórcy szermierczego symulatora Clang, promowanego przez Neala Stephensona, powiadomili, że prace zostały wstrzymane. Powód? Wysuszenie wiaderka z zebranymi pieniędzmi.

  2. Orthomyxovirus 20 września 2013 o 17:14

    Co niektórzy myślą że jak zbiorą fundusze przez kickstarter to tak jakby złapali boga za nogi, cóż życie pokazuje że jest zupełnie inaczej, i ta sytuacja jest kolejnym potwierdzeniem

  3. @Orthomyxovirus – ale dlaczego niby nie zlapali? Przeciez wzieli kupe kasy. A wiadomo jak duzy jest team develeperski? Czy w ogole nad czyms pracowali od czasow zbiurki? Ze znanych faktow jest tylko jeden – dostali pol banki, ktore przetuptali. Reszty sie chyba nigdy naprawde nie dowiemy.

  4. A dużo tej forsy zebrali? Bo jak nie, to nie ma co się ich czepiać.

  5. @Moooras Wcale nie tak mało.|www.kickstarter.com/projects/260688528/clang/posts/604023

  6. @Moooras – ponad pół miliona amerykańskich zielonych… Czyli całkiem sporo. Bądźmy szczerzy – gra która nie potrzebowała żadnych drogich licencji, tylko dobrych grafików, programistów, animatorów, etc. – taka kasa powinna im starczyć na wydanie przynajmniej bety, a tymczasem gdzieś ją zwyczajnie przepieprzyli (krótko mówiąc – zarządzanie finansami projektu leżało i kwiczało).

  7. HOW COULD THIS HAPPEN!?

  8. Pewnie większość wydali na robienie kontrolera do gry, i nie zostało im wystarczająco żeby dokończyć samą grę. Powinni oddzielnie zebrać pieniądze na stworzenie kontrolera, a potem dopiero wziąć się za grę.

  9. Popili, pojedli i chcą więcej!!!

  10. Zbyt mało długich mieczy w ostatniej nagrodzie ;_;

Dodaj komentarz