
CD Projekt: Spółka zaprezentowała nową strategię działania [WIDEO]
![CD Projekt: Spółka zaprezentowała nową strategię działania [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/da2b16ef-1ff6-4b09-b166-f6e995ba834d.jpeg)
CD Projekt – jeden z najważniejszych przedstawicieli branży interaktywnej rozrywki – będzie… zmieniał się na lepsze. Z nakreślonych właśnie planów jasno wynika, że spółka zamierza tworzyć innowacyjne gry, które podbiją serca milionów konsumentów.
Usprawniony system rekrutacji pracowników, nowe podejście do ogólnego marketingu i lepsze wsparcie dla już posiadanych zasobów kadrowych – to jedne z filarów nowej strategii rozwoju. Strategii mającej zagwarantować kolejne sukcesy. Dodatkowo kierownictwo CDP-u będzie zabiegało o lepszą komunikację (zarówno zewnętrzną jak i wewnętrzną). Zapewne to pokłosie problemów, które spotkały Cyberpunka 2077.
Jeśli już o tej produkcji mowa. Oczywiście gra otrzyma kolejne aktualizacje i poprawki. Łatka 1.2 wpisuje się w program priorytetowego wsparcia. Redzi skupili się na poprawie jakości swojego dzieła. Dopiero później przyjdzie czas na premierę darmowych dodatków.
W nową strategię rozwoju wpisuje się również ugruntowanie współpracy z Digital Scapes. Kanadyjskie studio będzie teraz integralną częścią rodzimej spółki (jako CD Projekt Red Vancouver). Całą operację skomentowano w następujący sposób:
Dobrze znamy zespół Digital Scapes, to nasz zaufany partner. Od trzech lat intensywnie z nimi pracujemy i mamy do nich pełne zaufanie. Digital Scapes wniosło w Cyberpunka 2077 ogrom pracy, pomagając przy rozwijaniu gry i usprawnianiu rozmaitych funkcjonalności. Nowy zespół, oprócz ogólnego wkładu w nasze projekty, pomoże nam udoskonalić naszą technologię i pogłębić zakres kompetencji w tym obszarze.
Warto zapoznać się ze specjalną prezentacją. Znajdziecie w niej wiele cennych informacji (pamiętajcie o włączeniu polskich napisów).

Czytaj dalej
28 odpowiedzi do “CD Projekt: Spółka zaprezentowała nową strategię działania [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
CP77 byl dla mnie tak duzym rozczarowaniem, ze stracilem zainteresowanie zupelnie ich grami i polityka firmy.
Po tym co odwalili z CP 2077 i jak kłamali w stosunku do jego jakości mnie też stracili zaufanie, Zaufanie buduje się latami ale można je stracić w 1 dzień
Nadal pamiętam, jak ludzie deklarowali, że CDPR uratuje przemysł gier bo zrobili Wiedźmina 3.
To stracone zaufanie wcale nie tak trudno wbrew pozorom odbudować. Wystarczy, że kolejną premierę dużej gry zrobią bez Cyberpunkowych wpadek i już 🙂 A tym co się sparzyli – poczekacie na recenzje to będziecie wiedzieć czy warto zagrać czy nie. Kto powiedział, że koniecznie trzeba kupować/grać w dniu premiery? 🙂
@Tubelectric Pewnie tak, natomiast ja się tym razem mocno zastanowię nad preorderem. Co prawda grałem na PC bez większych bugów, ale kto wie czy nie odwalą tym razem takiego numeru na PC. Cedep to była jedyna firma której gry przed premierą kupowałem bez mrugnięcia okiem (z resztą większość preorderów mam od nich).
tak szczerze, to za bardzo nie wiem o co im chodzi…
Dziwne, bo pamiętam jak Cyberpunk miał być od początku tworzony równolegle z Wiedźminem 3. Zapewne niewiele osób pamięta ale to właśnie Cyberpunk był najpierw oficjalnie zapowiedziany, dopiero potem zapowiedzieli Wiedźmina 3. Miały być dwa teamy i obie gry miały być tworzone równolegle. Dopiero z czasem wyszło na to że CD Projekt był w stanie ogarnąć tylko jedną produkcję na raz. Niektórzy nawet spekulowali że Cyberpunk mógłby się ukazać w okolicach 2015 roku! 😀
Szału nie ma
@HeklusDwa – podobnie. CDP stracili moje zaufanie i pieniadze. Zabawne bo CP77 byl moim 1wszym preorderem ever i okazuje sie ze ostatnim. NIGDY juz nie zamowie zadnej gry przed premiera a i po premierze czekamy do GOTY. zainteresowanie ich produkcjami, hmm jestem okrutnie rozczarowany ale obiecalem sobie jeszcze jedno podejscie pod koniec roku, czy do tego dojdzie nie wiadomo ale jedna rzecz naprawde mnie martwi, kocham wiedzmina i martwi mnie czy teraz bede tak samo zawiedziony czy bedzie jeszcze gorzej
Pierwszy Wiedźmin był moim pierwszym preorderem, drugim Mass Effect, trzecim Cyberpunk. Nie żałuję ani jednego, w tego ostatniego przerżnąłem zaś pierwszą postacią jakieś 150 godzin, a na nowym sejwie licznik wciąż bije. Nie jest idealnie: w niektórych miejscach gra aż prosi się o jakiś smaczek, mechanikę albo jakąś ukrytą ścieżkę, jednak dawno żaden fikcyjny świat mnie tak nie wciągnął – ostatnio chyba trzeci Wiedźmin i Oblivion dały mi taką frajdę ze zwiedzania. Oby tak dalej, tylko tym razem no rush.
Mam nadzieję, że CP77 dostanie też sequela, bo gra dla mnie jest bardzo dobra, ale mogła być wybitna. Wiedźmin z każdą częścią był lepszy i bardziej rozbudowany, liczę, że Cyberpunka też nie porzucą.
@kwiatekhenryk Zgadza się, ale jak gracze się odwrócą, albo gry nie będą spełniać oczekiwań, to żadne piękne prezentacje nie pomogą i nawet najfajniejsze tablice z ilustracjami rozbiją się o kant…
No to o obiecanym multi do cp możemy sobie pomarzyć 🙂
@Tonnyhax a jakie gry to nie crapy?
@SOLOKO|IMO gracze właśnie szybko wrócą, jak się pojawią pięknę prezentacje. Szybko zapominają i większość leci na hype.
@Tonnyhax|Zdajesz sobie sprawę, że twoja opinia to nie odgórnie ustalona zasada?
Gdyby mieli chociaż cień rozsądku i rozeznania w branży mobilnej, to zrobiliby coś na wzór Star Wars: Galaxy Of Heroes w świecie Wiedźmina… Chociaż pewnie najlepszy moment na to był 2-3 lata temu, kiedy hype na Wiedźmina był większy… Konstrukcja gry stosunkowo prosta, lore pełen znanych bohaterów, możliwości zarobku nieograniczone… Ale nie, lepiej próbować konkurować z Pokemonami i karciankami, które mają bardzo silnych przedstawicieli na rynku…
@Tonnyhax przestań bredzić. Chcesz wyjść na jakiegoś antysystemowca 😀
Odpaliłem na tym nowym patchu na ps 5. questy dalej się blokują, a co najmniej jeden. z hakowaniem terminalu na balkonie typa. niby zalicza hak po 1 przycisku ale nic się nie dzieje i jest zblokowane. inne duperele przetestuję wieczorem. Ale nie spodziewam się niczego dobrego. Te zadania z aktywności pobocznych to po prostu idź, pozamiataj, wróć, i cała mapa jest zawalona tego typu zadaniami. Gdzie te mega questy poboczne z różnymi ścieżkami do ukończenia ja się pytam?
Mi „Cyberpunk 2077: podoba się (dzięki patchom – jeszcze bardziej). To prawda, że nie grałem w tą grę zbyt dużo (bo czekam na DLC – wtedy zagram jeszcze raz, do końca), ale czas spędzony z nią ne uważam za stracony.|PS. Niektórzy chyba uważają, że zawsze „Cyberpunk 2077” nie będzie im się podobał. Skąd ta konstatacja? Przypominam sobie błagania o wcześniejsze wydanie gry i narzekania, że firma wstrzymuje ukazanie się jej (gry) ze względu na potrzebę dopracowania.
sam apostrof z malutkim napisem „nie wielkie rozszerzenie do gry”, mnie zastanawia. czyli tyle co nic nie rozbudują tego cyberpranka? a miala to byc taka wielka marka CDPr. no i kiedy to wroci do sprzedaż w psstore? z patchem jest gen? i co ten patch ma usprawnić na konsolach nowej generacji? co z zbugowanymi questami po paychu 1.20? Tyle pytań tak mało odpowiedzi.
Gdyby nie reklamowali tej gry jako coś innego, to też nie byłoby takiego kwasu. Zobaczcie, jak wygląda miasto w zwiastunach, jak zachowują się ludzie. Pamiętacie napad w kiosku? Postacie kopiące kogoś leżącego na ziemi w sekcji na obrzeżach miasta, ludzi z Maelstroma grających w kosza. To było fascynujące, to sugerowało klimat cyberpunkowe. Jeszcze ten narrator, który mówił o niebotycznych poziomach przemocy na ulicach. A teraz patrzcie na grę – zero interakcji, ludzie-roboty kulący się, gdy ktoś puści bąka
@Tonnyhax Napisałeś: „czyli sugerujesz, ze 3-krotna zmiana daty premiery w 2020r. wynika z blagania graczy o gre?” Ja napisałem: „… Przypominam sobie błagania o wcześniejsze wydanie gry i narzekania, że firma wstrzymuje ukazanie się jej (gry) ze względu na potrzebę dopracowania.” Innymi słowy: zmiana daty premiery gry była mimo błagania graczy (NIE w jego wyniku). Czytaj ze zrozumieniem. 😉
Tonnyhax – każdy poszukuje w grach innej podniety, ja swoją znalazłem w Oblivionie, Morrowindzie, ME i Wieśku. CP daje mi niezwykłą radochę z wałęsania się po zaułkach, zabawy w parkour czy zdejmowania bandziorów nagabujących przypadkowych przechodniów na wymyślne sposoby – to ostatnie potrafię powtarzać po kilka razy, aż osiągnę zamierzony efekt lub przetestuję wszystkie możliwości, jakie przyjdą mi do głowy – trochę jak w Dishonored właśnie.
Jak na grę tak bogatą w ficzery, której jednocześnie raczej daleko do mistrzowskiego operowania jakąś konkretną mechaniką (chociaż skradanko całkiem przyjemnie urozmaica grę) Cyberpunk radzi sobie co najmniej dobrze z tym co oferuje, nawet jeśli daje tylko namiastkę tego co oferują inne tytuły skupione choćby na skradaniu się.
@geek no u mnie dokladnie taka sama sytuacja, pierwszy preorder, bo dalem sie poniesc, mysle nie no nie moze byc az tak zle! Zaluje bardzo, nigdy wiecej.
Janek500 wlasnie skradanie sie w CP77 dla mnie jest okropnie slabe przez totalnie skopane AI przeciwnikow. Dla mnie nie mialo to wiekszego sensu gdy zabilem kogos po cichu nozem, a wrogowie na zewnatrz 100 m dalej niby to uslyszeli i od razu wiedza gdzie jestes i zaczynaja nawet strzelac.
Jak uważam, że gra wymaga kilku poprawek, tak mimo wszystko jest to dla mnie świetna gra i chętnie do niej jeszcze wrócę. Redzi mnie nie zawiedli jak innych może dlatego, że po prostu głównie liczyłem na świetną historię z dobrymi postaciami i dokładnie to dostałem. Zresztą jakbym miał wymienić inne tytuły, które pod względem technicznym i mechanik są dużo gorsze niż CP, a są kultowe to mi się śmiać chcę z „graczy”.