rek
rek
03.06.2021
Często komentowane 32 Komentarze

CD-Action: Darmowe ewydania są już dostępne dla wszystkich prenumeratorów

CD-Action: Darmowe ewydania są już dostępne dla wszystkich prenumeratorów
Czytelnicy, którzy zamówili prenumeratę CDA przed uruchomieniem naszego sklepu, też mogą już odbierać przysługujące im darmowe cyfrowe wydania magazynu. Wprowadziliśmy również dla nich opcję zmiany sposobu dostawy wydań papierowych.

UWAGA! Informacja ta dotyczy TYLKO tych Czytelników, którzy zamówili prenumeratę przez formularz, zanim wystartował nasz sklep, lub wykupili ją jeszcze za czasów naszego poprzedniego wydawcy. Wszyscy, którzy nabyli prenumeratę wydań drukowanych w naszym sklepie, mogą odbierać swoje darmowe ewydania CD-Action bez żadnych dodatkowych akrobacji.

Jeśli chcesz pobierać gratisowe cyfrowe egzemplarze wydań objętych prenumeratą zamówioną przez formularz, musisz aktywować ją w naszym sklepie. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

AKTYWACJA PRENUMERATY W SERWISIE SKLEP.CDACTION.PL  

1. Wejdź przez przeglądarkę internetową na stronę https://sklep.cdaction.pl.

2. Zaloguj się do sklepu, wykorzystując konto założone w serwisie cdaction.pl. Jeśli nie masz konta, musisz je stworzyć – możesz zrobić to TUTAJUWAGA! Konto powinno być zarejestrowane na adres mailowy podany przy zamawianiu prenumeraty.

3. Po zalogowaniu się do sklepu wejdź na tę stronę: https://sklep.cdaction.pl/import-offline.

4. W widocznym polu wpisz adres email, który podałeś przy zakupie prenumeraty, i kliknij przycisk „Potwierdź email”.

aktywacja_1_4bzm.png

5. System sprawdzi Twojego maila i wyświetli przycisk lub przyciski z Twoimi aktywnymi prenumeratami.

aktywacja_2_4bzm.png

6. Kliknij w przycisk prenumeraty, którą chcesz aktywować w sklepie.

7. Wyświetli się strona informująca o: pierwszym i ostatnim numerze objętym Twoją prenumeratą; liczbie wydań, które otrzymasz jeszcze w ramach prenumeraty; sposobie wysyłki.

aktywacja_3_4bzm.jpg

8. Jeżeli chcesz tylko aktywować swoją prenumeratę w sklepie, pozostań przy domyślnej opcji wysyłki („Poczta Polska – wysyłka darmowa”) i kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”.

9. Taka operacja aktywuje prenumeratę w sklepie, dzięki czemu:

  • uzyskasz dostęp do przysługujących Ci darmowych ewydań,
  • włączysz powiadomienie mailowe informujące o ostatnim numerze objętym prenumeratą,
  • dostaniesz możliwość zmiany sposobu wysyłki prenumeraty (możesz też wybrać inną formę dostawy od razu podczas aktywacji prenumeraty. Będzie to wymagało odpowiedniej dopłaty).
  • UWAGI
    1. Zmiana adresu w sklepie nie skutkuje zmianą adresu wysyłki prenumeraty. Jeżeli chcesz zmienić adres wysyłki, musisz zgłosić to mailowo na adres reklamacje@cdaction.pl.

    2. Ewydania pobierzesz z poziomu swojego profilu w sklepie, po zalogowaniu się (pozycja „Pliki do pobrania” w menu). Tam też możesz zmienić sposób wysyłki prenumeraty (pozycja „Prenumerata” w menu).

    3. W przypadku problemu z aktywacją prenumeraty wyślij maila na adres reklamacje@cdaction.pl, dokładnie opisując sytuację i w miarę możliwości załączając ilustrującego ją screenshota.
     

    ZMIANA SPOSOBU WYSYŁKI PRENUMERATY  

    1. Wejdź przez przeglądarkę internetową na stronę https://sklep.cdaction.pl.

    2. Zaloguj się na konto, z którego kupiłeś prenumeratę.

    3. W menu widocznym po lewej stronie Twojego profilu użytkownika wybierz opcję „Prenumerata”, by wyświetlić listę swoich aktywnych prenumerat.

    menu_prenumerata_4bzm.png

    4.  Kliknij przycisk „Zmiana wysyłki” przy odpowiedniej prenumeracie.

    menu_prenumerata_2_4bzm.png

    5. Wybierz opcję wysyłki, która Ci pasuje, kliknij przycisk „Dodaj do koszyka” i dopłać wskazaną kwotę.

    menu_prenumerata_3_4bzm.png

    UWAGA
    1. Zmiana adresu w sklepie nie skutkuje zmianą adresu wysyłki prenumeraty. Jeżeli chcesz zmienić adres wysyłki, musisz zgłosić to mailowo na adres reklamacje@cdaction.pl.

    2. W przypadku problemu ze zmianą sposobu wysyłki prenumeraty wyślij maila na adres reklamacje@cdaction.pl, dokładnie opisując sytuację i w miarę możliwości załączając ilustrującego ją screenshota.

    rek

    32 odpowiedzi do “CD-Action: Darmowe ewydania są już dostępne dla wszystkich prenumeratorów”

    1. 12zł za wysyłkę do paczkomatu, łolaboga xD

    2. W końcu. Mój leniwy listonosz może mnie od dzisiaj pocałować w serduszko.

    3. @DarZ – to normalna cena.

    4. @DarZ – bo jeśli sugerujesz się allegro to podpowiem Ci, że obecnie sprzedawcy dopłacają do tych 8,99 więc nie jest tak, że to jest 9zł tylko więcej – wcześniej nie dopłacali ale przy umie na miliony przesyłek… tu tylu nie ma.

    5. *przy umowie na miliony przesyłek

    6. Ale ektstra

    7. W systemie jest chyba jakiś błąd, bo starą prenumeratę udało mi się przypadkiem dodać 2 razy i teraz mam dostęp do 2 elektronicznych egzemplarzy tego samego numeru.

    8. Szkoda, że nie dotyczy to Bauerowskich prenumerat :/

    9. @Imbram Dostałem info, że dotyczy to też prenumerat z Bauera, i dopisałem to w newsie.

    10. @CormaC Yay! zaskoczyło. Bauera zamawiałem na innego maila, dlatego nie zadziałało. Dzięki!

    11. breakingartixz 3 czerwca 2021 o 17:16

      U mnie na etapie Import Prenumerat Offline pokazuje cos takiego:|Numer pierwszego wydania: 13/2020|Numer ostatniego wydania: 003/2022|Pozostało do wysłania: -19|Gdy probuje dodac do koszyka z darmowa dostawa, wyskakuje blad „Wybierz opcje produktu przed dodaniem go do koszyka” (to samo sie dzieje przy kazdej innej opcji dostawy). Any help?

    12. Mam tak samo @brekingartixz, sklep.cdaction.pl says Wybierz opcje produktu przed dodaniem go do koszyka. kliknij ok i nic sie nie dzieje

    13. U mnie podobnie:Numer pierwszego wydania: 06/20 + 4 bees|Numer ostatniego wydania: 09/2021|Pozostało do wysłania: 2Natomiast nową prenumeratę, którą zamawiałem przez formularz mam od 6/2021 do 5/2022. I też mam komunikat „Wybierz opcje produktu przed dodaniem go do koszyka”

    14. Dla poczty polskiej submit button jest wyłączony (ma klasę disabled), a później jest mowa, że brakuje pól w formularzu 😉 Trochę za szybko daliście znać o tej stronie, bo dla PP nie działa – chyba, że celowo 😉

    15. Generalnie system działa. Całkiem sporo osób aktywowało prenumeratę w naszym systemie. Mogą się zdarzać pojedyncze przypadki, gdzie coś nie zagrało. Proszę w takim wypadku wysyłać maile na adres reklamacje@cdaction.pl z w miarę dokładnym opisem problemów, a najlepiej ze screenami. 🙂

    16. @Ghost dzięki – mail już poszedł 🙂

    17. Łolaboga… fajnie że to daliście końcu, ale chyba nic w tym nie zmienie bo chyba was ostro pogieło żę za każdy numer będziemy płacić ekstra za paczkomat. Na tym ma polegać prenumerata że bulimy dwa razy tyle? Zostawiam jak jest, najwyżej z PDFa na premiere zczytam co mnie interesuje a na papier poczekam. Szlag mnie trafiał ze we wtorki nie mogłem normalnie poczytać CDA, ale bulić dodatkowe 12 zeli za numer, to chyba jakiś dowcip.

    18. @Kkrieger Wysyłka Inpostem jest sporo droższa od wysyłki Pocztą Polską i nic na to nie poradzimy, bo nie możemy dokładać do interesu.

    19. No to ja też nie zamierzam dokładać. Zostaję przy tym co jest, zobaczę czy w końcu wdrożycie jakieś swoje pomysły do bonusów dla prenumerujacych, prócz dodatkowych kosztów i czekania kilka dni dłużej na swój egzemplarz to wtedy zadecyduję czy warto dalej się w to bawić. Plus że mogę w końcu PDFa pobrać to mniej boli czekanie na papierową wersję bo chciałem pewne rzeczy poczytać… teraz, a nie za tydzien :). Powiem tak… myślę że mało kto się skusi w takiej formie na inposta…

    20. Ale dzięki że chociaż to z PDF ruszyło, bo dziś zniecierpliwiony czekając na paczkę napisałem z pytaniem o to do waszego sklepu. Mogłem się wstrzymac kilka godzin :P.

    21. Czy myśleliście o tym żeby „ewydanie” w pdf miało wewnętrzne linki? Coś takiego bardzo podniosło komfort użytkowania, jeden klik w spisie treści i jesteśmy na stronie z wybranym artykułem.

    22. 5 numeru 2021 nie da się pobrać.

    23. @Kkrieger dziwne, u mnie działa.

    24. U mnie nie chce pobrać 12/20 oraz 05/21. Cała reszta poszła bezproblemowo

    25. Cofam co pisałem. Jeśli macie problemy z tymi dwoma numerami, to poprostu wykażcie sie dłuższa cierpliwością zamiast co chwila odświeżać stronę. Z jakiegoś powodu te dwa numery po naciśnieciu przycisku wymagają mielenia w przeglądarce przez jakąś minutę zanim się pobiorą (pozostałe pobierały sie niemal natychmiast). Jest to dziwne o tyle, ze ich rozmiar wcale nie jest wiekszy niż pozostałych, no może ten 05/21 waży tyćke więcej, ale 12/20? Tak czy inaczej, działa! Cieprliwości…

    26. Również mam problem że nie mogę aktywować swojej prenumeraty z błędem: „”Wybierz opcje produktu przed dodaniem go do koszyka”. Napisałem maila na adres reklamacje@cdaction.pl, jednak nie otrzymałem żadnej odpowiedzi

    27. @kotwic4 Myślę, że trzeba uzbroić się w cierpliwość – możliwe, że osoby zajmujące się tymi problemami mają teraz dużo roboty. Ja napisałem w piątek i też cały czas czekam na odpowiedź

    28. Dziś zostało poprawionych trochę błędów związanych z tymi prenumeratami. Osoby, którym nie działało połączenie niech sprawdzą ponownie, teraz powinno zadziałać bez kłopotów.

    29. Wszystko działa 🙂 Trochę wam sztucznie pompuję sprzedaż, bo oprócz prenumeraty papierowej (teraz z InPosta – oby był szybciej niż Poczta!) na premierę kupuję w Nexto, bo tam mam zintegrowany Reader który mi pasuje i z niego korzystam.

    30. 2 razy wcisnąłem przycisk do importu prenumerat i mam teraz 2 zamówienia na koncie. ID 5348 i 5350, więc jedno z nich do skasowania by numery podwójnie nie przychodziły 😉

    31. Dziś zrobiłem porządki z dublami prenumerat offline. To spowodowało, że do osób, które takie duble miały sklep wysłał wiadomość o anulowaniu zamówienia. Proszę się martwić anulowałem tylko te nadmiarowe. Właściwe nadal jest przypisane do waszego profilu.

    32. Dlaczego moja prenumerata z dokupioną za 39 zł wysyłką w kopertach zmieniła się na zwykłą wysyłkę pocztą polską?

    Dodaj komentarz