rek
rek
02.04.2013
6 Komentarze

Camelot Unchained: Ruszyła zbiórka na Kickstarterze [WIDEO]

Camelot Unchained: Ruszyła zbiórka na Kickstarterze [WIDEO]
Camelot Unchained to pierwsze MMO studia City State Entertainment, założonego przez Marka Jacobsa, byłego szefa Mythic Entertainment. Zgodnie z obietnicą developerzy ruszyli ze zbiórką pieniędzy na Kickstarterze. Ile potrzebują?

Camelot Unchained to sieciówka silnie inspirowana legendami arturiańskimi. Opiera się na mechanizmie Realm vs. Realm, a więc walk między serwerami, które w tej produkcji przybierają formę trzech rywalizujących ze sobą królestw – Arthurian, Tuatha De DanannViking. W przeciwieństwie do panującego trendu, rozgrywka wymagać będzie opłacania abonamentu, gracze będą mogli dostosować go jednak do własnych potrzeb – developerzy obiecują, że kwota miesięcznej subskrypcji będzie mniejsza niż w przypadku innych MMO. Co ciekawe, tytuł nie będzie posiadał zabezpieczeń DRM i rozprowadzany ma być przez sieć torrent.

Ekonomia świata gry kształtowana będzie w głównej mierze przez graczy – nie będzie NPC-ów oferujących przedmioty i inne wirtualnych dóbr. To sami użytkownicy będą tworzyć rzeczy, które będą sprzedawać we własnych sklepach. Na początku dostępne będą co najmniej trzy rasy i pięć klas postaci (healer, tank, dps, hybrydowa i crafter).

Camelot Unchained oparte ma być na autorskim silniku stworzonym przez Andrew Meggsa – współzałożyciela studia City State Entertainment, który maczał palce w technologii opracowanej przez BethesdęTroikę. Engine zostanie zaprezentowany w czasie trwającej właśnie zbiórki na Kickstarterze.

No właśnie – zbiorka. Developerzy sami przyznają, że gry MMO oparte na mechanizmie RvR to nisza i nie są pewni czy gra osiągnie sukces. Dlatego postanowiono poprosić o pomoc graczy – nie dość, że w ten sposób producenci zbiorą potrzebną kwotę, to jeszcze sprawdzą czy jest odpowiednie zapotrzebowanie na ich dzieło. Na realizację projektu studio City State Entertainment potrzebuje co najmniej dwóch milionów dolarów. Sporo, ale wygląda na to, że kwota ta zostanie szybko uzbierana – w chwili pisania newsa udało się już zgromadzić 366 tysiące dolarów, a do końca akcji pozostało jeszcze 29 dni. Ponadto jeśli sieciówka zostanie ufundowana, Mark Jacobs dołoży z własnej kieszeni kolejne dwa miliony dolarów. Wspomóc developerów możecie TUTAJ.

Camelot Unchained ukaże się na PC w grudniu 2015 roku. Nie wyklucza się innych platform, ale wszystko zależy od powodzenia zbiórki. Poniżej znajdziecie wideo wiadomość od twórców:

rek

6 odpowiedzi do “Camelot Unchained: Ruszyła zbiórka na Kickstarterze [WIDEO]”

  1. Ciekawie brzmi system ekonomii, ale poza tym ciężko będzie im się wyróżnić od konkurencji. No i jeszcze gorzej, że chcą wprowadzić abonament.

  2. Przeczytałem: „Camelot” – pierwsza myśl „wow”, potem przeczytałem słowo MMO i czar prysł…

  3. Brzmi ciekawie, ale zobaczymy jak to będzie z tym abonamentem. W dobie kryzysu tylko WoW może sobie na niego tak naprawdę pozwolić o czym chociażby wiedzą twórcy Tera Online(A wcześniej Aion), które przeszło z abonamentu na f2p.|Podoba mi się system ekonomi, ale jeśli będa go tworzyć tylko gracze, to już czuję, że może być załamanie rynku, kiedy to wszyscy będą np. jubilerami, bo nikomu nie podoba się praca rolnika itp.

  4. Wolelibyście mikrotranzakcje i P2W gdzie jak nie zapłacisz miesięcznie z 60 zł to po 20 lvlu przestajesz się liczyć? Ten abonament to właśnie dobra rzecz. Tym bardziej że zapowiadają że będzie niższy niż w innych produkcjach. Jeżeli gra będzie naprawdę doba i przemyślana byłbym w stanie wysupłać te 20 zł, pomimo że jestem studentem i to nie z tych bogatych.

  5. @Slipith|Ale nawet nie chodzi o to. Po prostu w dzisiejszych czasach żadna gra oprócz wowa nie przetrwa abonamentu, nawet takie hity jak SWTOR, jedna z najbardziej kosztownych gier wszechczasów (jeśli nie najbardziej) nie przetrwały tego modelu. I tak pewnie skończy się na przejściu na f2p.

  6. Ej miśki nie wiem czy wiecie ale grę udało się sfinansować 😀

Dodaj komentarz