
Call of Duty: WWII – Zapis rozgrywki z trybu wieloosobowego [WIDEO]
![Call of Duty: WWII – Zapis rozgrywki z trybu wieloosobowego [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/3b2fd1e0-8688-4bf0-a396-f6a07d6b2e60.jpeg)
W użyciu jest między innymi miotacz ognia.
Powrót Call of Duty do czasów II wojny światowej nastąpi już 3 października. TUTAJ możecie zobaczyć zaprezentowany na E3 zwiastun.

Czytaj dalej
36 odpowiedzi do “Call of Duty: WWII – Zapis rozgrywki z trybu wieloosobowego [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wygląda dobrze.|Jak komuś nigdy nie podobał się styl rozgrywki w codach, to z pewnością nie ma czego tutaj szukać. Najważniejsze, że nie eksperymentują z żadnymi dużymi mapami, czołgami i samolotami… Bo po co kopiować battlefielda? Jak ktoś woli styl battlefieldowy, to idzie grać w bfa. A jak ktoś wolni ciaśniejsze mapki i killstreaki, to gra w coda. Proste… Przynajmniej jest wybór.
Meh, najlepsze multi w CoD’zie to był tryb Base Assault w CoD: UO
Jaki odrzut broni!!!
Oj cudnie to wygląda czuć w tym ducha starego CoD2 z nawet nutę 4. Oj będę mieć dylemat w listopadzie czy kupić CoDa czy Battlefronta.
A jak ktoś ma czas grać po kilka-naście godzin dziennie, gra w CSa ;] A co do WWII … wygląda zaskakująco brzydko. nie ma nawet startu do B1. Widać twórcy postawili zrobić grę na przestarzałym silniku żeby więcej osób kupiło. Trochę szkoda.
@Wile |W CoD przynajmniej netcode działa jak trzeba i nie giniesz kilka sekund po schowaniu się za ścianę bo ktoś cię zabił jak jeszcze biegłeś.
Oj coś czuję że powrócę do Multi w codzie. Ostatni raz w multi w cod grałem w cod mw 3 oj to było cholernie dawno. Smuci mnie tylko to że znów nie będzie serwerów dedykowanych tylko Hosty a co za tym idzie brak jakich kolwiek zabezpieczeń anty cheterskich i w ciągu 2 lub 3 tygodni po premierze zaroi się od chiterów którzy będą spamować kilstreakami lub widzieć wrogów przez ściany. ehhh co do grafiki fakt do Bf 1 nie ma startu ale wygląda to całkiem przyzwoicie.
Jeszcze można się przyczepić do dźwięku broni. Ten garand brzmi tragicznie to już lepiej brzmiał w Cod 2 no ale zostawili to charakterystyczne brzdęknięcie magazynka.
Tosz to wygląda jak gorsze WaW…
Są plusy i minusy zacznę od minusów Ten BAR Nosz k….. normalnie niezniesę do cholerę jest ten dodatkowy celownik?? Takich kolimatorów podczas 2 wojny nie było a przynajmniej o takich nie słyszałem. Udźwiękowienie jest kiepskie w takim Adwance warfare ono pasowało ale tutaj kompletnie nie pasuje jeszcze ten kil stream ze zrzucaniem bomby czy tą bombą sterował gracz?? jeśli tak to śmiech na sali niezły z tym:D Teraz plusy ten tryb war czy jak on się tam zwie wygląda podobnie do trybu Operacje z BF 1 co
Czy ja tam widze gre kobieta ? dziewczyny na wojnie, dziewczyny w wyscigach samochodowych wszedzie laski laza…
cnie się bardzo podobało i nie pogardził bym tym w Codzie. Czołg mnie zaskoczył . Więc jakieś tam pojazdy będą pytanie czy tym cczołgiem kierował gracz czy komputer no i pytanie czy pojazdy będą w tym trybie czy w innych też? Oby tylko nie wpierdzielili jakichś durnych skórek na broń bo tego nie zniosę ale Emblematy owszem musieli dać. Jak mi ktoś będzie biegał z różowym thomsonem albo MP 40 to się tak wkurzę że napiszę do Acti taki wulgarny Mail że aż CIA po mnie przyjedzie albo NSA. Jak na razie jestem na
na tak ale nie wiele brakuje abym był na nie. Single zapewne na gamescom pokażą. Victarion w Bf 1 też będą:D
AAAA no i ta cholerna Cenzura. Oby Acti zrobiło tak jak Bethezda czyli dla tych Niemców z kompleksami wypuściło wer Ocenzurowaną a Reszta prawilna świata dostała wer z Normalnymi Swastykami i językiem.|Bo jak widzę te krzyżyki czy iksiki to mnie krew zalewa.
Najgorsze jest to, że jak gra odniesie sukces, to czeka nas kolejne 10 lat strzelanek w realiach drugiej wojny.
@fanboyfpsow|W BF1 kobiety beda, ale A: tylko na czterech rosyjskich mapach i B: tylko jesli ktos bedzie grac na nich po stronie Rosji snajperem. Czyli raczej w sladowych ilosciach i z bliska sie ich widziec zazwyczaj nie bedzie. Zawsze cos. 😉
No wiem ale po mimo to będą.
@notoco42|Moze nie tyle w realiach drugiej wojny, co w klimatach historycznych konfliktow XX wieku. I dobrze, bo chetnie zobaczylbym COD/BF dziejace sie w czasie wojny w Korei czy w Wietnamie.
@notoco42 Spam gier drugo wojennych nie byłby zły, gdyby one działały się gdzieś indziej nic Europa zachodnia i wschodnia (ZSRR).
Co do samego filmu z multi WW2 szalu nie ma, ale zle tez nie jest. Pewnie na zywo jest lepiej, ale o tym przekonam sie dopiero po premierze.
Jakby poeksperymentowali z innymi konfliktami, to też nie miałbym za złe. Gorzej jak znów ograniczą się do WWII.
arturdzie – też racja
To co mnie kluje w oczy to ze stojac pare centymatrow od sciany bron dalej jest skierowana na wprost. Ale to juz wina Escape from Tarkov, ktory mnie rozpiescil braniem pod uwage takich szczegolow.
OMG co to jest ? Straszne. W ET tak się grało, wtedy to było fajne 🙂
listopada nie października
Czy mi się zdawało czy było coś mówione wcześniej o braku regeneracji hapeków? A sam wygląd rozgrywki jest taki „meh”, przeciętny. Nie porwał mnie.
Stary, dobry CoD. Nie jestem pewien czy to dobrze, ale z drugiej strony gdyby remaster CoD 4 trafił na Steama jako osobny twór, to byłbym jedną z pierwszych osób, która by go kupiła.
@Rymcio|Ale to w singlu… W multi będzie regeneracja HP.
Tylko mi sie wydaje , ze BF 1 wyglada i brzmi o niebo lepiej??
@fanboyfpsow „Takich kolimatorów podczas 2 wojny nie było a przynajmniej o takich nie słyszałem.” Zapewne nie interesujesz się uzbrojeniem więc mogłeś nie słyszeć. Celowniki tego typu zostały wynalezione i opatentowane w 1900 roku. Pierwszy raz były użyte pod koniec IWŚ w niemieckich samolotach. Podczas drugiej wojny światowej większość nowoczesnych samolotów posiadała celowniki refleksyjne, często były montowane w działach p.lot., p.panc. czołgach, statkach nawet w bazookach.itd.
@fanboyfpsow: celowniki i skiny to pół biedy… mnie zirytowała animacja przeładowania M1Garanda. Sledgehammer tak się chwaliło, że byli tu i tam, gadali z tym i tamtym weteranem, takie i siakie muzea zwiedzali ŻEBY JAK NAJLEPIEJ ODDAĆ REALIZM… a nie potrafią nawet zrobić poprawnej animacji przeładowania Garanda… żenada. (dla niekumatych, podczas wkładania naboi trzeba przytrzymać zamek prawą dłonią żeby nie przytrzasnąć palców, to co mamy w nowym CoD zdarzało się bardzo rzadko).
Próby montowania na broni ręcznej odbywały się od 1900 roku. Pierwszy raz oficjalnie trafiły do sprzedaży w 1945 roku – wyszukaj sobie Nydar shotgun sight, drugim modelem z zasilaniem bateryjnym był Giese electric gunsight. Jako ciekawostkę dodam że w czasie drugiej wojny światowej były użyte po raz pierwszy celowniki i gogle noktowizyjne.
Pewnie 'naprawiony’ M1Garand będzie w supply dropach shutupgivememoney
Dla mnie Muliti w Cod było fajne tylko w jedynce ;D Potem każde kolejne to dla mnie straszna kupka. Ale tutaj wygląda jakoś ciekawiej.
@woocash87 W działach i samolotach owszem były ale nie w broni ręcznej.
@fanboyfpsow pierwszy zamontowany na broni ręcznej kolimator pochodził z 1900 i opatentował go Howard Grubb od niego dopiero wychodziły większe celowniki do ciężkiego sprzętu. Ponownie proponuje żebyś wygooglował sobie celownik refleksyjny Nydar shotgun sight z 1945 roku, zapewniam że jak nazwa wskazuje był to celownik montowany na broni ręcznej. Bazooka M20 także miała montowane celowniki refleksyjne. Dzisiaj do tych paru lusterek w kolimatorze montują laser zamiast malowanego punktu ot cała technologia.